Jump to content

Manchester City - Arsenal


Bergkamp88

Recommended Posts

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Vi har spilt 7 minutter og nærmest ikke gjort annet enn å måke ballen vekk fra vårt eget mål, men et par sekunders geni av Ramsey og Walcott er nok enn så lenge.

 

Det generelle spillet lover ikke godt foran neste sesong dog.. men med en seier her så kommer vi dessverre nok ikke til å se noen forsterkninger før det går dårlig i PL og enda færre spillere er tilgjengelig..

Link to comment
Share on other sites

Dårlig start som endret seg når Ramsey viste litt magi. Nydelig avsluttning av Walcott, alt stemte for de to samtidig (skjer ikke ofte, la de komme :))

Etter dette kom vi mer med i kampen, og Sagna sitt skudd var kampens nest største sjanse. God første omgang etter en dårlig start.

 

Skjer nok mange bytter nå, og city får inn spillere som Nasri, Auguero, Navas osv. Vi har vel Giroud, Gnabry, Sango osv :)

Som nevnt: Vi er gode nok på vårt beste å slå de fleste, men bredden er for tynn!

Link to comment
Share on other sites

Vi leder mot en av seriefavorittene, så ting kan da ikke være så forferdelig. Jeg fikk sett de siste ti min og i den tiden var vi solide. Jeg er enig i at stallen er for tynn.

 

Nå gleder jeg meg bare til annen omgang.

Link to comment
Share on other sites

Sier seg selv at det kommer ett par spillere inn, det er umulig at det ikke skjer! Så spørs det hvilken kvalitet det blir.

Men jeg tror Wenger og co er svært flinke på å holde ting skjult, er sikker mye som lurer i bakhånd.

 

Men dette er en kamptråd:

Ellers tok vi oss mye opp synes jeg, Sagna er tilbake i god gammel klasse, Wilshere bedre enn på lenge.

Synes dog vi burde bytte inn Giroud, er veldig lite tyngde der fremme, synes Poldi er alt for usynlig desverre.

Koscielny er bare herlig hele fyren, faen for en spiller. Tror han blir fantastisk denne sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Pause 1-0

 

Vi er på hæla, så scorer vi et flott mål ved Wilshere=>Walcott. Kampen jevner seg deretter ut.

 

1 Szczesny misser cross, men bra redning

3 Sagna rydder opp, er offensiv og meget god

4 Mertesacker rydder opp sikkert

6 Koscielny er god, redder på strek

28 Gibbs blir passert for ofte, heller ikke noe offensivt produkt

8 Arteta sjefer stille og rolig

16 Ramsey løper og jobber som en helt

14 Walcott scorer

10 Wilshere assist, men går seg mye fast

15 Chamberlain deltar

9 Podolski deltar

Link to comment
Share on other sites

Sier seg selv at det kommer ett par spillere inn, det er umulig at det ikke skjer! Så spørs det hvilken kvalitet det blir.

Men jeg tror Wenger og co er svært flinke på å holde ting skjult, er sikker mye som lurer i bakhånd.

 

Men dette er en kamptråd:

Ellers tok vi oss mye opp synes jeg, Sagna er tilbake i god gammel klasse, Wilshere bedre enn på lenge.

Synes dog vi burde bytte inn Giroud, er veldig lite tyngde der fremme, synes Poldi er alt for usynlig desverre.

Koscielny er bare herlig hele fyren, faen for en spiller. Tror han blir fantastisk denne sesongen.

 

 

Dette.

Link to comment
Share on other sites

Pause 1-0

 

Vi er på hæla, så scorer vi et flott mål ved Wilshere=>Walcott. Kampen jevner seg deretter ut.

 

1 Szczesny misser cross, men bra redning

3 Sagna rydder opp, er offensiv og meget god

4 Mertesacker rydder opp sikkert

6 Koscielny er god, redder på strek

28 Gibbs blir passert for ofte, heller ikke noe offensivt produkt

8 Arteta sjefer stille og rolig

16 Ramsey løper og jobber som en helt

14 Walcott scorer

10 Wilshere assist, men går seg mye fast

15 Chamberlain deltar

9 Podolski deltar

 

Ramsey > Walcott. Wilshere har ikke utrettet noe i dag.

Link to comment
Share on other sites

Jo, han var kreatøren av målet da Walcott ble spillt fint fri. Rett skal være rett.

 

Du begynner å bli gammel Sir J. Det var Ramsey som slo pasningen. Ikke Wilshere.

 

Herlig Ramsey! Sa dette kom til å bli din store sesong! :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...