Jump to content

2012.12.17 Reading B


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 129
  • Created
  • Last Reply

Vil tro Podolski får spissrollen. Starter vi i en 442 med Poldi og Theo på topp så vil det være den største overraskelsen siden Obama fikk fredsprisen

 

Bortsett fra at i motsetning til at Obama mottok fredprisen så ville Podolski og Walcott på topp faktisk være det rette og smarte valget..

Link to comment
Share on other sites

Håper på Podolski som spiss utifra det laget som er satt opp der hvis vi spiller 4-2-3-1 da Walcott er god på kant mens Podolski suger på kant, men håper det heller er i en 4-4-2 formasjon og at både Podolski og Walcott starter på topp mens Chamberlain og Cazorla spiller på kantene.

 

Som dette:

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Vermaelen - Gibbs

Chamberlain - Arteta - Wilshere - Cazorla

Podolski - Walcott

 

 

Synes den midtbanen der virker i letteste laget. Vi trenger at Podolski tar noe defensivt ansvar. På meg virker det opplagt at Theo spiller spiss, men jeg har tatt feil før.

Link to comment
Share on other sites

Håper man ikke at Walcott spiller sentralt da, slik at sjansene for ny kontrakt øker?

 

Jeg gjør det. Innser at sjansene ikke er store uansett, men alt som øker sjansene - ja takk !

 

Vi burde ha kvalitet nok til å ta dette ! Men jeg er liiiivredd for dødballer imot. Spesielt når ikke Giroud er på banen.

Viktigst av alt er at gutta "melder seg på" !

Link to comment
Share on other sites

Digger hvordan Arsenals spillere gjør hva som helst for å drite seg ut i kritiske øyeblikk. Vi har alt av spillet, men slipper til Reading latterlig lett de få gangene de faktisk prøver eller når vi bestemmer oss for å ikke spille mer..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...