Jump to content

Tanker rundt overgangsvinduet sommeren 2013


Stefanb

  

63 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 1.8k
  • Created
  • Last Reply

AFCAMDEN ‏@AFC_CAMDEN 18h

Jovetic will NOT be at Arsenal next season as they could not meet asking price £27m. Jovetic agreed personal terms with Man City #mcfc #afc

 

Tipper det stemmer. Vi har jo Giroud. Det er det nivået vi holder oss til nå til dags.

 

Håper forøvrig at vi for det meste prøver å kjøpe spillere fra tysk og spansk liga. Fransk liga er ikke engang det der var og det er få spillere der jeg faktisk kunne tenke meg i Arsenal pdd. Er vel kun Gonalons/Capoue/Matuidi som jeg kunne sett for meg i Arsenal drakt.

Link to comment
Share on other sites

Huff å Huff, for et lag de kommer til å bli ja.. Hva de er allerede!

 

Men, er det Heyneck eller Guardiola som har handla han ?

 

Vil nok tenke meg det er Guardiola. Han er visstnok en meget meget stor fan av Götze. Skal ikke se bort ifra at han kommer til å gjøre Götze til Bayern sitt svar på Messi..

 

Forøvrig: Götze har på sine siste 25 kamper 12 mål og 13 målgivende. Ikke så ille det.

Link to comment
Share on other sites

Ingen tro på CaughtOffside. Dersom det skjer blir han vel plassert på vingen..

 

Han er god på kanten så han ville vært en oppgradering der også, men det er som offensiv midtbane/spiss han er klart best. Tror han kunne vært strålende med Cazorla bak seg og mye bevegelighet fra kantene og Ramsey/Wilshere bak der igjen.

Link to comment
Share on other sites

 

Han er god på kanten så han ville vært en oppgradering der også, men det er som offensiv midtbane/spiss han er klart best. Tror han kunne vært strålende med Cazorla bak seg og mye bevegelighet fra kantene og Ramsey/Wilshere bak der igjen.

Det tror jeg også, linkup spillet hans og at han er såpass bevegelig selv ville nok hjulpet Cazorla/Walcott/Ox/Jack/Gervinho/Podolski eller hvem enn som er bak der med å få noe ut av ting

Link to comment
Share on other sites

Det tror jeg også, linkup spillet hans og at han er såpass bevegelig selv ville nok hjulpet Cazorla/Walcott/Ox/Jack/Gervinho/Podolski eller hvem enn som er bak der med å få noe ut av ting

 

Tror han ville revolusjonert angrepet vårt for å være ærlig. Det eneste jeg frykter er dog kamper hvor han ikke kunne spilt. Det blir som når vi plutselig ikke hadde van Persie og kastet innpå Chamakh. :P

Link to comment
Share on other sites

Er Jovetic så god som folk skal ha det til? Ser på flere forum hvor han blir fremstilt som en spiller i ypperste klasse..

 

Selv har jeg bare sett han et par ganger uten å bli merkverdig imponert. Han er sterkere i kroppen enn jeg trodde, og var flink og holde på ball samtidig som han var flink og bevege seg hver gang han ga ballen videre. Virket noe forsiktig og jeg savnet litt mer offensive handlinger. Valgte ofte det sikre med passninger på tvers og hjemover igjen. Ser jo absolutt ut som en Wenger type spiller, men har mine tvil til at han er så god som mange fans maler han til å være.

 

Ellers lar jeg meg nok en gang imponere av Marco Reus på Dortmund.

Link to comment
Share on other sites

Er Jovetic så god som folk skal ha det til? Ser på flere forum hvor han blir fremstilt som en spiller i ypperste klasse..

 

Selv har jeg bare sett han et par ganger uten å bli merkverdig imponert. Han er sterkere i kroppen enn jeg trodde, og var flink og holde på ball samtidig som han var flink og bevege seg hver gang han ga ballen videre. Virket noe forsiktig og jeg savnet litt mer offensive handlinger. Valgte ofte det sikre med passninger på tvers og hjemover igjen. Ser jo absolutt ut som en Wenger type spiller, men har mine tvil til at han er så god som mange fans maler han til å være.

 

Ellers lar jeg meg nok en gang imponere av Marco Reus på Dortmund.

 

Syntes han er en fantastisk spiller, men når det gjelder å spille på det "sikre" så er det også litt med hvordan Fiorentina spiller fotball og italiensk fotball generelt sett. Anbefaler deg å se på noen av videoene jeg har postet av han i "hvilke spillere ønsker dere?"-tråden eller søke de opp på youtube. Er bare å søke på "Jovetic vs" så burde det poppe opp en god del.

 

Marco Reus er fantastisk, men han forsvinner ikke fra Dortmund. Og han spiller heller ikke som spiss, men som offensiv midtbane/kantspiller.

 

Når det gjelder Dortmund så er visstnok også Lewandowski nå borte. Han skal også være klar for Bayern München. Da har Bayern sikret seg Götze og Lewandowski. To spillere mange av oss her sikler etter. Og det FØR vinduet har offisielt åpnet. Skulle virkelig ønske vi kunne vise samme intensjon og ambisjon som tyskerene.

Link to comment
Share on other sites

Ting som det der er også Jovetic i stand til å gjøre. Problemet med Jovetic er at han er en litt "stang ut"-spiller som van Persie tidvis er. Tror han lett kunne scoret 20 ligamål på en sesong for oss dog.

Link to comment
Share on other sites

Kunne godt snappet opp noen spillere fra Tysklands svar på Start/Lillestrøm. Subotic, Piszczek, Gündogan, Bender, Reus, Blaszczykowski, Lewandowski... *sikle, sikle*

 

Tror nok vi kan glemme å kjøpe spillere fra Dortmund i sommer hvis både Götze og Lewandowski blir borte som det virker som. Subotic kan det kanskje være aktuelt med mtp. at kontrakten hans går ut neste år, men tviler på at Dortmund er veldig ivrige på å slippe han et år tidlig..

 

^^ Bender har gjort en formidabel kamp så langt.

 

Vi har vært linket til Bender tidligere i år. Dessverre bare ikke den riktige Bender'n. Nemlig tvillingbroren hans Lars som spiller i Leverkusen.

Link to comment
Share on other sites

Tror nok vi kan glemme å kjøpe spillere fra Dortmund i sommer hvis både Götze og Lewandowski blir borte som det virker som. Subotic kan det kanskje være aktuelt med mtp. at kontrakten hans går ut neste år, men tviler på at Dortmund er veldig ivrige på å slippe han et år tidlig..

Tror ikke på Wenger drar i land noen av disse jeg heller, men etter en slik oppvisning som de har levert må man få drømme. Lewandowski har lenge vært min Jovetic, om du skjønner. ;)

 

Ellers vil det være spennende å se hvordan Klopp bruker de 290 millionene han fikk for Götze og de 200 millionene (+++) han får for Lewandowski. Går han "all in" og erstatter verdensklasse med verdensklasse, eller tar han en Wenger og henter inn fra et par hyller lavere?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...