Jump to content

2014.08.31 Leicester City


Polljen

Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Neida dette blir svært, bare vent til Alexis Sanchez blir skikkelig varm i trøya. Han ligger allerede foran skjema til Thierry Henry om Alexis skal brukes som spiss.

Özil i "bergkamp" rollen og Alexis i "Henry" rollen !!! vavavoom

Agreed.

 

Sorry at jeg tippa feil Joppe. Skal skjerpe meg.

Målet i mot var billig. szcz som vanlig feilplassert (kan likevel ikke redde)

Og kos på bærtur i duellen.

Szcz er alltid for seint utenpå å sideforsyve på innlegg. Han skulle ha stått midt i mål når innlegget ble slått ikke ved første stolpe.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

 

Og skal vi fortsette å misbruke talentet til Özil, da er det bare likegreit å selge som Polljen er inne på.

 

 

Det var akkurat det jeg hadde i tankene da jeg kom med mitt "useriøse" SELG forslag.

 

Jeg vil selvsagt ikke selge Özil, men når han tilsynelatende nå er tredjevalg i rollen som "ballfordeler" bak Wilshere og Cazorla, så er det noe som er riv ruskende galt.

Vi fortjente ikke mer enn ett poeng, og etter å ha ledd av Manchesterlagene denne helgen så får jeg bare lyst til å grine av Det Arsenal og Wenger klarer å vise frem.

 

For å komme med ett lite lyspunkt så synes jeg Sanchez viser tendenser som gjør at han i løpet av kort tid vil vise at kjøpet av han var et godt valg fra Wengers side. Det samme kan jeg også si om kjøpene av Chambers og Debuscy. Ospina er det vanskelig å si noe om foreløpig men jeg tror nok vil vi få glede av han også. Da spørs det bare hva som skjer de neste 29 timene, for denne kampen gjør meg bare enda mer sikker på at vi har mangler i troppen hvis vi skal kjempe om en sikker CL-plass.

Link to comment
Share on other sites

Tragisk å se hvor lite komfortable enkelte spillere virker i posisjonene de har. Wake the fuck up Wenger..

 

 

Tror vi skal se LAAANGT etter CL spill neste sesong med denne formasjonen, og ikke minst denne spissen.

Jepp

 

Fryktelig svakt, griseheldige som ikke er under nå. Våkn opp Wenger

Jepp

 

Det er jo kun Leicester spillernes egen udugelighet foran mål som gjør at vi ikke ligger under i dag. Dette er skummelt dårlig av Arsenal!!

Jepp

 

LATTERLIG SPILL, fyfaen altså! Om wenger ikke ser at det enda trengs forsterkninger, spesielt på topp så er han faen meg dement, dum og det som verre er!!

Vil vel ikke ta så hardt i når det gjelder ordbruk, men likevel langt på vei enig i "ånden"

 

Fjerdeplassen er i sikte... Utrolig dårlig.

 

Skuffet.

Fjerdeplassen skal vi slite med utfra det som er vist på bane (og forsåvidt også fra sidelinjen) så langt denne sesongen

Link to comment
Share on other sites

Tror også mye hadde vært annerledes om vår Özil hadde fått 100% tillit som playmaker i hans egen rolle, så kunne Cazorla fått lov å vært vår nye versjon av Pires. Wilshere og Ramsey kunne fått delt på spilletid som en form for Ljungberg rolle type spiller. Alexis kan løpe mongo på topp, vi har spillere til å spille han gjennom!!!!! Så kan Wenger bruke alt av penger han har på 2 taklingsterke midtbanespillere med stor motor og 250% innsatsvilje, så begynner vi å ligne et mannskap nesten lik unbeaten laget!! Skal Juventus ha 500millioner for Vidal by dem 600!!!!! Så kan Flamini få den andre plassen denne sesongen, og så kjøper vi en ny neste sesong!!!!!! VAVAVOOM

Link to comment
Share on other sites

Agreed.

 

Sorry at jeg tippa feil Joppe. Skal skjerpe meg.

Målet i mot var billig. szcz som vanlig feilplassert (kan likevel ikke redde)

Og kos på bærtur i duellen.

Szcz er alltid for seint utenpå å sideforsyve på innlegg. Han skulle ha stått midt i mål når innlegget ble slått ikke ved første stolpe.

 

BE

Det begynner å bli lenge siden den gjenværende polakken har vært 100% overbevisende, og når det gjelder den andre polakken, så er det liten tvil om at Swansea gjorde et kupp. Men siden han aldri klarte å spille mer enn en håndfull kamper for oss i slengen før skader, da var han ikke mye til hjelp for oss.

Så får vi se hva Ospina klarer å få til når han er klar.

 

Og tipset ditt gikk jo nesten inn, bare litt marginer som ikke gikk som det skulle hehehehe Close Call!! :-)

Link to comment
Share on other sites

Det eneste positive jeg eventuelt kan finne med dagens resultat, er at Wenger pleier å slå til på transfermarkedet når vi har hatt en rævva kamp rett før vinduet stenger. Blir spennende å se om det kommer inn noe nytt i løpet av morgendagen, eventuelt hva som kommer inn. For det eneste som er sikkert, er at vi behøver en klassespiss. Jeg har gått fra og mene at DM var det viktigste før vinduet åpnet, til å mene at klassespiss er alfa omega om vi skal være med å i det hele tatt kjempe om topp 4.

 

Det som bekymrer meg mest, er at det egentlig ikke virker som det er noen av spillerne som helt har klart å riste av seg sommerferien og pre-season ennå

Link to comment
Share on other sites

denne kampen viser vel med all tydelighet hva som er Arsenals hovedproblem; å score. Utrolig tannløse forover selv om statistikken i sjanser og ballinnehav tilsier at Arsenal burde ha vunnet denne kampen greit. Nå må Wenger våkne og kjøpe en spiss, en som kan omsette overtaket i spill og sjanser til tellende resultater!

Link to comment
Share on other sites

Er ikke enig i at det var så håpløst som mange her later til å mene. Cazorla var meget god, Sanchez er på vei, Monreal var igjen solid. Hadde ikke Kos vært så svimmel, hadde nok ikke Leicester scoret heller.

 

Den eneste som var elendig i dag var Sanogo som hadde flust av misbrukte sjanser.

Link to comment
Share on other sites

Ramsey var heller ikke på G idag. Sanogo like elendig som så altfor ofte ellers, hva driver han på med på Alexis scoringa? Helt utrolig kløne. Kos skulle aldri kommet på igjen men det blir etterpåklokskap. Özil fungerer dårlig, cazorla var god! Ingen stor dag for polakken i mål heller, ospina neste? Mye å sette fingeren på dag, den viktigste å kritisere er nok neppe overraskende for mange: Wenger. Ser ikke noen tydelig gameplan. Vi kjøper Özil og sanchez men bygger ikke opp rundt det.

 

Özil er ikke noen arbeidshest og kommer aldri bli det. Defensive løp og sterk i kroppen er ikke i hans DNA. Derimot er han verdens beste når han får ball i mellomrom og har raske, gode og bevegelige spillere fremfor seg. Han vil aldri skinne i stor grad om dette ikke skjer. Også vil noen si vi har nå sanchez og til tider OX som slike spillere, men virker ikke som vår spillestil er å utnytte Özil. Det er derfor dette kjøpet blir merkeligere og merkeligere for meg. Giroud som spydspiss og Özil bak? Vil aldri materialisere seg. I real hadde han Ronaldo, de Maria, higuain og Benzema for å nevne noen fremfor seg, slike spillertyper bør han også ha for å skinne.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...