Jump to content

2013.04.16 Everton H


Umlaut

Recommended Posts

  • Replies 172
  • Created
  • Last Reply

Legg merke til at Giroud igjen prøver å bruke venstrebeinet sitt! Gjør det bra med hodestøtet som setter opp kontringsmuligheten, men herregud så begrenset han er teknisk sett.

 

Håper virkelig at vi får inn Jovetic. Det er så klasseforskjell at det ikke er morsomt engang.

Link to comment
Share on other sites

Ja for all del!

 

Hvor mange km har Ramsey løpt i dag? Må nærme seg 15. Vanvittig kamp så langt.

 

Tenkte på det samme. Ramsey er en "class apart" i kveld.

 

Cazorla har forøvrig tatt seg voldsomt opp etter at Wilshere gikk av. Hadde tenkt til å kommentere dette i etterkant, men kan like så godt si det nå: Samarbeidet mellom Cazorla og Wilshere er milevis bak det samarbeidet spanjolen har med Rosicky.

Link to comment
Share on other sites

Herregud for en kamp. Jeg er forbanna stolt over guts og arbeidsvilje på gutta - hadde vi bare hatt en dødelig spiss på topp..... sukk...

 

Men fantastisk kamp... spesielt andre omgang.. herregud for en underholdning!

Helt enig! Allikevel føler jeg meg snytt for to poeng.

Link to comment
Share on other sites

Morsom kamp men skuffende at vi ikke vinner :( Uavgjort er isolert sett dog ikke det verste. Ox godt innhopp, kan ikke si det samme om Poldi. Giroud skal score på de sjansene han får. Skuffende kveld for meg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg irriterer meg over at en formløs og dårlig Giroud for spille KAMP ETTER KAMP ETTER KAMP.

Viser bare hvor elendig vi har vært på markedet når det gjelder spisser. Selge den eneste vi har og satse på en Giroud fra fransk liga.. Veeeel, vi fikk vel som fortjent :(

Link to comment
Share on other sites

Pokker. Så kjørt som Everton virka utover i andre omgang følte jeg virkelig at vi var nære å ta alle tre her...

 

Skikkelig intensiv kamp! Javnt i første, mens vi førte andre.

 

MoM: Ramsey (selv om han ble sliten mot slutten. Ikke at det er til å undres over så mange km han tilbakela i kveld!).

 

MoM andre omgang: Cazorla. Var overalt så lenge kreftene holdt.

Link to comment
Share on other sites

Gledelig at vi jobber hardt, men allikevel så er dette 2 poeng tapt.

 

Giroud viser dessverre forskjellen på en god spiss og en toppspiss.

 

Ramsey er banens beste 2 kamper på rad. Vanvittig kamp av Waliseren.

Link to comment
Share on other sites

Rett og slett en fryktelig fotballkamp, som hverken Walcott eller Wilshere burde startet. I tillegg, synes jeg Ramsey spilte dårligere enn sist. Gibbs er ikke i nærhetan av å være god nok. Hva Wenger tenker, som ikke bruker Rosicky i denne kampen, er for meg en gåte. Det er ting som tyder på at Wilshere og Ramsey ikke passer sammen sentralt. Walcott leverer en søknad om å få spille for noen andre. Giroud er direkte ubrukelig i kveld også! FYSJ!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...