Polljen Posted December 2, 2019 Report Share Posted December 2, 2019 Arsenal v Brighton & Howe Albion Torsdag 5. desember 2019, kl. 21:15. Emirates StadiumPremier League, 15. serierunde.Kampen sendes live på TV2 Sport Premium / TV2 Sumo Skadesituasjonen: Ceballos, ute til midten av desember. Bellerin, blir kanskje klar til torsdag. Vår motstander Brighton ligger på 16. plass i PL med en seier og fire tap på sine siste fem kamper. Arsenal ligger som lag nummer 8 på tabellen og har fire uavgjorte og ett tap på sine siste fem kamper i ligaen. Den første kampen med Freddie bak roret var en "jojo-kamp" der laget til tider viste positiv fotball fremover, samtidig som de ofte var på hæla bakover. Forhåpentligvis så vil noen ekstra treninger med det nye regime skape mer defensiv sikkerhet i laget, for det trengs hvis Arsenal ikke skal forsette turen nedover på tabellen. Jeg er fremdeles for usikker på våre spillere, ikke minst defensivt, til å komme med noe forslag på hvilke elleve som bør starte. (Til slutt et lite spørsmål siden jeg tok en delvis Arsenalpause i november og derfor ikke har fulgt så mye med, Hvorfor synes Rob Holding å være fullstendig ute i kulden? Sist han var i troppen var mot Palace i slutten av oktober. Jeg er selvsagt klar over at det er begrenset hvor mange stoppere som kan være med i en 18-manns tropp, men for en enkel sjel som undertegnede så finner jeg det vanskelig å forstå at han nå synes å være vårt siste valg i de bakre rekker) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 2, 2019 Report Share Posted December 2, 2019 Hvis Bellerin blir klar: Leno Bellerin - Chambers - Holding - Tierney Torreira - Guendouzi Pepe - Özil - Martinelli Aubameyang Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted December 2, 2019 Report Share Posted December 2, 2019 26 minutes ago, Stefanb said: Hvis Bellerin blir klar: Leno Bellerin - Chambers - Holding - Tierney Torreira - Guendouzi Pepe - Özil - Martinelli Aubameyang Enig i dette laget her @Stefanb. Og gratulerer med at begge drittklubbene fra bygda di klarte å få fornyet kontrakt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted December 2, 2019 Report Share Posted December 2, 2019 1 hour ago, Polljen said: Arsenal v Brighton & Howe Albion Torsdag 5. desember 2019, kl. 21:15. Emirates StadiumPremier League, 15. serierunde.Kampen sendes live på TV2 Sport Premium / TV2 Sumo Skadesituasjonen: Ceballos, ute til midten av desember. Bellerin, blir kanskje klar til torsdag. Vår motstander Brighton ligger på 16. plass i PL med en seier og fire tap på sine siste fem kamper. Arsenal ligger som lag nummer 8 på tabellen og har fire uavgjorte og ett tap på sine siste fem kamper i ligaen. Den første kampen med Freddie bak roret var en "jojo-kamp" der laget til tider viste positiv fotball fremover, samtidig som de ofte var på hæla bakover. Forhåpentligvis så vil noen ekstra treninger med det nye regime skape mer defensiv sikkerhet i laget, for det trengs hvis Arsenal ikke skal forsette turen nedover på tabellen. Jeg er fremdeles for usikker på våre spillere, ikke minst defensivt, til å komme med noe forslag på hvilke elleve som bør starte. (Til slutt et lite spørsmål siden jeg tok en delvis Arsenalpause i november og derfor ikke har fulgt så mye med, Hvorfor synes Rob Holding å være fullstendig ute i kulden? Sist han var i troppen var mot Palace i slutten av oktober. Jeg er selvsagt klar over at det er begrenset hvor mange stoppere som kan være med i en 18-manns tropp, men for en enkel sjel som undertegnede så finner jeg det vanskelig å forstå at han nå synes å være vårt siste valg i de bakre rekker) liten skade , men han imponerte ikke når han fikk muligheten men enig at han burde være fast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 2, 2019 Report Share Posted December 2, 2019 1 hour ago, Ben Elfen said: Enig i dette laget her @Stefanb. Og gratulerer med at begge drittklubbene fra bygda di klarte å få fornyet kontrakt. Bra vi er enige til slutt Bra at Godset holdt seg, Mjøndarn derimot.. 🤮 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted December 2, 2019 Report Share Posted December 2, 2019 3 hours ago, Stefanb said: Bra vi er enige til slutt Bra at Godset holdt seg, Mjøndarn derimot.. 🤮 Vi er ofte enige vi. Noen ganger, når du er enig med meg, er du jo faktisk fornuftig. Heia S08 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted December 3, 2019 Report Share Posted December 3, 2019 Jeg forventer at Freddie går ut i en 433 med vårt antatt beste lag på papiret som er skadefrie. Freddie trenger å drille vår faste førsteellver. Ikke rullere og bytte formasjoner konstant som Emery. Da begynner fansen allerede å tvile. Leno Bellerin Mustafi Luiz Tierney Torreira Xhaxa Willock Øzil Pepe Laca Auba Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 4, 2019 Report Share Posted December 4, 2019 Mustafi beviste vel sist at han ikke har noe der å gjøre. Nå har han bevist det under 3 ledelser. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted December 4, 2019 Report Share Posted December 4, 2019 Er ett fett hvem som spiller som stopper. Holding vært småskadet men imponerte ikke stort akkurat når han fikk noen kamper heller. Forsvaret trenger mer hjelp , men personlige feil er varemerket til gutta der bak Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted December 4, 2019 Report Share Posted December 4, 2019 Hvis Mustafi forsvarer en plass i laget og er vår beste midtstopper for tiden så sier det mye om hvor elendig det står til. Er vel ikke så mange nye forsvarsspillere på markedet i vinduet nå i januar. Elendigheten vil nok dessverre vedvare. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 4, 2019 Report Share Posted December 4, 2019 Jeg gleder meg til første hjemmekamp med Ljungberg som manager! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted December 4, 2019 Report Share Posted December 4, 2019 Så spørs det om vi kan glede oss like mye til de tre neste mot City , Chelsea og United. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted December 4, 2019 Report Share Posted December 4, 2019 2 hours ago, Gunners68 said: Så spørs det om vi kan glede oss like mye til de tre neste mot City , Chelsea og United. Jeg gleder meg. Det er snart jul Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunners68 Posted December 4, 2019 Report Share Posted December 4, 2019 21 minutes ago, RP7 said: Jeg gleder meg. Det er snart jul Ja , da har du jo noe å se frem til RP7 🙂 Det er verre med oss pessimister som lider om dagen , selv om vi har mye negativt å skrive om 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted December 4, 2019 Report Share Posted December 4, 2019 Dette er en viktig kamp for Freddie. Hvis vi er like/mer lovende offensivt enn mot Norwich samt virker bedre organisert defensivt vil dette kunne bli en veldig god søknad for svensken med tanke på en evt permanent ansettelse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted December 4, 2019 Report Share Posted December 4, 2019 I Morgen vil jeg se Pepe og Torreira fra start. Det funker ALDRI med Xhaxa og Matteo sammen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ben Elfen Posted December 4, 2019 Report Share Posted December 4, 2019 3 hours ago, RP7 said: Jeg gleder meg. Det er snart jul Jeg gleder meg også - gidder ikke å være pessimistisk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted December 4, 2019 Author Report Share Posted December 4, 2019 4 hours ago, RP7 said: Jeg gleder meg. Det er snart jul Jepp det er snart jul, og hvilket antiklimaks det blir for undertegnede. Arsenalfri jul i London 😲😊 Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted December 5, 2019 Report Share Posted December 5, 2019 17 hours ago, Polljen said: Jepp det er snart jul, og hvilket antiklimaks det blir for undertegnede. Arsenalfri jul i London 😲😊 I disse dager er arsenalfri nesten et lite juleeventyr. Jeg har hatt mareritt om dette laget siden juli 2018. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted December 5, 2019 Report Share Posted December 5, 2019 21 hours ago, Simbad said: Dette er en viktig kamp for Freddie. Hvis vi er like/mer lovende offensivt enn mot Norwich samt virker bedre organisert defensivt vil dette kunne bli en veldig god søknad for svensken med tanke på en evt permanent ansettelse. Stramme inn sentralt og fortsette å flytte ballen raskt fremover. Det var endel positivt mot Norwich fremover, men det var lett å se at relasjonene og timingen ikke var tilstede. Det må terpes på mer enn 2 dager. Få humøret på plass. Gleden ved å spille god offensiv fotball vil også hjelpe på det defensive da andre lag vil måtte være mer aktsomme i sin tilnærming. Nå stormer alle i angrep mot oss fordi vårt eget offensive spill er fraværende. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenalfans.no Posted December 5, 2019 Report Share Posted December 5, 2019 Ingen Tierney eller Pepe. Willock må imponere idag. Var svak sist Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 5, 2019 Report Share Posted December 5, 2019 23 hours ago, Simbad said: Dette er en viktig kamp for Freddie. Hvis vi er like/mer lovende offensivt enn mot Norwich samt virker bedre organisert defensivt vil dette kunne bli en veldig god søknad for svensken med tanke på en evt permanent ansettelse. Jeg liker at Guendouzi er på benken og at Torreira starter i hans sted. Håper Torreira spiller på den eneste plassen han er god, defensivt sentralt. Ellers hadde jeg håpet at Lacazette ble benket, men det ble han ikke. Jeg er tålelig fornøyd. Nå er jeg klar for storseier. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted December 5, 2019 Report Share Posted December 5, 2019 Det ble skrevet at Ljungberg «had a passion for wingers» når han ble ansatt. Skulle gjerne sett at han forsøkte å starte med noen av vingene vi har til rådighet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted December 5, 2019 Report Share Posted December 5, 2019 Saka er ute av benken for Nelson. Saka var ifølge Ljungberg bedre enn Pepe. Er Nelson ennå bedre da? 😂 tullete å ikke ha plass til Pepe. Ellers er helt greit lag. 4-4-2, og blir spennende om Ljungberg skal spille den formasjonen fremover eller bytte i hver kamp han også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 5, 2019 Report Share Posted December 5, 2019 Bildet på tv er sylskarpt og humøret til undertegnede er helt på topp. Come on mighty gunners, entertain me! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts