Jump to content

2013.02.19 Bayern München H


Hedly

Recommended Posts

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Huff, huff. Vi møter et lag som er mye bedre. Enkelt og greit.

Gutta forsøkte virkelig fra start, men det tok bare noen minutter for Bayern å sette dem på plass.

De brettet opp ermene på nytt, men de er ikke et samkjørt lag på samme måte som Bayern.

 

Vi er slått på treningsfeltet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns det er fryktelig og jeg mener det er å nå bunnen å ligge under 2-0 mot Bayern med en stolt klubb som Arsenal. Vi er ikke i nærheten av det vi en gang var. Dette er bare så jævlig latterlig. Hva har skjedd med denne klubben?

Link to comment
Share on other sites

Største skuffelse i år: Cazorla!

 

De største skuffelsene for meg er nok helt klart at Wenger fortsatt satt som manager når vi entret 2013 og at januarvinduet igjen gikk til spille uten å forsterke i posisjoner hvor det var muligheter for forbedring. Cazorla har dog vært skuffende mesteparten av 2013 så langt. Virker å ha mistet litt av motet når han har innsett at medspillerene sine ikke gidder noe særlig heller.

 

Jeg syns det er fryktelig og jeg mener det er å nå bunnen å ligge under 2-0 mot Bayern med en stolt klubb som Arsenal. Vi er ikke i nærheten av det vi en gang var. Dette er bare så jævlig latterlig. Hva har skjedd med denne klubben?

 

Vi har en eier, et styre og en manager som ikke har den rette innstillingen.

Link to comment
Share on other sites

 

De største skuffelsene for meg er nok helt klart at Wenger fortsatt satt som manager når vi entret 2013 og at januarvinduet igjen gikk til spille uten å forsterke i posisjoner hvor det var muligheter for forbedring. Cazorla har dog vært skuffende mesteparten av 2013 så langt. Virker å ha mistet litt av motet når han har innsett at medspillerene sine ikke gidder noe særlig heller.

 

 

 

Vi har en eier, et styre og en manager som ikke har den rette innstillingen.

Slik jeg ser det, er skuffelse et ord man bruker om noe som ikke blir slik man hadde ventet (i negativ forstand). Med det styret Arsenal har, er det ikke akkurat uventet at de ikke tar grep. Cazorla utfordrer aldri, er treig, og oasningene hans blir verre og verre!

Link to comment
Share on other sites

Er ikke dette gjengangeren i hele år i storkampene? Vi står med lua i handa når kampen startes. Kampen er tapt etter få minutter.

Vi er griseheldige som har 10mann utpå her. Man så Arteta bare venta på å takle hardt. Tåler ingen motgang i kampens hete.

 

På Arsenal.com til uka er det intervju med spillerne der det nye trofe'et er 4 plassen.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke dette gjengangeren i hele år i storkampene? Vi står med lua i handa når kampen startes. Kampen er tapt etter få minutter.

Vi er griseheldige som har 10mann utpå her. Man så Arteta bare venta på å takle hardt. Tåler ingen motgang i kampens hete.

 

På Arsenal.com til uka er det intervju med spillerne der det nye trofe'et er 4 plassen.

Nei, 6.plassen er det nye trofeet. Må jo se ut som at laget har sjanse til å oppnå det...

Link to comment
Share on other sites

4th is a trophy worth £40.000.000

 

Problemet er bare når vi bruker de £40M på å lønne spillere som Denilson, Chamakh, Park, Squillaci, Bendtner + utallige unggutter og andre middelmådigheter.

 

Forøvrig en artig detalj: Bayern Munchen har et lavere lønnsbudsjett enn oss. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...