Bergkamp88 Posted August 9, 2013 Report Share Posted August 9, 2013 Manchester City - Arsenal 10.08.2013 Olympic Stadium, Helsinki Kick off : 16.00 Siste treningskamp før sirkuset sparkes igang spilles i Finland. Clichy & co er motstandere. Pengemaskinen mot sparegrisen. Fyr løs ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted August 9, 2013 Report Share Posted August 9, 2013 pengemaskinen vinner er mitt tips. Ganske greit også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted August 9, 2013 Report Share Posted August 9, 2013 Frykter at dette blir en slags reality check, og spår at vi får oss en real kilevink. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted August 9, 2013 Report Share Posted August 9, 2013 Vises kampen noe sted? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Vises kampen noe sted? Viasat Fotball (Som jeg ikke har. Heldigvis eller dessverre? ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Si ifra hvis noen har en brukbar stream! Link to comment Share on other sites More sharing options...
eastviolence Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Si ifra hvis noen har en brukbar stream! http://dazsports.org/?page_id=1965 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 http://dazsports.org/?page_id=1965 takker så meget! Fant en først, men den hakket så mye at jeg fikk epilepsi-anfall nesten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Fantastisk forarbeid og mål! Tross en litt dårlig start! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 0-1 Theo. Meget bra av han og Ramsey! Men spillet er nesten powerplay til City så langt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Vi har spilt 7 minutter og nærmest ikke gjort annet enn å måke ballen vekk fra vårt eget mål, men et par sekunders geni av Ramsey og Walcott er nok enn så lenge. Det generelle spillet lover ikke godt foran neste sesong dog.. men med en seier her så kommer vi dessverre nok ikke til å se noen forsterkninger før det går dårlig i PL og enda færre spillere er tilgjengelig.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Samme problem forran mål som ifjor: kommer rundt og slår inn men det finnes i ingen Arsenal spiss som jager, podolski kommer som så ofte Giroud luntende Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Så så! spiller nu ikke så verst, selv om de har vært litt mer førende enn oss! Når det er sagt, vi vet alle at vi kan slå alle på en god dag, men troppen er fremdeles for tynn og trenger forsterkninger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 2-4 klassespillere inn i det laget her og vi ville vært klare tittelutfordrere. Istedet så sitter Wenger på gjerdet og tvinner tommeltotter og satser på en fjerdeplass. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Kosc er sjef bak der. Flott mål, forholdsvis god kontroll. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marius- Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Dårlig start som endret seg når Ramsey viste litt magi. Nydelig avsluttning av Walcott, alt stemte for de to samtidig (skjer ikke ofte, la de komme ) Etter dette kom vi mer med i kampen, og Sagna sitt skudd var kampens nest største sjanse. God første omgang etter en dårlig start. Skjer nok mange bytter nå, og city får inn spillere som Nasri, Auguero, Navas osv. Vi har vel Giroud, Gnabry, Sango osv Som nevnt: Vi er gode nok på vårt beste å slå de fleste, men bredden er for tynn! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Vi leder mot en av seriefavorittene, så ting kan da ikke være så forferdelig. Jeg fikk sett de siste ti min og i den tiden var vi solide. Jeg er enig i at stallen er for tynn. Nå gleder jeg meg bare til annen omgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Sier seg selv at det kommer ett par spillere inn, det er umulig at det ikke skjer! Så spørs det hvilken kvalitet det blir. Men jeg tror Wenger og co er svært flinke på å holde ting skjult, er sikker mye som lurer i bakhånd. Men dette er en kamptråd: Ellers tok vi oss mye opp synes jeg, Sagna er tilbake i god gammel klasse, Wilshere bedre enn på lenge. Synes dog vi burde bytte inn Giroud, er veldig lite tyngde der fremme, synes Poldi er alt for usynlig desverre. Koscielny er bare herlig hele fyren, faen for en spiller. Tror han blir fantastisk denne sesongen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Pause 1-0 Vi er på hæla, så scorer vi et flott mål ved Wilshere=>Walcott. Kampen jevner seg deretter ut. 1 Szczesny misser cross, men bra redning 3 Sagna rydder opp, er offensiv og meget god 4 Mertesacker rydder opp sikkert 6 Koscielny er god, redder på strek 28 Gibbs blir passert for ofte, heller ikke noe offensivt produkt 8 Arteta sjefer stille og rolig 16 Ramsey løper og jobber som en helt 14 Walcott scorer 10 Wilshere assist, men går seg mye fast 15 Chamberlain deltar 9 Podolski deltar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Sier seg selv at det kommer ett par spillere inn, det er umulig at det ikke skjer! Så spørs det hvilken kvalitet det blir. Men jeg tror Wenger og co er svært flinke på å holde ting skjult, er sikker mye som lurer i bakhånd. Men dette er en kamptråd: Ellers tok vi oss mye opp synes jeg, Sagna er tilbake i god gammel klasse, Wilshere bedre enn på lenge. Synes dog vi burde bytte inn Giroud, er veldig lite tyngde der fremme, synes Poldi er alt for usynlig desverre. Koscielny er bare herlig hele fyren, faen for en spiller. Tror han blir fantastisk denne sesongen. Dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Pause 1-0 Vi er på hæla, så scorer vi et flott mål ved Wilshere=>Walcott. Kampen jevner seg deretter ut. 1 Szczesny misser cross, men bra redning 3 Sagna rydder opp, er offensiv og meget god 4 Mertesacker rydder opp sikkert 6 Koscielny er god, redder på strek 28 Gibbs blir passert for ofte, heller ikke noe offensivt produkt 8 Arteta sjefer stille og rolig 16 Ramsey løper og jobber som en helt 14 Walcott scorer 10 Wilshere assist, men går seg mye fast 15 Chamberlain deltar 9 Podolski deltar Ramsey > Walcott. Wilshere har ikke utrettet noe i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirès#7 Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Dette. var sånn høvelig spot on? "sinnsykt raske" Navas klarer ikke å løpe fra Koscielny han heller, sykt! Kan aldri huske å sett han blitt parkert av noen spillere. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Jo, han var kreatøren av målet da Walcott ble spillt fint fri. Rett skal være rett. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Jo, han var kreatøren av målet da Walcott ble spillt fint fri. Rett skal være rett. Du begynner å bli gammel Sir J. Det var Ramsey som slo pasningen. Ikke Wilshere. Herlig Ramsey! Sa dette kom til å bli din store sesong! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted August 10, 2013 Report Share Posted August 10, 2013 Korrekt, Pires#7! Spot on. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.