Jump to content

2013.02.19 Bayern München H


Hedly

Recommended Posts

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

To av våre beste spillere ut i det 70. minutt. Noen som fortsatt ikke tror byttene våre er forhåndsbestemt?

 

Aye. Ramsey har vært langt bedre enn Arteta (sammen med Koscielny vår beste i mine øyne) og selvfølgelig Podolski.

 

Jeg gir opp. Wenger er så ubrukelig.

Link to comment
Share on other sites

Aye. Ramsey har vært langt bedre enn Arteta (sammen med Koscielny vår beste i mine øyne) og selvfølgelig Podolski.

 

Jeg gir opp. Wenger er så ubrukelig.

 

Ta ut to spillere som du vet jobber til krampa tar dem, begge veier på banen. Da sitter vi igjen med Arteta på midten alene siden Wilshere og Rosicky er for offensive i hodet, og Cazorla på kant som også sluntrer unna defensiv jobbing. Det er dømt til å gå rævva, og bare se på 3-1 scoringen hvor Cazorla er i forhold til Lahm når han kommer...

Link to comment
Share on other sites

Vi har byttet ut ett klassemannskap med ett midt på treet mannskap. Noen hederlige unntak finnes, men det er det.

Jeg klarer faktisk ikke se at noen av midtstopperene våre er gode nok, selv om kos ikke har tabba seg her.

 

Vi har en midtbane som kun inneholder en med pondus. Wilshere, ellers er det talenter og spillere som er over toppen. Podi er ingen midt, han hører hjemme forran målet.

 

Hadde dette vært FM hadde jeg beholdt wilshere, walcott, gibbs, podi og cazorla (på nåde)

 

Resten syntes jeg rett og slett ikke holder mål. Arteta funker ikke som DM. Diaby har noen få storkamper ellers skadet/ræva, Per/Kos/Verm er ikke gode nok. Sagna har jeg aldri likt. Giroud scorer noen mål kun pga han er i Arsenal. Alle spisser ville scoret noen mål hos oss. De gode scorer MYE! Gerv gidder jeg ikke kommentere. Ramsey kan beholdes i troppen. Polakken kan finne seg noe annet å gjøre.

Link to comment
Share on other sites

Booooooooooooooooo...............

 

Ute av CL. Blir en kamp å klare ett resultat hjemme mot villa nå.

De har vært i liverpool byen å hentet seg resultater i det siste.

 

Fort emirates er vekk, vi blir rundtspillt av menn i bayern og evner ikke slå lag lengere ned i divisjonene engang.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...