Jump to content

2013.19.10 Norwich H


HaakonFG

Recommended Posts

arsenal_zps37e9273f.jpg

Arsenal - Norwich

Premier league

19.10.2013

Emirates stadium

 

Endelig kamp igjen, og det er "norske" Norwich som står på den andre halvdelen.

Vi har møtt Norwich 48 ganger totalt før. Der står vi med 21 seiere, 18 uavgjort og 9 tap. Målforskjellen er 86-49 i vår favør.

Så langt denne sesongen leder vi PL med 16 poeng og Norwich ligger på 18 med 7. Allikevel spilte de en ålreit kamp mot Chelsea i perioder sist, scoret på sin sjanse. Men de klarte å rote bort et poeng på slutten.

Vi regnes som favoritter hos de aller aller fleste, og dette skal bety tre poeng mer til Emirates. Så får vi holde på tabelltoppen også. Bank i bordet!

 

Odds:

Unibet: 1.30 5.25 12.00

 

Det er mange spørsmål rundt denne kampen, og jeg er nok ikke den eneste som er spent på hvordan Wenger komponerer laget. Vi har flere spillere som har blitt friske i pausen, og skal på papiret faktisk ha kommet styrket ut av de to siste ukene.

 

Håper på noe lignende:

Szczesny

Sagna Koscielny Mertesacker Gibbs

Ramsey Flamini

Gnabry Özil Cazorla

Giroud

Tanken på å se Cazorla og Özil ved siden av hverandre gir meg både vann i munnen og en trangere bukse ved underlivet. Gleder meg som en unge på julaften!

 

Kjapt spørsmål. Hvordan ser folk kampen? Jeg har Sumo, men aner ikke når kampen går i reprise/opptak. Noen som har kontroll på slikt? Takk!

 

Laget litt kjapt denne tråden, men måtte få noe opp å gå. Nå må jeg lufte fruen en tur til byen!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Norwich er et lag som liker å lygge dypt og kontre langs vingene. De er flinke til å få backene på overlap og å få menn inn i boksen. Dersom vi får bakrom vinner vi kampen, Bassong er hurtig, men backene liker å gå opp og Turner er ikke hurtig, midtbanens roller virker heller ikke helt satt på dette så tror at nøkkelen er å score tidlig og ligge å kontre selv. Tror det er viktig at Sagna blir klar siden de liker innlegg.

 

Ville gått for vinger som kan ta ett tak defensivt også, Norwich sine backer er flinke til å crosse fra dypt.

Link to comment
Share on other sites

@HaakonFG

 

Iflg sendeplanen blir den vist på Premium 2 kl 21.00.

 

Kl 16.00 så er et middelmådig lag fra West Midlands prioritert (ikke TV 2 sin skyld, tror jeg).

 

Kl. 19.00 så blir det vist reprise (på Premium 2) av kampen som går live kl 13.45, og hvorfor den blir vist før Arsenal antar jeg helt og holdent er TV2 sin skyld O_O

(det er selvsagt en muilighet for at det ikke er lov å vise opptak før den direkte senkampen (start 18.30) er ferdig).

Link to comment
Share on other sites

ER DERE OVERHODET IKKE REDD FOR DET NYE SUPERVIRUSET SOM HERJER NÅ???

 

 

 

 

Du tenker på det som låser inn alt av data og gjør at du må betale for å få det ut igjen?

 

 

Ja, og som det ikke finnes noen annen kur for enn å betale...

Til slike "tvilsomme" sider så bruker jeg selvsagt min "media-pc" som ikke inneholder noen data av verdi. Blir den "låst" så er det bare å formatere på nytt. På min hoved-pc er jeg nok noe mer forsiktig ;D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...