Jump to content

2013.02.19 Bayern München H


Hedly

Recommended Posts

  • Replies 243
  • Created
  • Last Reply

Skal vi ha noen sjangs må all respekt for Bayern være igjen i garderoben. Nrsten alle kampene vi har tapt mot

storlag har vi tapt med hua i hånden.

Mentalitet,gå i krigen og spille med hjertet utenpå drakta, og ikke minst tur må vi ha for å vinne.

 

Bayern er kanskje et av verdens beste klubblag. De slipper nesten ikke inn mål så håpet mitt er at vi vinner 1-0 hjemme og taper 2-1 i Bayern.

Da er vi videre. Enkelt og greit;-)

Link to comment
Share on other sites

Vurderer å sitte noen 1000 lapper på vårt kjære Arsenal i dag, skjelden du ser slik odds på hjemmebane favhør Arsenal. Forventer en gjevnspilt kamp, der banespillet er ganske likt. Vist det stemmer at Boateng, Badstuber og Martinez ikke spiller , forventer jeg at vi konser på hver JÆVLA døball. Det kan vi utnytte i kveld, jeg mener at der bør vi være et par hakk bedre en Bayern.Vist de stiller med et stopperpar : Dante-Van Buyten. Håper jeg Wenger & gutte bevist går inn for å terrorisere en meget temposvak Van Buyten. Bayern sine backer elsker å bli med fremover, håper Theo utnytter de rommene han kommer til å få. Jeg ber om en knivskarp Podolski fra start , han kan vippe dette i vårt favhør mot gamle lagkamerater.

 

WS

 

Sagna- Per-KOS- Vermaelen

 

Diaby/Arteta-JACK

 

Theo- Santi- Podolski

 

Giorud

 

Mitt tips: 3-0, 3x Podolski

Link to comment
Share on other sites

Hvis ein ser på Bayerns form i bundesliga så er den fryktinngydande med kun eit mål i mot på bortebane. Resultata på bortebane i gruppespelet i CL er ikkje så sterke, tap 3 - 1 mot BATE Borisov, seier 1 - 0 mot Lille og uavgjort 1 - 1 mot Valencia. Problemet er at dei har skåra i kvar bortekamp, noko som vil gjera det svært vanskeleg for Arsenal sjølv om det skulle bli siger på eige gras. Lat oss be til høgare makter om ein fortjent 2 - 0 siger, då er det håp om vidare avansement.

Link to comment
Share on other sites

Her jeg bor i utkanten er det en bensinstasjon, en Kiwi og Grillen. I kveld blir det kebab og øl.

 

Jeg håper inderlig at alle elleve kjemper besatt, og at Arsenal står fram som et lag fra øverste hylle. We're by far the greatest team the world have ever seen. Det er ingen tvil om at vi har toppnivået inne til å slå Bayern Munchen. Sesongen har vært preget av ineffektivitet i begge ender. En god forestilling og litt marginer kan være nok til å gi oss en kjempekveld.

 

La dem gjøre oss stolte. La oss gjøre dem stolte.

Link to comment
Share on other sites

Szczesny; Sagna, Koscielny, Mertesacker, Vermaelen; Arteta, Ramsey, Wilshere; Cazorla, Podolski, Walcott.

 

Det er kveldens lag! Og med norsk dommer så burde det kanskje holde.....

 

 

Og her er germanerne:

 

Neuer; Lahm, Van Buyten, Dante, Alaba; Schweinsteiger, Martinez; Kroos, Muller, Ribery; Mandzukic

Link to comment
Share on other sites

Du er nok ikke den eneste som er nervøs nei. Selv forventer jeg absolutt ingenting fra kampen og er ikke i nærheten av å være nervøs. Selv om jeg vet at vi kan slå Bayern hvis vi spiller opp mot vårt beste så har jeg null tro for at vi kommer til å gjøre nettopp det. Jeg kommer til å sette meg ned å nyte en fotballkamp mellom to lag som på sitt beste spiller fantastisk fotball.

Link to comment
Share on other sites

Szczesny; Sagna, Koscielny, Mertesacker, Vermaelen; Arteta, Ramsey, Wilshere; Cazorla, Podolski, Walcott.

 

Det er slettes ikke så verst. Kanskje ikke fullt så mye krutt på benken, da:

 

Subs: Mannone, Diaby, Rosicky, Giroud, Oxlade-Chamberlain, Coquelin, Jenkinson.

Link to comment
Share on other sites

Selv forventer jeg absolutt ingenting fra kampen og er ikke i nærheten av å være nervøs. Selv om jeg vet at vi kan slå Bayern hvis vi spiller opp mot vårt beste så har jeg null tro for at vi kommer til å gjøre nettopp det. Jeg kommer til å sette meg ned å nyte en fotballkamp mellom to lag som på sitt beste spiller fantastisk fotball.

 

Da er vi to. Eller tre. Kanskje enda flere?

 

Likevel: Selv om hodet sier at dette går ad undas, så sier magen min noe helt annet. Magefølelsen er forbløffende god! Uvisst hvorfor. Kanskje jinxer jeg det hele nå? Kanskje har vi noe stort i vente? Det kommer liksom alltid en solskinnsdag efter mange dager med regn...

 

C'mon, lads!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...