Jump to content

2012.10.24 Schalke H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

Så fantastisk enig jeg er med Harry Redknapp for en gangs skyld, han mener at hvis Arsenal klarer topp 4 i år vil det være hans største bragd til nå. Fy faen for et møkkalag, hvis ikke Cazorla er sånn nogen lunde bra så fungerer ikke laget. Vi snakket om at vi ikke var like avhengig av èn spiller som vi var i fjor og et bedre lag, det er uten tvil riv ruskende galt. Hvorfor spiller Gervinho? Hvorfor spiller Santos? hvorfor spiller Mannone? Hvorfor spiller Ramsey? fordi laget vårt ikke er godt nok og fordi vi mangler kvalitet i bredden. Vi havner kanskje på topp 6 i år og 2. plass i CL gruppa, der møter vi et lag som blir "for sterkt" og ryker ut. Det kommer til å være sesongen vår hvis ikke noe gjøres i Januar.

Link to comment
Share on other sites

 

Cazorla skjøt på mål mot Norwich, men bortsett fra det kan jeg ikke huske noe.

 

Stemmer det :D

 

For en utrolig stor jobb Wenger har å gjøre med dette laget. Er jo null vilje i laget og ingenting henger sammen. Verken på keeperplass, forsvar, midtbane eller angrep. Dette er virkelig skremmende, vi har ingen Robin van Persie som kan redde oss denne gangen.

Link to comment
Share on other sites

Ser ut so RvP bar dette laget alene. Offensivt er det elendig

 

Først var det RvP og nå er det Cazorla. Dessverre så er Cazorla en kreativ midtbane og ikke spiss så det blir verre for han å bære laget når de 3 andre offensive spillerene rett og slett er bedritne.

 

2 kamper på rad hvor Arsenal fremstår som giddalause, tannløse og rett og slett elendige!

Link to comment
Share on other sites

Latterlig, rett og slett latterlig. Hvorfor klarer vi ikke å heve oss etter tap, slik som skikkelige vinnerlag gjør gang på gang?

Virker jo som om all selvtillit og vilje er totalt forsvunnet. Hvor er bevegelsee foran ballfører? Hvor er viljen til å forsøke å få ballen i mål???

Svaret ligger vel i ordet "vinnerlag"..

Hvem trenger Song og vP?

Dette laget er rett og slett akkurat så svakt som jeg fryktet.

0 målsjanser over to siste kamper. For en vits. Hvis klubben igjen bruker ord som "ambisjoner" og "tittelutfordrer" så er det å håne supporterne. Da får de være ærlige å si at 4. og 5. plasser er godt nok.

Cazorla til tider god, resten av kjøpene kunne vi spart oss.

 

Dette er så svakt at jeg ikke trodde det var mulig.

Link to comment
Share on other sites

Hva i h****** har skjedd etter landslagspausen?? Fullstendig på jordet nå. :angry:

For meg seg alle fullstendig utslitt ut og gidder ikke å jobbe, er ukonsentrert og gjør innmari mange personlige feil i to samtlige kamper.

Vi skaper knapt sjanser på mål på hjemmebane. I tillegg blir vi også gruset på tribunen av et par tusen tyskere som vet hvordan man lager liv på en stadion.

Veldig tamt det har blitt på Emirates som ikke er fullsatt en gang desverre.

 

Bould gjør byttene alt for seint og det er helt utrolig at han ikke ser Santos har en elendig kamp på venstreback og Gervinho får til absolutt ingenting.

Og i forsvar er det som vanlig bare kaos. Ingen må komme å fortelle meg at vi har blitt bedre defensivt. Det er bare bullshit. Ville vært enda styggere sifre hvis Mertesacker ikke hadde ryddet unna i 1. omgang.

Dette er det verste jeg har sett på Arsenal på mange år. Til og med i 2-8 kampen mot Manure spilte vi bedre.

Hva skjer??

Link to comment
Share on other sites

Noen som skjønner det "mesterfulle" taktiske byttet til Bould/Wenger forøvrig? Hvorfor ta av Jenkinson som hadde vært bunnsolid defensivt (IGJEN) fremfor å ta av Santos som med klar margin var vår dårligste spiller + at han var møkkasliten?

 

Coquelin kunne like så godt spilt på venstreback som høyre og Santos var på tampen av kampen igjen også involvert i det andre målet da han rett og slett ikke orket å gjøre noe annet enn å stikke ut et ben..

Link to comment
Share on other sites

Tror det bare blir verre i mot QPR.

 

Hvis vi ikke slår QPR på hjemmebane, da er det like før jeg har sett min siste Arsenalkamp på lenge. Bare i ren frustrasjon. I tillegg til at det er så forferdelig kjedelig å se på, så er kvaliteten så utrolig lav at det blir som å se en middelmådig tippeligakamp(ja, jeg mener det).

Link to comment
Share on other sites

Er frustrerende med tanke på hvor mange klassespillere vi har solgt. Idag er det elendig.

2 skudd på mål hjemme på 2 kamper er ufattelig svakt. Akkurat nå er vi så svake at et tap

mot QPR hjemme ikke er utenkelig.

Santos klarer å være på bærtur i samfulle 90 minutter, og benken tar ut Jenkinson?

Ramsey roter vekk ball etter ball, og blir heller ikke tatt ut.

Akkurat nå er ikke optimistisk. Har sagt det før og sier det igjen..Huntelaar skulle vært handlet inn for lenge siden.

Kjør Walcott på topp i neste kamp. Gervinho og Giroud har fått nok sjanser nå. Gi Walcott samme sjansen Wenger!

Link to comment
Share on other sites

Det er vel ikke nytt det som skjer med Arsenal. Det er det samme hvert år. Så lenge klubben drives økonomisk forsvarlig og "karene" får pengene sine så er det ikke noe sportslige ambisjoner i klubben. Det er ingen som bryr seg om supportere lenger i Arsenal. Jeg kan lese forklaringen til Wenger; vi var uheldige i siste delen av spillet bla bla bla... FOLKENS DERE MÅ VÅKNE OPP!!!!!! Det blir ikke noe bedre med Wenger og det styret som styrer klubben. Arsenal er en synkende Titanic, og det viste Rvp...

Synde det...men det er fakta...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...