Jump to content

2015.11.04 Bayern Munchen


Polljen

Recommended Posts

Bayern Munchen bayernmunich.png?2012-13 arsenal.png?2012-13 Arsenal

Onsdag 4. november 2015, kl 20:45. Allianz Arena.

Champions League, gruppespill 4. runde.

Kampen vises på Viasat Fotball

Rent teoretisk er ikke dette en vinn eller forsvinn kamp, men med tap i dag så er det flere faktorer som spiller inn for å gå videre til cup-spillet.

Med tap i denne kampen så er sannsynligheten stor for at det blir det innbyrdes resultatet mot Olympiakos som avgjør vår skjebne i denne turneringen.

Når det gjelder laget som jeg mener bør starte så gjør skadesituasjonen det lett å plukke dette ut, jeg går i hovedsak for det samme laget som startet mot Swansea og den eneste posisjonen jeg er usikker på er om det er Per eller Gabriel som skal være Kos sin makker i midtforsvaret.

Cech

Bellerin - Per/Gabriel - Kos - Monreal

Cazorla - Coquelin

Campbell - Özil - Sanchez

Giroud

Og siden Jeff nå er tilbake fra U-17 VM (slik jeg har forstått det) så håper jeg at han er med på benken.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Ja, syntes også det er feil å ha med Jeff mot disse... Derimot er det mange andre kamper jeg mener han burde vært klar for benken!

 

Ellers blir nok laget som sist med unntak av Gabriel inn for Per. La oss håpe på en god kamp og en god dose FLAKS, da kan vi få resultatet vi ønsker oss.

Link to comment
Share on other sites

Er Jeff så god at han burde få debuten sin i en ekstremt viktig kamp mot kanskje verdens beste lag? Tror jeg heller går for rutine i en slik kamp!

 

Ja, syntes også det er feil å ha med Jeff mot disse... Derimot er det mange andre kamper jeg mener han burde vært klar for benken!

 

Ellers blir nok laget som sist med unntak av Gabriel inn for Per. La oss håpe på en god kamp og en god dose FLAKS, da kan vi få resultatet vi ønsker oss.

Å starte med Jeff ville ikke jeg heller gjort, men med den mangelen vi akkurat nå har med offensiv backup så tar jeg gjerne sjansen på å ha med noe "nytt" på turen til Munchen som eventuelt kan bekle benken til denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

Vinner vi denne kampen, så er vi favoritter til å vinne hele CL-gruppa vår.

 

Uenig. Om vi da vinner de 2 siste kampene, så gjør mest sannsynlig Bayern også det, men de har god målforskjell;)

Link to comment
Share on other sites

 

Uenig. Om vi da vinner de 2 siste kampene, så gjør mest sannsynlig Bayern også det, men de har god målforskjell;)

 

 

Naah, innbyrdes oppgjør gjelder først i cl om jeg husker rett.

Det stemmer. Innbyrdes oppgjør mellom to klubber er det første kriteriet hvis de ender på samme poengsum, hvis innbyrdes oppgjør er likt både på poeng og mål (bortemål teller ikke "dobbelt" som i cupoppgjør hjemme/borte) da er det den totale målforskjellen som blir avgjørende.

Link to comment
Share on other sites

La oss ta en kamp av gangen. Vi har 3p på 3 kamper nå...

Du har helt rett og dessverre så tror jeg at det ikke blir like "lett" å ta hverken tre eller ett eneste poeng i Munchen. Selvsagt ikke umulig, men særdeles vanskelig.

 

Når det gjelder ellers i vår CL-gruppe så er det selvsagt et lite håp om at Zagreb tar med seg tre poeng hjem fra Hellas.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor så skeptiske gutter? Vi pleier da å slå Bayern på Allianz arena!

 

Det er egentlig utroig at vi har klart å tape for Olympiakos og spesielt Zagreb. For Zagreb ser egentlig sjokkerende dårlige ut.

 

Men, vi slår Bayern i morgen og knuser de to andre lagene senere.

Link to comment
Share on other sites

Og der ble det vel bekreftet. Per og gabriel bak. Ingen krise men det er skremmende og jeg liker det ikke når vi er avhengige av 100% bak der ikveld

 

Ingen Jeff heller, men en Tyrell Robinson.. Må bare le av skadene vi har i laget, en første 11'er som hadde utfordret andre lag er ute..

 

Edit 2: tydelig mixup for Jeff står inne på benken nå

Link to comment
Share on other sites

Latterlig hvor uflaks vi skal ha med skader så fort vi prikker inn litt go' form. Koscielny og Bellerin er store tap, men vi har teknisk sett gode erstattere i Gabriel og Debuchy. Campbell kommer til å hjelpe franskmannen på høyrebacken mye defensivt også så forhåpentligvis så blir ikke Bellerin et så stort tap i kveld, men vi mister en dimensjon med Hector ute av laget.

 

Uansett så satser jeg på at vi gir alt i kveld. Klarer ikke å gjette noe resultat akkurat.. men håper jo på seier eller uavgjort i det minste.

 

C'mon you Gunners!

Link to comment
Share on other sites

Oppofrende Bellerin blir et tap i dag ja,det han viste for 14dager siden var imponerende.

Gabriel er jeg ikke spesielt bekymret for.

Blir spennende å se om Campbell klarer å prestere i to kamper på rad,jeg selv tviler på akkurat det. Føler meg ganske sikker på at Jeff eller iwobi kommer inn for han i andre når vi må jage mål.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...