Jump to content

2015.07.25&26 Emirates Cup - Preseason


Polljen

Recommended Posts

Det er kanskje litt tidlig å lage denne kamptråden, men p.g.a. at ferietur nærmer seg og det da blir laber Arsenalaktivitet fra min side så velger jeg likevel å lage tråden nå.

 

 

2015.07.25

arsenal.png?2012-13Arsenal v Lyon lyon.png?2012-13

2015.07.26

arsenal.png?2012-13Arsenal v Vfl Wolfsburg vflwolfsburg.png?2012-13

Begge kampene starter kl 16.20 og såvidt jeg kan finne ut så vises de på CMORE.

(jeg har ikke funnet bekreftelse på CMORE sine norske sider, men kampene vises på svensk CMORE så jeg antar at de da også vises på samme kanal i Norge)

Jeg antar at troppen i hovedsak blir den samme som er listet opp i tråden for SIngapore-kampene, men Gnabry er tilbake fra ferie 20 . juli så han kan være aktuell. Det samme kan kanskje også de to spillerne som står over turen til Singapore p.g.a. småskader.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Akpom skuffa meg litt idag da han kun skulle kjøre solo. Så på reprisene at han kun gikk for mål selv om han minst ett par ganger burde sentret til bedre plasserte medspillere.

 

Ellers en meget god kamp igjen, lover bra dette og en stjerne til inn (reus meldes nå flere steder) ville det fort kunne blitt en virkelig artig sesong

Link to comment
Share on other sites

Helt ok å sesongdebutere på Emirates i dag. Vi vartet opp med flitt fotball, men var tidvis litt suspekte bakover. Godt å ha en god og våken keeper i bakhånd!

Enig i at Akpom bille for mye, men han skaffet i alle fall frispark som flrte til Santis mål.

 

Özil er sinnsykt god.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Ja dette er strekt uansett. Dette er ikke Singapore XI eller Malaysia. Det er ett CL lag som er like gira på å spille. Meget imponert. Özil med 2 assist allerede

Er en god stund til seriestart i Ligue 1 om jeg ikke tar feil så mulig Lyon ligger litt lenger bak i pre-season. Uansett en meget sterk kamp, Özil og Ox lekte seg. Var spent på å se Jenssen, siden Norge er så dårlige for tiden. Han kommer nok til å ha mareritt om Ox i lang tid fremover.

Link to comment
Share on other sites

Er en god stund til seriestart i Ligue 1 om jeg ikke tar feil så mulig Lyon ligger litt lenger bak i pre-season. Uansett en meget sterk kamp, Özil og Ox lekte seg. Var spent på å se Jenssen, siden Norge er så dårlige for tiden. Han kommer nok til å ha mareritt om Ox i lang tid fremover.

Seriestart i ligue 1 er 8 august, så de er nå ikke lenger bak enn oss. Uansett, ja det er en treningskamp. Men intensiteten var ganske høy.

Link to comment
Share on other sites

Vår intensitet var høy :) Spent på dagens lag, regner med Wilshere spiller siden Wenger sa han ble hvilt til denne. Så noe ala: cech- bellerin-gabriel-chambers-monreal Arteta- flamini - cazorla- Wilshere- Walcott -akpom

Link to comment
Share on other sites

Arsenal FC ‏@Arsenal

.@Arsenal v Wolfsburg: Cech, Bellerin, Chambers, Gabriel, Monreal, Arteta, Cazorla, Reine-Adelaide, Ozil, Wilshere, Walcott #EmiratesCup2015

 

Arsenal FC ‏@Arsenal

.@Arsenal subs: Martinez, Debuchy, Mertesacker, Koscielny, Giroud, Oxlade-Chamberlain, Ramsey, Akpom, Coquelin, Hayden, Iwobi

 

 

Ikke så langt unna men så ikke Özil for meg igjen. Kun Arteta også

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...