Jump to content

2013.02.19 Bayern München H


Hedly

Recommended Posts

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Hvorfor Wenger fortsetter med Walcott på topp og Podolski på venstre når de ikke får til en dritt forundrer meg. Walcott lekte seg tidvis med Dante når han trakk inn fra høyrekanten mot Brasil og meg Giroud på benken så vil jeg heller se han komme inn sentralt og bidra med arbeidskapasitet og litt styrke fremfor Walcott.

Link to comment
Share on other sites

 

Det blir det ikke,en 5 plass blir nedtur,alt fra 5 plassen ned til nedrykk er akkurat det samme. Det å spille Euroliga,ja da kan vi heller bare innta 7 plassen og slippe.

 

Tror dette laget skal være jævla fornøyd om det klarer en femteplass. Tipper at Wenger og Hill-Wood også klarer å rettferdiggjøre en slik plassering.

 

Jeg er dog pessimist. Ser ikke mange lyspunktene i årets utgave av Arsenal og tror de skal slite med en femteplass...

Link to comment
Share on other sites

 

Hvem er twitter boy? Såvidt jeg vet er verken Szczesny, Mertesacker eller Wilshere på twitter.

 

At keeper ikke tar det skuddet er ikke forventet, men jeg vedder på at Neuer hadde tatt det skuddet i andre enden. Forskjellen på en klassekeeper og en god keeper er dessverre temmelig stor. Det jeg dog forventer er at Mertesacker kaster seg inn for å blokkere det skuddet som det Bayern spillerene gjorde når samme mannen selv hadde en brukbar sjanse etter 34 minutter. I stedet kastet han seg til bakken som en skikkelig kujon.

For meg vil han alltid være Twitter Boy etter de "herlige" meldingene hans våren 2011.

Link to comment
Share on other sites

 

Tror dette laget skal være jævla fornøyd om det klarer en femteplass. Tipper at Wenger og Hill-Wood også klarer å rettferdiggjøre en slik plassering.

 

Jeg er dog pessimist. Ser ikke mange lyspunktene i årets utgave av Arsenal og tror de skal slite med en femteplass...

 

Jeg pleier å kalle meg selv en optimistisk pessimist eller en realist. Dessverre ser jeg intet annet enn det du gjør heller. Denne sesongens utgave av Arsenal er vårt svakeste lag under Wenger med god margin. Til og med med nærmest ingen skader så sliter vi noe vanvittig. Vi mangler rett og slett klassespillere i nesten samtlige posisjoner og en manager (og eier/styre) med en definert plan og strategi når det kommer til å vinne noe.

Link to comment
Share on other sites

Jezz. Vi har hevet oss og blir premiert. Kjør på, alt er ennå ikke tapt!!

 

Typisk Arsenal! Hever seg nok en gang når vi ligger under. Merkelig at man aldri klarer å være på topp når kampen starter. Så spørs hvor mye Arsenal klarer å kjøre på denne gangen. Har mine tvil.

Link to comment
Share on other sites

 

Typisk Arsenal! Hever seg nok en gang når vi ligger under. Merkelig at man aldri klarer å være på topp når kampen starter. Så spørs hvor mye Arsenal klarer å kjøre på denne gangen. Har mine tvil.

 

De forsøkte, men klarte ikke - så gav de opp.

Nå forsøkte de igjen og fikk et mål - så ......... får vi se hva som skjer.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...