HaakonFG Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 Arsenal - Norwich Premier league 19.10.2013 Emirates stadium Endelig kamp igjen, og det er "norske" Norwich som står på den andre halvdelen. Vi har møtt Norwich 48 ganger totalt før. Der står vi med 21 seiere, 18 uavgjort og 9 tap. Målforskjellen er 86-49 i vår favør. Så langt denne sesongen leder vi PL med 16 poeng og Norwich ligger på 18 med 7. Allikevel spilte de en ålreit kamp mot Chelsea i perioder sist, scoret på sin sjanse. Men de klarte å rote bort et poeng på slutten. Vi regnes som favoritter hos de aller aller fleste, og dette skal bety tre poeng mer til Emirates. Så får vi holde på tabelltoppen også. Bank i bordet! Odds: Unibet: 1.30 5.25 12.00 Det er mange spørsmål rundt denne kampen, og jeg er nok ikke den eneste som er spent på hvordan Wenger komponerer laget. Vi har flere spillere som har blitt friske i pausen, og skal på papiret faktisk ha kommet styrket ut av de to siste ukene. Håper på noe lignende: Szczesny Sagna Koscielny Mertesacker Gibbs Ramsey Flamini Gnabry Özil Cazorla Giroud Tanken på å se Cazorla og Özil ved siden av hverandre gir meg både vann i munnen og en trangere bukse ved underlivet. Gleder meg som en unge på julaften! Kjapt spørsmål. Hvordan ser folk kampen? Jeg har Sumo, men aner ikke når kampen går i reprise/opptak. Noen som har kontroll på slikt? Takk! Laget litt kjapt denne tråden, men måtte få noe opp å gå. Nå må jeg lufte fruen en tur til byen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 Norwich er et lag som liker å lygge dypt og kontre langs vingene. De er flinke til å få backene på overlap og å få menn inn i boksen. Dersom vi får bakrom vinner vi kampen, Bassong er hurtig, men backene liker å gå opp og Turner er ikke hurtig, midtbanens roller virker heller ikke helt satt på dette så tror at nøkkelen er å score tidlig og ligge å kontre selv. Tror det er viktig at Sagna blir klar siden de liker innlegg. Ville gått for vinger som kan ta ett tak defensivt også, Norwich sine backer er flinke til å crosse fra dypt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 @HaakonFG Iflg sendeplanen blir den vist på Premium 2 kl 21.00. Kl 16.00 så er et middelmådig lag fra West Midlands prioritert (ikke TV 2 sin skyld, tror jeg). Kl. 19.00 så blir det vist reprise (på Premium 2) av kampen som går live kl 13.45, og hvorfor den blir vist før Arsenal antar jeg helt og holdent er TV2 sin skyld (det er selvsagt en muilighet for at det ikke er lov å vise opptak før den direkte senkampen (start 18.30) er ferdig). Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaakonFG Posted October 19, 2013 Author Report Share Posted October 19, 2013 @HaakonFG Iflg sendeplanen blir den vist på Premium 2 kl 21.00. Litt usikker på om jeg får sett den klokken 2100 også. Så blir den lagt ut slik at man kan se den når man selv ønsker? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 Gleder meg villt til å se Özil og Cazorla sammen!! Ramsey hviles, helt ok mener nå jeg. Han kan rullere wilshere-ramsey litt nå. Fy som jeg gleder meg til kamp Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 Laget: Szczesny Sagna - Mertesacker - Koscielny - Gibbs Arteta - Flamini Wilshere - Özil - Cazorla Giroud Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 @HaakonFG Iflg sendeplanen blir den vist på Premium 2 kl 21.00. På Sumo står det 20.30 Sport Premium 2. Kanskje det er en halvtime preview? Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 Stream m/engelsk kommentator. Et lite helvete å bli kvitt all reklamen, men erfaringsmessig går det med litt tålmodighet. http://atdhe.xxx/soccer/watch-arsenal-vs-norwich-city-47j98 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 http://www.footstream.tv/channel7.html fransk tale, også noe tull med å bli kvitt reklame, men god bandvidde ser det ut som foreløpig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 Stream m/engelsk kommentator. Et lite helvete å bli kvitt all reklamen, men erfaringsmessig går det med litt tålmodighet. http://atdhe.xxx/soccer/watch-arsenal-vs-norwich-city-47j98 ER DERE OVERHODET IKKE REDD FOR DET NYE SUPERVIRUSET SOM HERJER NÅ??? Link to comment Share on other sites More sharing options...
elx Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 FOR ET MÅÅÅÅÅL!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 ORGAMSE! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 Iskaldt av Wilshere og nok en spektakulær assist av Olivier! Link to comment Share on other sites More sharing options...
piscator Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 Boring Arsenal! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nima Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 Giroud= mini zlatan Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 ER DERE OVERHODET IKKE REDD FOR DET NYE SUPERVIRUSET SOM HERJER NÅ??? Du tenker på det som låser inn alt av data og gjør at du må betale for å få det ut igjen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 Er det smellen mot hodet som førte til at Flamini ble byttet ut? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 Flamini ut og Ramsey inn. Faen.. vil ha minst mulig skader Forøvrig en fantastisk redning av Ruddy! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 Liker ikke at Norwich er kommet inn i kampen igjen og skaper slike sjanser... Det var et fint mål av Wilshere, men herregud å mye rare pasningsfeil han gjør! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 Du tenker på det som låser inn alt av data og gjør at du må betale for å få det ut igjen? Ja, og som det ikke finnes noen annen kur for enn å betale... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 Bra første halvdel, og dårlig siste halvdel! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 ER DERE OVERHODET IKKE REDD FOR DET NYE SUPERVIRUSET SOM HERJER NÅ??? Du tenker på det som låser inn alt av data og gjør at du må betale for å få det ut igjen? Ja, og som det ikke finnes noen annen kur for enn å betale... Til slike "tvilsomme" sider så bruker jeg selvsagt min "media-pc" som ikke inneholder noen data av verdi. Blir den "låst" så er det bare å formatere på nytt. På min hoved-pc er jeg nok noe mer forsiktig Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 Bra første halvdel, og dårlig siste halvdel! Norwich kom absolutt mer med når Flamsteren måtte gå ut. Det trengs litt skjerping på defensiv midtbane, Link to comment Share on other sites More sharing options...
RP7 Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 Stream m/engelsk kommentator. Et lite helvete å bli kvitt all reklamen, men erfaringsmessig går det med litt tålmodighet. http://atdhe.xxx/soccer/watch-arsenal-vs-norwich-city-47j98 Jeg får bare opp grå felt der spilleren skal være. Noen gode råd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted October 19, 2013 Report Share Posted October 19, 2013 Ja, og som det ikke finnes noen annen kur for enn å betale... Jeg bruker adblock Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.