Simbad Posted November 3, 2020 Report Share Posted November 3, 2020 (edited) Arsenal v Molde Torsdag 5. november 2020, kl 21:00 Emirates Stadium Europa League , Gruppespill Kampen sendes live på TV2 Zebra/TV2 Sumo Mulig lag: Runarsson Cedric - Mustafi - Gabriel - Kola Ceballos - Xhaka - Niles Pepe - Nketiah - Nelson Edited November 3, 2020 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted November 3, 2020 Report Share Posted November 3, 2020 1 hour ago, Simbad said: Arsenal v Molde Torsdag 5. november 2020, kl 21:00 Emirates Stadium Europa League , Gruppespill Kampen sendes live på TV2 Zebra/TV2 Sumo Mulig lag: Runarsson Cedric - Mustafi - Gabriel - Kola Ceballos - Xhaka - Niles Pepe - Nketiah - Nelson Håper Gabriel får hvile Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 3, 2020 Author Report Share Posted November 3, 2020 Det er veldig mulig at Gabriel får hvile. Personlig håper jeg på dette: Runarsson Cedric-Mustafi-Kola-Niles Ceballos-Xhaka-Willock Pepe-Nketiah-Nelson Dette burde være mer enn godt nok til å slå Molde på hjemmebane. På bortebane er det nok en annen historie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted November 3, 2020 Report Share Posted November 3, 2020 43 minutes ago, Simbad said: Det er veldig mulig at Gabriel får hvile. Personlig håper jeg på dette: Runarsson Cedric-Mustafi-Kola-Niles Ceballos-Xhaka-Willock Pepe-Nketiah-Nelson Dette burde være mer enn godt nok til å slå Molde på hjemmebane. På bortebane er det nok en annen historie. Bytt ut Pepe med Willian så er jeg enig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted November 3, 2020 Report Share Posted November 3, 2020 Hvis Chambers er spilleklar kunne jeg tenkt meg: Runarsson Mustafi - Chambers - Kolasinac Cedric - Ceballos - Willock - Niles Pepe - Balogun - Nelson Balogun over Nketiah kun fordi jeg vil se han få en ilddåp og se hvor mye fyr og flamme det bor i han. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 3, 2020 Author Report Share Posted November 3, 2020 Har også lyst til å se mer av Balogun, men vil heller at vi prøver å gå for å vinne gruppa så fort som mulig. Med seier i begge kampene mot Molde tror jeg det er så å si avklart. Så kan heller Balogun få prøve seg fra start i hjemmekampen mot Rapid og bortekampen mot Dundalk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 4, 2020 Author Report Share Posted November 4, 2020 Skader: Ifølge arsenal.com er Luiz klar for å spille igjen, Chambers nærmer seg å være kampklar, Mari nærmer seg full trening(mest sannsynlig rundt neste landslagspause), Martinelli mest sannsynlig i full trening mot slutten av desember. Nytt forslag til lag etter de siste nyhetene: Runarsson Mustafi-Luiz-Kola Cedric-Willock-Xhaka-Niles Pepe-Nketiah-Nelson Hvis Willian evt tar plassen til Pepe tyder vel det på at Pepe starter mot Villa på søndag. Håper Chambers får seg noen minutter, og at Balogun kommer inn for Nketiah etter ca 60-70 min. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 5, 2020 Report Share Posted November 5, 2020 Gleder meg til kamp for jeg trenger et skikkelig avbrekk fra presidentvalget i 🇺🇸 Øl og fotball er mental medisin! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 5, 2020 Report Share Posted November 5, 2020 Er Nelson skadet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 5, 2020 Author Report Share Posted November 5, 2020 (edited) Det offisielle laget: Leno Niles-Mustafi-Luiz-Kola Ceballos-Xhaka-Willock Willian-Nketiah-Pepe Vglive mener vi stiller i en 4-4-2, men tror heller det er en lignende variant av det vi har sett tidligere. En 3-4-3 som dynamisk endres til en 4-3-3. Mulig med Mustafi-Luiz-Xhaka som de tre bak og Niles og Kola på vingbackene. Edited November 5, 2020 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 5, 2020 Author Report Share Posted November 5, 2020 Benken er sterk, men ingen Nelson å se. Runarsson, Macey, Bellerin, Tierney, Gabriel, Holding, Cedric, Partey, Elneny, Saka, Laca, Auba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tony Posted November 5, 2020 Report Share Posted November 5, 2020 46 minutes ago, Simbad said: Benken er sterk, men ingen Nelson å se. Runarsson, Macey, Bellerin, Tierney, Gabriel, Holding, Cedric, Partey, Elneny, Saka, Laca, Auba. Nelson har fått en liten kneskade. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted November 5, 2020 Report Share Posted November 5, 2020 Klarer vi å bryte ned dette knallgode Molde laget tru? Har trua på seier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 5, 2020 Author Report Share Posted November 5, 2020 2 minutes ago, Tony said: Nelson har fått en liten kneskade. Det forklarer en del. Har ikke klart å finne noe på det. Synd for ham, hadde vært en perfekt kamp å fortsette formen han hadde mot Dundalk i.. Leste du noe om alvorlighetsgrad? Håper han er klar til bortekampen mot Molde. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 5, 2020 Report Share Posted November 5, 2020 3 minutes ago, Tony said: Nelson har fått en liten kneskade. Da får vi håpe at han snart er fit for fight. Liker ham og håper han slår gjennom for fullt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 5, 2020 Author Report Share Posted November 5, 2020 (edited) Noen som feirer nyttårsaften litt tidlig i Nord-London i år 😂 Remember remember, the fifth of November! Edited November 5, 2020 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted November 5, 2020 Author Report Share Posted November 5, 2020 Forferdelig posisjonering og kommunikasjon av Kolasinac og Xhaka der. Ingen av de plukker opp Ellingsen.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted November 5, 2020 Report Share Posted November 5, 2020 Fantastisk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted November 5, 2020 Report Share Posted November 5, 2020 Er en god grunn til at flere av disse ikke spiller mye i PL. Dette er ikke i nærheten!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted November 5, 2020 Report Share Posted November 5, 2020 Med Arteta så er det tap vinn tap vinn som gjelder! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted November 5, 2020 Report Share Posted November 5, 2020 Taper vi mot Molde så sammenligner jeg det med Fa Cup tapet mot Wrexham Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted November 5, 2020 Report Share Posted November 5, 2020 Grusomt å se Pepe spille fotball i dag. Nå spiller vi faktisk på høyrekanten, og har korte avstander mellom AMN, Willock og Pepe. Allikevel spiller han med håndbrekket på, og kladder under skia. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted November 5, 2020 Report Share Posted November 5, 2020 (edited) Sier som jeg har sagt lenge.. Pepe er tidenes bomkjøp. MEGA flopp. Edited November 5, 2020 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted November 5, 2020 Report Share Posted November 5, 2020 Og Eddie minner meg om en litt mere teknisk Sonogo! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bekkern Posted November 5, 2020 Report Share Posted November 5, 2020 Just now, sas2002 said: Og Eddie minner meg om en litt mere teknisk Sonogo! Bra at vi ikke betalte 72 millioner pund for han da😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts