Jump to content

2012.12.17 Reading B


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Fantastisk av Walcott. Skikkelig Henry følelse igjen der nå.

 

For alle dere som mente Walcott ikke var egnet som spiss: In your face! Tipper Orakelet sitter med reisning hjemme i stua nå.

Ikke alene;-) Fantastisk;-))))))

Link to comment
Share on other sites

Noen som la merke til Sagna og Vermaelen på slutten? Så ut som det var litt opphisset stemning der

Sagna virket gretten hele kampen synes jeg egentlig. Neste som forsvinner ut døra? Får Walcott sjansen mer på topp håper jeg han godtar litt lavere enn det som er ryktet at han vil ha.

Link to comment
Share on other sites

Surt med de to baklengs - en liten påminnelse om at vi fortsatt har en LANG vei å gå defensivt...

 

MEN - fem mål går det jo ikke an å klage på :)

 

Mye bra offensivt. Walcott på topp funka på et vis, men jeg er ikke så overbevist som flere andre her. Synes han gjorde en helt OK kamp - lite mer.

 

Veldig positivt med Podolski og Cazorla. Våre beste.

Link to comment
Share on other sites

Kjempekamp av Cazorla, men fantastisk av Podolski. Bra også av Walcott. Ellers er det mye rart. Gibbs varierer enormt, og det samme med Wilshere. Chamberlain var direkte svak. Nok en gang. Sagna også svak gjennom det meste av kampen. Lagets aller dårligste innleggsfot. Ellers på det jevne.

Link to comment
Share on other sites

 

Så det, lurer veldig på hva det gjaldt.....

 

Vel - forsvarsspillet var vel ikke HELT på pari, så de har jo definitivt ting å diskutere. Men ikke for det, synes ikke det var de to som var de største defensive problemene i kveld. Uvant rufsete kamp av den store tyskeren, f.eks. Ble ved flere anledninger liggende helt i ingenmannsland når Reading fikk overganger.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Mye bra offensivt. Walcott på topp funka på et vis, men jeg er ikke så overbevist som flere andre her. Synes han gjorde en helt OK kamp - lite mer.

 

Veldig positivt med Podolski og Cazorla. Våre beste.

 

Som jeg ser det er det det desidert beste valget vi har på topp. Hverken Giroud eller Gervinho er i nærheten av en Walcott i form.

Håper Walcott fortsetter nå i denne posisjonen,

Endelig bevegelse og løp på topp. Det har vært dypt savnet.

Link to comment
Share on other sites

Herlig ! :D Dette trengte vi, VELDIG.. Spiller ingen rolle om det var bunnlaget.

 

Sign da ting Walcott ! Cazorla fantastisk. Gibbs god, utenom 1-4 målet. Også ble jeg veldig positivt overrasket over Podolski.

Denne kampen tar han med seg ballen mot dørlinja, utfordrer, setter fart. Mer av det ! 2 flotte assist

Link to comment
Share on other sites

fekk ikkje med meg det mellom Sagna og Vermaelen, men det eg lurer på er korleis denne gjengen med nervevrak forventer å vinne noko som helst. vi har 4-0 og full kontroll, gibbs gjer ein lilleputtfeil, så er det 4-1 og plutselig er alle i forsvaret nervevrak :-|

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...