Jump to content

Mesut Özil


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 363
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Det skrives nå at Özil's overgang til den tyrkiske klubben til slutt ble som en ordinær overgang og ikke en frigivelse av Özil. Det er ingen overgangssum men Arsenal skal visst nok ha ordnet seg en mulig bonus på inntil £1.7mill hvis konkrete forutsetninger blir oppnådd i Özil's tid i Fenerb. (ant. kamper o. l.) 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

Fenerbache ligger under med et mål hjemme og i dag holdt Øzil i 67 minutter. I de tidligere kampene Øzil har spilt så har han i flere av de kommet innpå etter omtrent 66 - 67 minutter eller blitt byttet ut på omtrent samme tidspunkt. I går pådro han seg en ankel skade og måtte ut på båre.

Edited by Gunners68
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 1/25/2021 at 10:28 PM, Polljen said:

Det skrives nå at Özil's overgang til den tyrkiske klubben til slutt ble som en ordinær overgang og ikke en frigivelse av Özil. Det er ingen overgangssum men Arsenal skal visst nok ha ordnet seg en mulig bonus på inntil £1.7mill hvis konkrete forutsetninger blir oppnådd i Özil's tid i Fenerb. (ant. kamper o. l.) 

Ingen overgangssum , ikke frigivelse og Arsenal har vært så flinke at de kan få en bonus under diverse omstendigheter. Han spilte ikke mye før han ble skadet så noen bonus blir det neppe der i gården. I tillegg er det nå kjent at vi siden januar betaler 90 % av lønnen hans frem til juni. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 months later...

Jeg vet han er ferdig her og jeg vet at mange mente han var en stor del av ukulturen i klubben, men jeg synes likevel det er litt gøy at han nå er toppscorer for Fenerbache og har en scoringsfrekvens på et mål per 122 minutter. Aldri sett på ham som en stor målscorer før

Link to comment
Share on other sites

35 minutes ago, Ben Elfen said:

Jeg vet han er ferdig her og jeg vet at mange mente han var en stor del av ukulturen i klubben, men jeg synes likevel det er litt gøy at han nå er toppscorer for Fenerbache og har en scoringsfrekvens på et mål per 122 minutter. Aldri sett på ham som en stor målscorer før

Det er veldig kult! Unner Özil all mulig suksess. Han var en kontroversiell spiller. Dog var han veldig lojal til klubben, til tross for hva enkelte måtte mene om innsatsen. Utrolig synd at egne supportere la han for hat.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, Verminator5 said:

Det er veldig kult! Unner Özil all mulig suksess. Han var en kontroversiell spiller. Dog var han veldig lojal til klubben, til tross for hva enkelte måtte mene om innsatsen. Utrolig synd at egne supportere la han for hat.

Ønsker han også alt godt. 
en kunstner og magiker på banen. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
28 minutes ago, Simbad said:

Det har ikke gått på skinner for Øzil i Tyrkia heller. Han har vært inn og ut av laget,  perioder med skader,  og en del kamper som har vært like dårlige som de fleste han hadde i Arsenal de siste sesongene. Synd at en så god spiller skal kaste bort flere gode år av sin karriere sånn som Øzil har gjort.

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Gunners68 said:

Det har ikke gått på skinner for Øzil i Tyrkia heller. Han har vært inn og ut av laget,  perioder med skader,  og en del kamper som har vært like dårlige som de fleste han hadde i Arsenal de siste sesongene. Synd at en så god spiller skal kaste bort flere gode år av sin karriere sånn som Øzil har gjort.

Frem til nyttår var han god for de, og hadde 7(av nå totalt 8 ) mål og to assist. I slutten av januar fikk han problemer med ryggen igjen og var egentlig skadet frem til starten av denne måneden.

Edited by Simbad
Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

×
×
  • Create New...