Jump to content

2013.19.10 Norwich H


HaakonFG

Recommended Posts

  • Replies 51
  • Created
  • Last Reply

Grusom avsluttning på kampen. Da i positiv forstand, er så utrolig deilig dett ett touch spillet når det fungerer. Ramsey er bare en ny spiller for oss, Wilshere vokser mer og mer. Özil er den vi våget håpe og tro på selv i Arsenal. Nei, veldig gledlig selv om resultatet er flatterende om man hadde sett de første 70min. Siste 20 minuttene er helt utrolige. Wilshere var vel cm fra 2 mål idag han også.

Link to comment
Share on other sites

Var et godt innhopp av dansken, men skal sies at han hadde rimelig lette arbeidsvilkår etter at han kom inn. Giroud hadde jo jobbet nærmest utrettelig i 80 minutter før han kom inn.

 

Uansett: Kjipt å slippe inn mål og at vi legger oss såpass bakpå fra 40 til 60 minutter, men de 4 målene i dag er skjær klasse.

 

Gleder meg ekstremt mye til vi får Walcott, Chamberlain og Podolski tilbake også!

Link to comment
Share on other sites

Grusom avsluttning på kampen. Da i positiv forstand, er så utrolig deilig dett ett touch spillet når det fungerer. Ramsey er bare en ny spiller for oss, Wilshere vokser mer og mer. Özil er den vi våget håpe og tro på selv i Arsenal. Nei, veldig gledlig selv om resultatet er flatterende om man hadde sett de første 70min. Siste 20 minuttene er helt utrolige. Wilshere var vel cm fra 2 mål idag han også.

 

Vel.. han scoret jo det første målet også da. ;)

Link to comment
Share on other sites

Med 4-1 og tre poeng hjemme, poengtap for Liverpool og United, så skulle jeg vært mer enn fornøyd. Joda jeg er egentlig det, men til tross for 4 mål mot Norwich så imponerte Arsenal egentlig ikke i dagens kamp. Jeg velger dog å "bortforklare" det med at Arsenal gikk på banen for å spare krefter foran Borussiakampen på tirdag og valgte derfor kun å yte det som var nødvendig for å ta tre poeng. Hvis min "bortforklaring" er feil og Arsenal i dag viste hvilket nivå der er på, mot et svakt Norwich-lag, da blir jeg noe mer betenkt.

 

PS!! Så satser jeg nå på at West Ham tar en reprise på totte-kampen.

Link to comment
Share on other sites

Deilig fotball! Vi gir iniativet litt bort etter at Flamini gikk ut, men når vi angriper er vi konstant farlige. Kunne fort blitt flere mål, men jeg er meget godt fornøyd med

4-1 selvfølgelig, og for noen fine mål. Deilig å være Arsenal-supporter om dagen. Hyggelig å se at united mister ledelsen mot slutten og!

Link to comment
Share on other sites

Festfotball fra øverste hylle på slutten der. Tror ikke jeg har sett Arsenal så gode framover på flere år, så selv om det var variabelt før det tror jeg ikke du skal bekymre seg for mye Polljen!

Jo faktisk så er det det variable som bekymrer meg. Jeg vet at Arsenal er fantastiske nå de går for øverste hylle. Det er ingen som er bedre (i verden) når Arsenal viser sitt beste. Men etter å ha sett hvordan dette laget svinger, fra øverste til nederste hylle, både fra kamp til kamp og innen en kamp så forblir jeg noe bekymret.

At Arsenal leverer et middelmådig spill, fra Flamini gikk av til det var femten/tjue minutter igjen, går greit mot et så dårlig lag som Norwich men ikke mot "gode" lag.

 

Ikke misforstå meg, jeg er imponert over hvordan målene våre kom i dag, det var angrepsfotball på øverste nivå. Men........

Link to comment
Share on other sites

Deilig fotball! Vi gir iniativet litt bort etter at Flamini gikk ut, men når vi angriper er vi konstant farlige. Kunne fort blitt flere mål, men jeg er meget godt fornøyd med

4-1 selvfølgelig, og for noen fine mål. Deilig å være Arsenal-supporter om dagen. Hyggelig å se at united mister ledelsen mot slutten og!

 

 

Hva som skjer med United er jeg ikke så opptatt av. Jeg er mer opptatt av hva som skjer med de andre topplagene :)

Link to comment
Share on other sites

Jo faktisk så er det det variable som bekymrer meg. Jeg vet at Arsenal er fantastiske nå de går for øverste hylle. Det er ingen som er bedre (i verden) når Arsenal viser sitt beste. Men etter å ha sett hvordan dette laget svinger, fra øverste til nederste hylle, både fra kamp til kamp og innen en kamp så forblir jeg noe bekymret.

At Arsenal leverer et middelmådig spill, fra Flamini gikk av til det var femten/tjue minutter igjen, går greit mot et så dårlig lag som Norwich men ikke mot "gode" lag.

 

Ikke misforstå meg, jeg er imponert over hvordan målene våre kom i dag, det var angrepsfotball på øverste nivå. Men........

Jeg kan forstå denne skepsisen, men hver kamp lever sitt eget liv. I en toppkamp vil jeg tro at vi hadde vært enda mer skjerpet og ikke latt denne skaden påvirke oss i like stor grad som den gjorde i dag. Jeg skulle helst sett at vi ikke hadde sluppet inn det ene målet og hatt stålkontroll kampen igjennom. Jeg velger heller å fokusere på at vi vant 4-1 uten at vi måtte yte vårt beste.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan forstå denne skepsisen, men hver kamp lever sitt eget liv. I en toppkamp vil jeg tro at vi hadde vært enda mer skjerpet og ikke latt denne skaden påvirke oss i like stor grad som den gjorde i dag. Jeg skulle helst sett at vi ikke hadde sluppet inn det ene målet og hatt stålkontroll kampen igjennom. Jeg velger heller å fokusere på at vi vant 4-1 uten at vi måtte yte vårt beste.

Jeg er helt enig med deg og det var derfor jeg i min første post valgte å anta at Arsenal i dag kun gav det som var nødvendig for å ta tre poeng :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...