Jump to content

2015.11.04 Bayern Munchen


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 53
  • Created
  • Last Reply

Det var nok spikeren i kista denne kampen... Klarer ikke å se at vi skal klare å score 2-3 mål her...

 

Ikke får vi en dritt av dommeren heller. Mener helt klart det ikke var noen hands på Özil. Vi burde hatt straffespark i mot, men Campbell fikk et latterlig gult kort og nå fikk ikke Sanchez frispark når Lahm feller ham på vei fremover...

Link to comment
Share on other sites

Selvsagt spiller skadesituasjonen inn, men den samme leksa (unnskyldningen) kommer vi med hvert bidige år enten på høstparten eller ut mot våren. Et skadefritt Arsenal ville sannsynligvis klart å gi bedre motstand i kveld, men det ville likevel i utgangspunktet slitt mot Bayern i dag. Det er snart på tide å enten finne ut hvorfor vi er så eksepsjonelt plaget med skader og ta tak i det (hvis vi er mer utsatt enn andre), og gjøre noe med situasjonen om det nå er på ledernivå eller i vår backup i spillergruppa.

 

Arsenal er kanskje gode nok til å ligge i toppen i England, men det sier vel kanskje sitt om toppnivået (manglende så dann) i engelsk fotball versus toppnivået i Europa.

 

Med tre mål i mot og i tillegg det faktum at jeg må sitte med lyden av på sendingen (tåler ikke preiket til Roar Stokke) så er jeg akkurat nå i kveld en ubrukelig medgangssupporter som rett og slett slår av TV'en og sier god natt!!!

 

(Forhåpentligvis så våkner jeg i morgen, ser at Arsenal har snudd kampen og angrer bittert på tidlig sengetid).

 

 

Link to comment
Share on other sites

Forhåpentligvis får vi en litt bedre andreomgang...

 

Vel, dette setter iallefall kampen på Emirates litt i perspektiv. Det var en fantastisk seier der! At vi klarer å slå dette Bayernlaget i 1 av 2 kamper er en fantastisk prestasjon.
Men det viser også hvor langt unna vi er å være blant Europas beste...

Link to comment
Share on other sites

Sålenge vi skal satse på alle disse skade utsatte spillerne vi har i laget og da særlig de fra balløya, så kommer vi aldri til å oppnå noe stort. Jeg trodde vi skulle tape, men ikke med 5 i sekken. Det er pinlig, og det vekker minner fra tidligere sesonger.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...