Jump to content

2013.04.16 Everton H


Umlaut

Recommended Posts

arsenal.png?2012-13everton.png?2012-13

Premier League

Emirates Stadium, London

Tirsdag 20. Februar 2013, 20:45 (UTSATT)

Tirsdag 16. April 2013 20:45

TV2 PL HD1

 

 

 

 

 

Skader Arsenal:

Rosicky (Usikker)

Diaby

 

 

Skader Everton:

Hibbert

 

(http://www.physioroo...njury_table.php)

Tipper dette blir laget:

Fabianski

Sagna-Mertesacker-Koscielny-Monreal

Ramsey-Arteta

Walcott-Wilshere-Podolski

Giroud

Everton kommer trolig med noe slikt:

Howard

Coleman-Jagielka-Distin-Baines

Mirallas-Gibson-Osman-Pienaar

Fellaini

Anichebe

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Jeg skal over å se denne kampen, det hadde blitt en enda større opplevelse om jeg hadde fått sett dette laget utpå matta!

 

Fabianski

Sagna-Vermaelen-Koscielny- Gibbs/Monreal

Wilshere-Arteta

Walcott-Cazorla-The OX

Giroud

Link to comment
Share on other sites

En av våre svakheter defensivt og Evertons styrke offensivt er når det blir fysisk, og med Fellaini og Anichebe på topp, samt at Distin og Jagielka kommer med på dødballer, vil det være nær idioti og starte med Giroud på benken. Da har vi igjen bare Mertesacker og Koscielny som er habile hodespillere og vet å posisjonere seg. Ellers er jeg enig med Monreal tilbake på venstreback, Walcott inn for Gervinho og Chamberlain inn for Wilshere om Rosicky fortsatt er småskadet. Nå kan det være dumdristig å bytte ut enda en spiller, men jeg synes Sagna har levert såpass langt under hva vi skal kunne forvente av han mens Jenkinson gjevnt over har prestert over forventning.

Fabianski

Jenkinson - Mertesacker - Koscielny - Monreal

Ramsey - Arteta

Walcott - Cazorla - Chamberlain

Giroud

Link to comment
Share on other sites

Dette blir min første tur, noen som vet om ticket2.com er til å stole på? .. er litt redd for hele hotel-delivery greia :S

 

Aldri brukt dem, men når jeg har bestilt via nettet har jeg vært påpasselig med at hotellet vet at billetten(e) kommer.

Send mail og forsikre deg om at de blir tatt imot.

Link to comment
Share on other sites

Uten podolski? Uten Gervinho? Sagna ut? Har vi ikke sett de samme 4 kampene i det siste jeg og du ?:S

Podolski med et godt innhopp, det er hva han har prestert de siste 4 kampene, men kan under tvil være med på at han starter i stedet for Chamberlain. Gervinho er god så lenge laget går fremover, men blir veldig fort satt ut av spill når han må hjelpe til hjemover. Sagna gjør en generaltabbe ved målet til Norwich og slipper markeringen på dødball, i tillegg til at han alt for ofte blir stående passiv og slipper til upressede innlegg fra kanten noe som et lag med Fellaini og Anichebe i boksen vet å utnytte.

Link to comment
Share on other sites

Sorry for feil tråd osv. men om noen av dere har gode tips til Hotel-delivery billetter så hadde det vært fint. merker jeg er litt utrygg på om jeg får billettene...

og hva jeg skal gjøre om de ikke kommer!!!

Link to comment
Share on other sites

Podolski med et godt innhopp, det er hva han har prestert de siste 4 kampene, men kan under tvil være med på at han starter i stedet for Chamberlain. Gervinho er god så lenge laget går fremover, men blir veldig fort satt ut av spill når han må hjelpe til hjemover. Sagna gjør en generaltabbe ved målet til Norwich og slipper markeringen på dødball, i tillegg til at han alt for ofte blir stående passiv og slipper til upressede innlegg fra kanten noe som et lag med Fellaini og Anichebe i boksen vet å utnytte.

 

Til Podolski sitt forsvar så har han vel knapt nok fått noe spilletid. Vanskelig å gjøre spesielt mye da.

Link to comment
Share on other sites

En av våre svakheter defensivt og Evertons styrke offensivt er når det blir fysisk, og med Fellaini og Anichebe på topp, samt at Distin og Jagielka kommer med på dødballer, vil det være nær idioti og starte med Giroud på benken. Da har vi igjen bare Mertesacker og Koscielny som er habile hodespillere og vet å posisjonere seg. Ellers er jeg enig med Monreal tilbake på venstreback, Walcott inn for Gervinho og Chamberlain inn for Wilshere om Rosicky fortsatt er småskadet. Nå kan det være dumdristig å bytte ut enda en spiller, men jeg synes Sagna har levert såpass langt under hva vi skal kunne forvente av han mens Jenkinson gjevnt over har prestert over forventning.

Fabianski

Jenkinson - Mertesacker - Koscielny - Monreal

Ramsey - Arteta

Walcott - Cazorla - Chamberlain

Giroud

 

Poldi og Gervais Yao Kouassi på kantene så er jeg fornøyd. Poldi har et tidvis forferdelig touch, men med det skuddet og den smartnessen han tidvis viser vil jeg heller ha han enn de raske unge engelskmenenne i førsteelleveren akkurat nå.

Link to comment
Share on other sites

 

Til Podolski sitt forsvar så har han vel knapt nok fått noe spilletid. Vanskelig å gjøre spesielt mye da.

Er godt klar over det, og det er med i vurderingen min som gjør at han starter på benken.

Har Everton sentrale spillere suspendert eller skadet som vi kan dra fordel av?

Nei. Moyes har hele troppen å velge blant, der bare Hibbert er usikker grunnet mangel på "match fitness".

Link to comment
Share on other sites

VIktig at Rociky friskmeldes til kampen da jeg tror Wenger starter med Wilshere hvis ikke så er tilfelle. Videre så er jeg veldig usikker på om vi bør starte med Giroud eller Podolski på topp, da jeg ikke tror at eksprimentering med 4-4-2 er tingen nå. Never change a winning team heter det, og det stemmer alltid, helt til første poengtap kommer.

 

Tror fremdels på max 5 poeng på Norwich, Everton og Fulham - kampene. Det tilsier uavgjort i morgen. 1-1 er tipset mitt, og er egentlig ikke veldig misfornøyd hvis vi klarer det.

Link to comment
Share on other sites

Sagna gjør en generaltabbe ved målet til Norwich og slipper markeringen på dødball, i tillegg til at han alt for ofte blir stående passiv og slipper til upressede innlegg fra kanten noe som et lag med Fellaini og Anichebe i boksen vet å utnytte.

1) Vi spiller ikke med mannsmarkering. Å stoppe scoringen var ikke Sagnas oppgave.

2) Det at han du kaller han passiv er ironisk, ettersom det å slippe innlegg forbi seg kanskje er Carl Jenkinsons største svakhet.

3) Sagna hadde en meget bra kamp mot Norwich og igjen viser han at i pasningsspillet er han så overlegen Jenkinson som det bare går an. Distribusjonen hans framover er rett og slett imponerende, kunne hatt flere målgivende. (I motsetning til Jenkinson som oftest bare går for kraft og skyter ballen inn i feltet)

Link to comment
Share on other sites

Huff. Må muligens klare oss uten vår beste keeper i morgen. :-(

 

BE

 

Tror dessverre han blir et stort tap i morgen. Håper Szczesny har en fantastisk kamp, men frykter at det blir mye av det samme gamle.

 

Går forøvrig rykter om Rene Adler til £5m. Må jo være tidenes kupp om vi fikk tyskeren til den prisen. Mener også å huske at Jens Lehmann en gang uttalte at han foretrakk Adler ovenfor Neuer?

Link to comment
Share on other sites

Huff. Må muligens klare oss uten vår beste keeper i morgen. :-(

 

BE

 

F#%n. Hadde endelig fått litt stabilitet der bake de siste kampene. En ribbeinsskade kan vel også sitte noen uker? Da blir det vår nest beste polakk resten av sesonen. Ikkje bra og min generelt dårlige magefølelse fikk seg en en ny bekreftelse.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...