Simbad Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Blir spennende å se Reine-Adelaide fra start. Blir også interessant å se Chambers-Gabriel samarbeidet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Lord Bendtner starter! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Arsenal FC @Arsenal .@Arsenal v Wolfsburg: Cech, Bellerin, Chambers, Gabriel, Monreal, Arteta, Cazorla, Reine-Adelaide, Ozil, Wilshere, Walcott #EmiratesCup2015 Arsenal FC @Arsenal .@Arsenal subs: Martinez, Debuchy, Mertesacker, Koscielny, Giroud, Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Akpom, Coquelin, Hayden, Iwobi Ikke så langt unna men så ikke Özil for meg igjen. Kun Arteta også Ting jeg liker med dette laget: 1. Cech sin debut som Arsenalspiller på Emirates 2. Bellerin fra start som HB er alltid spennende 3. Chambers inn på stopper der han hører hjemme. 4. Reine-Adeleide fra start, overraskende, men spennende. 5. Bendtner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Elendig av Walcott... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Ser bra ut fremover men hele baklinja og DM holder ikke mål innledningsvis... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Merkverdig hvor store sjanser de får på nesten alle cornere. Henger ikke litt med engang :/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Hvor er Rosicky egentlig? Er han skadet? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Denne adelaide.. Det er ett vanvittig talent. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Adelaide!!! Er han den "nye Diaby"? La oss håpe, bare uten skadene:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Hvilke bytter ble gjort i pausen ?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Kun akpom inn for ózil såvidt jeg ser! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Adelaide imponerer meg noe helt sinnsykt utpå der! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Ja han er vill! Aldri hørt om han før igår...visste ikke at vi hadde hentet han engang. Veldig Diabyish over teknikken, slepen som en italiensk forretningsmann. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Hehe, ja. Han virker rett og slett fantastisk! Vurderer sterkt å ha han på årets drakt:P Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Jeg finner han ikke under verken A-lags stallen eller Academy på Arsenal.com... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Nei ikke jeg heller, fant han ikke på football manager for lens engang.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Haha, såpass;p virkelig en mystisk spiller med andre ord! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Akpom har MYE å lære ennå. Latterlige føringer og han ser knapt etter medspillere. I disse to kampene har han sløst vekk noen enorme sjanser Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Vel, er bare å gratulere på nok et trofe! Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Akpom har MYE å lære ennå. Latterlige føringer og han ser knapt etter medspillere. I disse to kampene har han sløst vekk noen enorme sjanser Absolutt helt enig, men han er på rett plass til rett tid, mangler kun siste touchen og evt overblikket han burde hatt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Adelaide, ja... Hvor mye dårligere er han enn f.eks. halvmilliard-mannen Sterling? Blir spennende å følge ham! Arsenal virker veldig klare for sesongstarten. Og ennå venter Sanchez - og kanskje en signering til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted July 26, 2015 Report Share Posted July 26, 2015 Jeg finner han ikke under verken A-lags stallen eller Academy på Arsenal.com... Vi signerte han og Fortune i starten av juni (om jeg ikke husker helt feil). Hadde aldri hørt om eller sett noen av dem før, men Jeff har virkelig imponert meg, spilt bra på begge vingene nå, men tipper Iwobi får mer spilletid for a-laget i år. (JayJays nevø har imponert.) Så har vi også Gnabry som sikkert trenger spilletid, utlån? Tipper Ox fort får en strålende sesong og vi har Akpom, Welbeck, Walcott, Alexis og Giroud som alternativer på topp for øyeblikket. Mener DM bør være en prioritet, tror ikke Hayden har det som skal til. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted July 26, 2015 Author Report Share Posted July 26, 2015 Hvor er Rosicky egentlig? Er han skadet?Ja! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Noname Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Hvor på banen spiller denne Jeff? Er i utlandet så har ikke fått sett noe per-season.. Virker ihvertfall som han har gjort sakene sine godt ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted July 28, 2015 Report Share Posted July 28, 2015 Kan spille på begge kantene, som nummer 10 og potensielt dypere i banen ifølge Wenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.