Stefanb Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Arsenal v. Leicester City Søndag 25. oktober 2020, kl. 20:15 på Emirates Stadium Premier League Kampen vises direkte på TV2 Sumo Nyheter rundt laget: Holding ute, Willian blir sjekket ila. dagen. Ceballos skal være klar. Martinelli, Mari, Chambers, Holding Hadde det vært opp til meg hadde jeg startet med dette laget i en 4-3-3 (4-1-2-3) formasjon: Leno Bellerin - Luiz - Gabriel - Tierney Partey - Ceballos - Saka Pepe - Aubameyang - Nelson Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Vet noen om Vardy er klar mot oss ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 1 hour ago, Gunners68 said: Vet noen om Vardy er klar mot oss ? Den cunten blir garantert klar. Det sies at han skal testes helt opp mot kampstart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Sitter på benken tilsynelatende. Ikke bra. Elsker jo å score mot oss den mannen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 På papiret kan det se ut til at vi starter i en 4-3-3. Spennende! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Deilig start Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Selvfølgelig må vi få det annulert. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Faaaen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Er neste godt gjort å få et mål riktig avblåst for offside når vi header ballen direkte i mål fra corner 😂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bergkampje Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Skulle gjerne sett en reprise av den. Synes ikke det virker som at keeper blir spesielt forstyrret ved første øyekast. Uansett irriterende. Får vel stole på VAR... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Vi spiller bra. Liker det jeg ser Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 4 minutes ago, Ben Elfen said: Vi spiller bra. Liker det jeg ser Luiz sprer passninger som en Pirlo I sine beste år... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Just now, Tapapa said: Luiz sprer passninger som en Pirlo I sine beste år... Jepp. Det er digg å se på Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray1955 Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Kanskje på tide å treffe med et innlegg snart. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Just now, Ray1955 said: Kanskje på tide å treffe med et innlegg snart. Tierny hørte deg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Der er det mulig å score, Lacazette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Skaper alt på venstre. Ceballos blir litt usynlig i den rollen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Absolutt. vi spiller knallbra. Alle leverer unntatt Ceballos. Han har ikke fått til mye i dag Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Hadde jeg vært dommer, så hadde jeg godkjent scoringen til Lacazette i starten av kampen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Vi gir bort ballen unødvendig mye og fortsatt mangler det presisjon i pasningene våre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 1 minute ago, Gunners68 said: Vi gir bort ballen unødvendig mye og fortsatt mangler det presisjon i pasningene våre. Jeg syns du som vanlig er litt streng mot våre gutter. Vi møter en klar kandidat til topp-fire og de kommer knapt over midtbanen. Partey ser virkelig robust ut, liker han allerede. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Jeg vet hvem vi møter Tapapa. Jeg sier at det mangler litt presisjon. Det har ikke noe med topp4 å gjøre. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 Vi mangler en ramsey type uten ball. Det blir for dårlig bevegelse og Ceballos finner ikke sin rolle. Vi er gode defensivt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 (edited) Ceballos har vært ubrukelig i dag. Luiz imponert. Skjønner ikke at målet blir annulert... Klarer ikke se det...:/ Edited October 25, 2020 by elx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 25, 2020 Report Share Posted October 25, 2020 (edited) Synes vi spiller bra jeg. Litt mer flaks/presisjon i siste tredjedel så leder vi dette til pause. Marginene er ikke helt med oss innenfor Leicesters boks. Spillemessig er vi best. Luiz og Gabriel viser hvor gode pasningsspillere de er, Xhaka fungerer bedre med to andre midtbanespillere ved siden av seg, Partey posisjonerer seg bra og Ceballos begynner å ta mer over mot slutten av omgangen(etter en treg start). Laca jobber og kjemper veldig bra på topp, Saka er glimtvis glimrende. Eneste er at vi får litt mindre ut av Auba på høyrekanten kontra venstre, men han gjør seg ikke helt bort likevel. BTW, forresten elendig dømming på det annullerte målet. Edited October 25, 2020 by Simbad Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts