Jump to content

2013.04.16 Everton H


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Likevel er det åpenbart at behovet for en ny CM er stort.

 

Der er jeg ikke uenig. Syntes vi trenger en erstatter for Rosicky (tsjekkeren kan godt beholdes ut neste sesong også til kontrakten går ut) og en ren DM på midten for å være ærlig.

Link to comment
Share on other sites

 

Der er jeg ikke uenig. Syntes vi trenger en erstatter for Rosicky (tsjekkeren kan godt beholdes ut neste sesong også til kontrakten går ut) og en ren DM på midten for å være ærlig.

Ja. Ville det ikke vært deilig å kvitte seg med Diaby og Rosicky og hente inn to midtbanespillere som er fit og tilgjengelig når vi spiller store, viktige kamper som i dag...

Link to comment
Share on other sites

Ja. Ville det ikke vært deilig å kvitte seg med Diaby og Rosicky og hente inn to midtbanespillere som er fit og tilgjengelig når vi spiller store, viktige kamper som i dag...

 

Hadde virkelig vært noe. Samt en skikkelig keeper og spiss :genius:

Link to comment
Share on other sites

Uansett, nå er laget plukket. Jeg er som flere ikke enig i uttaket, lite vi får gjort med det.

Håper de iallefall ikke åpner i slow-motion og må ha mål i fleisen før man våkner!

La oss gå ut i hundre og knuse everton gutter!

Link to comment
Share on other sites

Forøvrig: Nok en gang rimelig mange tomme seter på Emirates.

Skal sies at det tar overraskende lang tid å komme inn på Emirates.

Da jeg var der, dro jeg på toalettet like før pause. Kom ikke inn igjen før det 54. minutt.

Link to comment
Share on other sites

Ramsey vår beste så langt. Wilshere omtrent som forrige kamp.

 

Bortsett fra et fåtall så har vi ikke møtt opp ennå. Giroud har også en førsteomgang som han hadde mot Norwich. Det må vel nesten nevnes.

Link to comment
Share on other sites

Ja, Everton er heite og det er ny mann og ikke ball. Likevel, hadde Wenger hatt like mange meldinger til spillerene som til fjerdedommeren så hadde vi kanskje satt på en annen plate. Nå går vår på repeat og det fører ikke frem.

 

Vi får håpe på å holde nullen, få et mål og vinne kampen. Akkurat det er litt uarsenalsk for tiden, men .......

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...