Jump to content

Tottenham B 16.03.2014


krevsnih

Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Bare å droppe Szczesny i en kamp eller to for Fabianski etter de to tabbene der. Han får faen meg jobbe for plassen sin han også.

 

Ellers er det bare å få inn Flamini og Gnabry i mine øyne. Dette er så fantastisk svakt.. men dessverre så får vi vel en eller to i kassa før Wenger gjør en jævla dritt.

Link to comment
Share on other sites

Wenger er jo mr. Reaktiv så vi får se hva som skjer. Han burde ha gjort et tidlig bytte før pause når ting ikke fungerte i det hele tatt, men det må nok dessverre et mål til før han gjør noe.

 

Edit: I mine øyne burde vi forøvrig ta av Giroud for Flamini i førsteomgang. Dytte Podolski opp på topp og Cazorla ut på venstre med Arteta og Flamini på midten med Rosicky som offensiv midtbane. Chambo på høyrekant.

Med Tottenham sin høye forsvarslinje og Giroud som ikke får til en dritt i dag (ikke bare han sin skyld selvfølgelig når hele laget spiller som om de var på fylla i går) så kan Podolski sin evne til å faktisk gå i bakrom være noe som gir oss et mål på tross av hans mangler.

 

Gnabry hvis Chamberlain eller Rosicky er slitne etter 70 min.

Link to comment
Share on other sites

Til tross for at Tottene hadde kamp på torsdag så løper de i fra oss og slår oss i samtlige dueller. Nå har de begynt å skape sjanser og. Dette blir en forferdelig omgang å se på om ikke ting blir bedre.

 

Dette er 100% motivasjon. Wenger ser ikke veldig inspirert ut i dag. Verken før, under eller ved pause.

 

Rett og slett en slett innsats så langt av Wenger og han må få fingeren ut av ræva og reagere og gjøre noe nå!

Link to comment
Share on other sites

Rosicky har ikke akkurat vært så fantastisk han heller. Kan egentlig bare velge og vrake mellom spillerene som kunne gått av banen i dag. Så og si samtlige har vært elendige av de fremover på banen, men han ville ikke vært mitt førstevalg til å gå av banen akkurat.

Link to comment
Share on other sites

3 poeng er herlig, men for en tragisk kamp av oss generelt sett. Vi blir rævkjørt i 90 minutter omtrent, men det er kun sluttresultatet som teller! 3 poeng er nydelig og vi har tatt full pott mot drittlaget!

Link to comment
Share on other sites

Deilig!!

 

Syns vi har god kontroll jeg, med unntak av Szczesny som roter noe veldig der. Fabianski ligger å lurer i sivet - kanskje bytte til neste kamp? Uansett - klarer ikke klage på dette. Byttene Wenger gjør på slutten er også helt riktige.

 

Og for et deilig mål av Rosicky!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Klarer ikke å ofre tanker på at Tottenham kjørte kampen. Over tre kamper har de ikke klart å score mål mot oss. De er rett og slett inkompetente foran mål og det finner jeg stor glede i. Dette var så vanvittig deilig, og vi er fortsatt med i gullkampen. Det er så deilig at våre argeste rivaler er så utrolig dårlig :)

Link to comment
Share on other sites

Flotte grep av Sherwood i pausen, men taktikken hans fra starten av kampen var håpløs, same old Spurs, gjør de samme tabbene gang på gang og flytter laget opp for høyt.

 

I andre omgang flyttet han forsvaret lenger ned mens midtbanen forble oppe. Føler vi kunne utnyttet dette langt bedre da det ledet til mer plass i mellomrommet, der en Cazorla f.eks kunne gjort langt mer.

 

Fin forsvarsseier i dag og nok en "stygg" seier å se tilbake på for gutta, Adebayor var som ventet livlig, men presset for godt til at han får utrettet noe tellende i dag, stygg glipp av Sczcney, men det var det eneste som var i nærheten av å koste en seier for oss i dag.

 

Makan til innsats med blokkering av skudd, defensive involveringer og klareringer er det LENGE siden vi har sett Arsenal bedrive.

 

Synes Gibbs var dårlig i dag(Hjalp mye når Monreal kom på, men Gibbsy virket litt kamprusten), mens Koscielny utmerket seg mest, ellers var Per og Sagna meget gode. Ox går fra det mest brilliante til det elendige, Cazorla lite involvert mens Rosicky jobbet hardt for laget.

 

Arteta god som stabiliserende midtbanespiller, men farten hans viste seg gang på gang å være et problem. Giroud sterkt delaktig i det defensive uten at han gjør noe særlig offensivt mens Podolski var helt okei, får dratt av et par skudd og liker at han søkte mye bakrom, sterk i de mange duellene med Kaboul.

Link to comment
Share on other sites

JAA !! Så jævlig deilig. Elsker kynismen vi viser !

 

@ StefanB : Cheer up, vi vant på WHL ! :) Og ikke minst : Vi er tilbake i gullkampen !!

 

3 poeng er herlig, men for en tragisk kamp av oss generelt sett. Vi blir rævkjørt i 90 minutter omtrent, men det er kun sluttresultatet som teller! 3 poeng er nydelig og vi har tatt full pott mot drittlaget!

 

Flott at du fokuserer på det negative uansett. :)

Link to comment
Share on other sites

top4 er vel også sikkret med dagens resultat. 9p forran med en kamp tilgode. 11p på Everton med en kamp mer. Begge lag har svak målforskjell kontra oss. Tott med negativ målforskjell!

Slik jeg ser det må vi nå vinne FA cupen for å komme oss ut av trofêtørket... Top4 bør jo som sagt være sikkret uansett om vi kolapser på slutten. Jeg tipper det ender slik:

 

1. City

2. Liverpool

3. Chelsea

4. Arsenal

 

Liverpool kan vel fort vinne hele greia også og bytte plass med City, er 50-50

 

 

Tilbake til kampen er jeg positiv til Podolski, han forsøkte iallefall å stikke bak forsvaret. Ble feilaktig avblåst ett par ganger, og hadde vel ett skummelt skudd. Mer bekymra er jeg for Giroud som i 1.omgangen bare gikk i offside uten grunn. i 2.omgang prøvde han ikke på smarte bevegelser en gang, er fryktelig frustrerende å se på Liverpools angripere i kampen før, og hva de kan utrette på egenhånd, for så å se hvor begrensa vår spiss er.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forstår meg ikke på slakten laget fikk. I allefall ikke i pausen.

Vi spiller borte mot Tottenham. Leder 0-1 og har i tillegg de tre største sjansene i omgangen. I tillegg ble Poldi feilaktig avblåst for offside da ham var helt i gjennom. Flott første omgang spør du meg. 2. Omgang var noe mer shaky, og

Her ble vi snytt for en soleklar straffe, samt febertefningen til Lloris på skuddet til BFG?

 

Hvor mye mer kan man egentlig forlange?

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...