Jump to content

05.11.20 Molde (H)


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

42 minutes ago, Simbad said:

Det forklarer en del. Har ikke klart å finne noe på det. Synd for ham, hadde vært en perfekt kamp å fortsette formen han hadde mot Dundalk i.. Leste du noe om alvorlighetsgrad? Håper han er klar til bortekampen mot Molde. 

Ikke noe alvorlig. Klar i løpet av landslagspausen.

Link to comment
Share on other sites

Haugen(som jeg faktisk trente i innebandy og tidligere spilte innebandy) Scorer selvmål... Haha den skal brødrene få hørre(som jeg enda spiller innebandy med ) :D Cunten er liverpool fan forresten.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Bekkern said:

Dette må være en av de dårligste omgangene i historien til Arsenal FC! Flaut!

Ja mulig men mange av spillerne er ikke gode nok heller på det øverste nivået. Xhaxa, Kola, Eddie og Mustafi er jo EL nivå og da blir forskjellen deretter.

Link to comment
Share on other sites

Viktig å få inn en scoring før pause. Pepe med en god involvering for å starte kontringen og et godt innlegg til målet til Nketiah som ble feilaktig avblåst.

Dog så er han ekstremt frustrerende å se på. Gjør ting sinnsykt vanskelig og er Bamvi på isen i 9/10 tilfeller.. men den venstrefoten hans er og blir dødelig.

Willian har minus debutkampen sin vært en gedigen skuffelse i samtlige kamper.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, elx said:

Sier som jeg har sagt lenge.. Pepe er tidenes bomkjøp. MEGA flopp.

Det at du gjentar deg selv, gjør ikke uttalelsen din mer riktig. Pepe har vært veldig dårlig i dag. I fjor var han vår mest kreative spiller. Han har 10 mål og 11 assists på 52 kamper. Han var også helt utslagsgivende i FA-cup finalen. Prisen kan han ikke lastes for.

Link to comment
Share on other sites

Hvis det skal bli tre poeng i dag må aggressiviteten, balltempoet og bevegelser uten ball opp ganske mange hakk. Viser glimtvis hva vi kan få til når vi får fart på ball og spillerne tør å gå på løp.

Xhaka og Ceballos blir litt for statiske, litt for lite bevegelse uten ball. Pepe prøver, men sliter med å finne rytmen. Skulle hatt assist på det annullerte målet til Nketiah. Willian tilnærmet usynlig. Synes Nelson fortjener noen sjanser foran begge i PL etterhvert hvis han fortsetter å være så frisk som han har vært når han har fått sjansen. 

Niles og Willock våre to beste i førsteomgangen, forventer mer av både Willian, Pepe, Xhaka og Ceballos. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Stefanb said:

Viktig å få inn en scoring før pause. Pepe med en god involvering for å starte kontringen og et godt innlegg til målet til Nketiah som ble feilaktig avblåst.

Dog så er han ekstremt frustrerende å se på. Gjør ting sinnsykt vanskelig og er Bamvi på isen i 9/10 tilfeller.. men den venstrefoten hans er og blir dødelig.

Willian har minus debutkampen sin vært en gedigen skuffelse i samtlige kamper.

Hvorfor spiller vi konstant på fot uten bevegelse. Superenkelt å forsvare seg mot. Kola gå på løp ikke stå i ro!

Link to comment
Share on other sites

Just now, Verminator5 said:

 Prisen kan han ikke lastes for.

Prisen vil jeg legge mye av skylden på Sanllehi og agent for. Heldigvis kan det virke som at vi har en helt annen tilnærming på overgangsmarkedet nå som Sanllehi er ute og Edu har tatt over mer av den rollen.

Det kan godt være ryktene stemmer og at Edu overkjørte Arteta for å hente Partey i sommer, men så langt vil jeg absolutt si at det var riktig valg. Forhåpentligvis får vi inn en Aouar eller en lignende spillertype enten i januar eller i sommer. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Simbad said:

Prisen vil jeg legge mye av skylden på Sanllehi og agent for. Heldigvis kan det virke som at vi har en helt annen tilnærming på overgangsmarkedet nå som Sanllehi er ute og Edu har tatt over mer av den rollen.

Det kan godt være ryktene stemmer og at Edu overkjørte Arteta for å hente Partey i sommer, men så langt vil jeg absolutt si at det var riktig valg. Forhåpentligvis får vi inn en Aouar eller en lignende spillertype enten i januar eller i sommer. 

Tenker vi tar en sånn spillertype både i januar og til sommeren takk  🙂 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Bedre i andreomgang så langt. Kola bør treffe mål der, men siden det er høyrebeinet og Kola, så unnskylder jeg han litt. 

Nacho Messi hadde scoret på den men. 

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...