Jump to content

2019.12.05 Brighton & Howe Albion (H)


Polljen

Recommended Posts

1 minute ago, elx said:

Det aller sykeste av alt her, er at enkelte KRON idioter her inne tror at Ljungberg(noen i det hele) kunne endre på dette på et par uker. Helt syke i hodet er dere faktisk som tror det!

Da får det jævla styret hente inn en erfaren manager ASAP. Satse på en manager som har null erfaring kan ikke gå bra!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 152
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

1 minute ago, Gunners68 said:

Har du røyket sokkene dine i dag elx 🙂

Nei. Jeg blir bare forbanna over folk som tror at alt endres på såpass kort tid når vi er så inni helvettes rævkjørt.

Link to comment
Share on other sites

Just now, Bekkern said:

Da får det jævla styret hente inn en erfaren manager ASAP. Satse på en manager som har null erfaring kan ikke gå bra!!

hjelper ikke uansett hvor erfaren manageren er. Man snur ikke en så rævkjørt skute som dette her på kort tid.

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

Nei. Jeg blir bare forbanna over folk som tror at alt endres på såpass kort tid når vi er så inni helvettes rævkjørt.

Du skal få honnør for engasjementet ditt når det butter i mot 🙂 Men , beskrivelsen av folk her inne er vel litt under beltespennen elx 🙂

Link to comment
Share on other sites

Just now, elx said:

hjelper ikke uansett hvor erfaren manageren er. Man snur ikke en så rævkjørt skute som dette her på kort tid.

Sjansen er stor for at det snur raskere med en manager som har litt mer erfaring med slike situasjoner. Benitez fram til sommeren! 

Link to comment
Share on other sites

Fortjent buing på laget etter den førsteomgangen. Vi er nest best utpå der. 

Jeg lurer forferdelig på hvor høy intensitet vi har på treningene. Hvis det vi viser utpå matta er slik vi trener, er det virkelig noe fryktelig galt. 

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Du skal få honnør for engasjementet ditt når det butter i mot 🙂 Men , beskrivelsen av folk her inne er vel litt under beltespennen elx 🙂

Det var til enkelte. :=) Ser at du føler deg svært truffet.

Link to comment
Share on other sites

Dessverre så tok det for lang tid før Emery fikk sparken. Spillerne har mistet all selvtillit og det kommer til å ta lang tid før det er tilbake.. 

Ljungberg for alt vi vet gjør en fantastisk innsats på trening, men når man først har synket så lavt som det spillerne våre har nå så blir det ikke gjenoppbygd på en uke. Sånn er det bare.

Link to comment
Share on other sites

2 minutes ago, elx said:

Det var til enkelte. :=) Ser at du føler deg svært truffet.

Det hjelper ikke hvem det var til. Jeg skal overleve om du mener at jeg er en av kron idiotene her inne. Saken er den at det er helt greit å være uenige om ting , men enkelte personbeskrivelser klarer vi oss godt uten her inne på forumet.

Link to comment
Share on other sites

1 minute ago, Gunners68 said:

Det hjelper ikke hvem det var til. Jeg skal overleve om du mener at jeg er en av kron idiotene her inne. Saken er den at det er helt greit å være uenige om ting , men enkelte personbeskrivelser klarer vi oss godt uten her inne på forumet.

Jeg har lest kommentaren og syns den er innafor. Han snakker i generelle ordelag og peker ikke ut enkelte debattanter. Sånt tåler vi vel? 

Mvh Tapapa 

Moderator 

Link to comment
Share on other sites

Just now, Tapapa said:

Auba på venstre, bra. Aller helst ville jeg hatt han på topp for Laca 

Enig.

Lacazette har virkelig slitt. Han skulle vel kanskje hatt et straffespark i dag, men uansett så gjør han lite ut av seg. Føler at Martinelli eller Nelson på kanten med Auba på topp ville gitt laget mer. Eller rett og slett bare Martinelli på topp.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...