Jump to content

2014.04.01 Tottenham Hotspurs H


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Denne kampen her har forøvrig strukket en allerede sårbar tropp enda lenger. Vermaelen og Walcott ut med skader samt at Gnabry nå halter litt. Håper sistnevnte bare har litt krampe, men er som sagt Arsenal det er snakk om så.

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen her har forøvrig strukket en allerede sårbar tropp enda lenger. Vermaelen og Walcott ut med skader samt at Gnabry nå halter litt. Håper sistnevnte bare har litt krampe, men er som sagt Arsenal det er snakk om så.

 

Tror ikke at han er skadet, bare veldig sliten. Gnabry altså... Han har jo tross alt ikke spilt på veldig lenge, og det der er ikke akkurat lav tempo ;)

Link to comment
Share on other sites

Glitrende gjennomført! Tott bidrar med null og niks; bortsett fra å kaste ting etter Walcott når han holder opp 2 fingre fra båra.. (Han får vel dobbel så lang suspensjon som det Wilshere fikk, han da?!)

 

Hvis Walcott nå er skadet, samt Giroud og Bendtner, vel da kan kanskje Gnabry få en sjanse på topp? Jeg liker veldig godt det jeg ser av ham. Synes ikke han står noe særlig tilbake for Ox, for eksempel. Og fysikken er definitivt på plass. Herlig fyr!

Link to comment
Share on other sites

Giroud er tilbake i trening til uken og har ristet av seg smellen i foten - "bare" feber som var årsaken til at han var ute i dag.

 

Når det kommer til skaden til Walcott og om det blir langvarig (2 måneder+) så ønsker jeg vi går all in på Angel Di Maria allerede nå i januar. Er reserve bak Bale i Real Madrid og ønsker helt sikkert mer spilletid før VM, selv om han blir uaktuell i Champions League ved en overgang.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig deilig seier! Arsenal vinner fullt fortjent. Spudz har lite å fare med. Ingenting er bedre enn det.

 

Veldig spent på hvordan det nå står til med Walcott. En lengre skade passer svært dårlig. Spesielt nå!

Spørsmålet er om Wenger vil foreta seg noe på markedet. På kort tid har vi mistet tre spisser. Det er en tankevekker.

 

Ellers er TV-forumet grei underholdning :-)

Link to comment
Share on other sites

Walcott hadde neppe sittet og glist i båra hvis han var redd for et langt avbrekk. Han er nok snart tilbake.

Forøvrig en meget godt gjennomført kamp.

Herlig med Mozartmål og å se den rå og uslepne Serge Gnabry. Den karen kan bli meget god.

 

Konklusjon er som Walcott demonstrerte, two-nil up yours.

Link to comment
Share on other sites

Overgangsvinduet er igjen åpent. Og da er ikke tott sene med å kaste penger efter alle de ubrukelige fotballspillerne de kan finne. Så fort Walcott ble skadet og måtte ut på båre, haglet myntene. Da han ennå var hel og frisk: Ingenting... Pussig strategi!

 

Nå er vel Walcott på båre ikke like ubrukelig som mange av de andre spillerne de har pleid å hente. Nok en nesten-signering?

Link to comment
Share on other sites

Når det kommer til skaden til Walcott og om det blir langvarig (2 måneder+) så ønsker jeg vi går all in på Angel Di Maria allerede nå i januar. Er reserve bak Bale i Real Madrid og ønsker helt sikkert mer spilletid før VM, selv om han blir uaktuell i Champions League ved en overgang.

 

Hvorfor ikke gå for Angel Di Maria uansett? I mine øyne en spiller i verdensklasse, som vil være mer realistisk å få hentet enn spisser i verdensklasse, så kan man flytte Walcott opp på spissplass

Link to comment
Share on other sites

Overgangsvinduet er igjen åpent. Og da er ikke tott sene med å kaste penger efter alle de ubrukelige fotballspillerne de kan finne. Så fort Walcott ble skadet og måtte ut på båre, haglet myntene. Da han ennå var hel og frisk: Ingenting... Pussig strategi!

Som vanlig mao; Spurs kaster penger ut av vinduet.

Perfekt kamp. Spurs to sjanser, ellers tannløse og håpløse. Walcott fantastisk og river i stykker forsvaret akkurat som forventet. Spurs gir bakrom som jeg forutså og det er døden mot spillere som Gnabry og Walcott. All ære til Wenger som forutså dette og satser tungt på fart og kraft offensivt. Helt nydelig å se på:-))

Link to comment
Share on other sites

Som vanlig mao; Spurs kaster penger ut av vinduet.

Perfekt kamp. Spurs to sjanser, ellers tannløse og håpløse. Walcott fantastisk og river i stykker forsvaret akkurat som forventet. Spurs gir bakrom som jeg forutså og det er døden mot spillere som Gnabry og Walcott. All ære til Wenger som forutså dette og satser tungt på fart og kraft offensivt. Helt nydelig å se på:-))

 

Nesten sånn at jeg gruer meg til Giroud er tilbake i neste kamp. Syntes den fotballen vi spilte i dag med Walcott og Gnabry var helt strålende. Fotballen med Giroud på topp er ikke i nærheten av like spennende og artig, men den har jo fungert så langt selv om det har dabbet av litt den siste tiden.

 

Men, Walcott i dag var herlig å se på helt frem til han skulle avslutte (selv om han hadde et par ypperlige avslutninger også), men vi vet alle at han som oftest pleier å være langt langt mer dødelig foran mål enn hva vi så i dag. Dette er vel også ærlig talt bare hans 5 kamp på topp siden Ligacup finalen i 2007 så det er ikke rart at han innimellom faller litt vekk. Partnerskapet mellom han, Gnabry og Rosicky var hvertfall bare helt herlig å se på til tider, men selvfølgelig så er det også svakheter med å ha han på topp og det passer seg ikke i alle kamper. Håper bare han ikke er ute i en lengre tid nå.

Link to comment
Share on other sites

 

Hvorfor ikke gå for Angel Di Maria uansett? I mine øyne en spiller i verdensklasse, som vil være mer realistisk å få hentet enn spisser i verdensklasse, så kan man flytte Walcott opp på spissplass

Ikke meg i mot det, men ut fra to urealistiske scenarioer tror jeg sjansen er større for å hente han ved en langvarig skade på Walcott enn ved skade på Bendtner/Giroud. Di Maria inn ville uansett gitt noe til laget som er kjært manglet - fart, driblestyrke og uforutsigbarhet på kanten. Gnabry viste positive tegn i dag og noen tilfeller tidligere, men vi må nok vente minst et par sesonger til før han etablerer seg på et stabilt høyt nivå.

Link to comment
Share on other sites

Eriksen tidlig i førsteomgang når han ble spilt gjennom mellom Sagna og Koscielny. Skjøt i nærmeste og gikk via Fabianski og rett utenfor stolpen.

 

 

Var vel vi som spillte han igjennom med klønete flipperspill mellom nevnte to?

Uansett en stor sjanse de hadde der ja.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...