Jump to content

2013.11.12 Napoli B


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Der scoret Dortmund igjen. Da er Dortmund gruppevinnere og vi ender på andreplass hvis resultatene står seg.

 

Hva faen er poenget med å stille med sitt sterkeste lag og ikke ha noen intensjon om å vinne kampen? Vi taper i dag etter å ha gått inn med en holdning som tilsier at vi ikke skulle tape med mer enn 1-2 mål og samtidig så sliter vi ut våre viktigste spillere og taper også trolig mot City på lørdag.

 

Jævlig bra.

Link to comment
Share on other sites

Da er vi på 2 plass. Med toppa lag :/ Etterpåklokskapen sier vi burde spart og hatt friskere bein lørdag. Nå frykter jeg dominoeffekt

 

 

Der scoret Dortmund igjen. Da er Dortmund gruppevinnere og vi ender på andreplass hvis resultatene står seg.

 

Hva faen er poenget med å stille med sitt sterkeste lag og ikke ha noen intensjon om å vinne kampen? Vi taper i dag etter å ha gått inn med en holdning som tilsier at vi ikke skulle tape med mer enn 1-2 mål og samtidig så sliter vi ut våre viktigste spillere og taper også trolig mot City på lørdag.

 

Jævlig bra.

 

Pff. Vi stiller med vårt sterkeste lag, og går videre med minste mulige margin. Etterpåklokskapen forteller meg at vi hadde røket ut med et dårligere lag.

Link to comment
Share on other sites

Velvel. Det viktigste var nå å gå videre.

 

Men surt å tape gruppeseieren.

 

Jeg er ikke helt enig i kommentarene om at vi burde svekket laget ytterligere med tanke på lørdag. Napoli kjørte ganske hardt, så et svekket lag her kunne gått på en enda verre smell!

Link to comment
Share on other sites

Elendig kamp, Giroud og Kos ser jeg på som våre beste, de to som virker best i en elendig forestilling. Hvorfor topper man laget med tilsynelatene slitene spillere? Virker ikke som man kommer dit for å vinne, heller unngå tape med 3 mål, nesten det tabba seg det også.

 

Nå er det slitene bein med negativt hoder på lørdag. Har sett duppen komme over noen kamper nå, og frykter city mer nå pga hendelsene siste kamper må jeg si

Link to comment
Share on other sites

Pff. Vi stiller med vårt sterkeste lag, og går videre med minste mulige margin. Etterpåklokskapen forteller meg at vi hadde røket ut med et dårligere lag.

 

Mtp. at vi spilte på sparebluss fordi vi aldri var ute etter å vinne kampen ville det trolig vært noe helt annet hvis vi spilte med flere av våre "fringe" spillere som Monreal, Walcott o.l.

 

Jeg er bombesikker på at hvis vi hadde kastet innpå Walcott etter 60 minutter så ville vi vunnet denne kampen. Istedet så gikk Wenger for det defensive og viste Napoli ALTFOR mye respekt som han gjorde mot United. Og det er ikke så altfor ofte jeg kan si om Wenger.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut til at taktikken til Wenger var å gå videre ved å bruke minst mulig krefter... Får håpe på PSG eller Atletico kanskje? Blir iallfall mye vanskeligere å gå videre nå som vi ble nr 2.. Kanskje like greit å ryke ut tidlig og fokusere 100% på PL? Så tar vi heller CL neste år ;-)

Link to comment
Share on other sites

Ikke Arsenals fineste dag, men vi er i det minste videre. Offensivt var det lite vi fikk til, Napoli presset bra og hadde utover i andre noen sjanser som de klarte å unngå å score på. Målet til Higuain var flott, ved nr 2 var det tafatt i våre bakre rekker. Arteta fikk to unødvendige men korrekte gule kort, og det er ikke første gang han roter på seg rødt kort unødvendig.

 

Det er nok bare å belage seg på å møte Barca, Real eller Bayern når CL kommer igang igjen på nyåret.

Link to comment
Share on other sites

Sånn går det når man går inn med noe annet enn vinnermentalitet. Meget tydelig at vi kun entret banen for å gå videre, og da ryker gruppeseieren. Det mest bekymringsverdige er dog at Everton og Napoli har nå bevist at også denne utgaven av Arsenal sliter når motstander presser høyt og jobber knallhardt. Man City og Chelsea har nå fått seiersoppskriften servert på sølvfat.

Link to comment
Share on other sites

Jaja. Jeg hadde tatt imot andreplass og avansement da denne gruppen ble trukket. Jeg hadde kanskje gjort det før kampene ble spilt i kveld også. Det var en knallhard gruppe. Og nå får vi knallhard motstand i neste runde. Det er garantert! City og Arsenal er de alle vil unngå fra blant gruppetoerne. Blant gruppevinnerne fins det vel knapt noen å foretrekke?! Barcelona, Real Madrid, PSG, Bayern eller Atletico... Gøy blir det åkkesom!

Link to comment
Share on other sites

 

Mtp. at vi spilte på sparebluss fordi vi aldri var ute etter å vinne kampen ville det trolig vært noe helt annet hvis vi spilte med flere av våre "fringe" spillere som Monreal, Walcott o.l.

 

Jeg er bombesikker på at hvis vi hadde kastet innpå Walcott etter 60 minutter så ville vi vunnet denne kampen. Istedet så gikk Wenger for det defensive og viste Napoli ALTFOR mye respekt som han gjorde mot United. Og det er ikke så altfor ofte jeg kan si om Wenger.

 

 

Jeg klarer ikke på hisse meg så veldig opp her, selv om det var surt å tape og rote bort gruppeseieren, men at Monreal kom inn i steden for Walcott skjønner jeg ikke så mye av. Tror også at dette kunne sett annerledes ut med Walcott til å true bakrom (som det var MYE av!).

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...