Jump to content

2012.10.24 Schalke H


Mr Chapman

Recommended Posts

  • Replies 148
  • Created
  • Last Reply

 

Virkelig? Syntes Podolski tilnærmet ikke har jobbet bakover skikkelig mer enn et par-tre ganger i starten av kampen. Etter det har han bare blitt hengende oppe ved midtsirkelen..

 

Han gjør da det samme med Gibbs på banen? Bare mer synlig nå som vi har en dårligere back bak han

Link to comment
Share on other sites

Hvor spiller Ramsey?

 

Slik jeg ser det har vi ingen på høyre i dag annet enn Jenkinson

 

Tror det er den spilleren som ikke bidrar med så mye på høyresiden. Dessverre igjen nok en svak kamp fra Ramsey fra start.

 

Jenkinson har igjen vært veldig god, men pdd. så syntes jeg vi mangler en skikkelig spiss, høyrekant og venstrekant. Bare å hente tilbake Miyaichi, Afobe og gi Gnabry en sjanse altså. :D

Link to comment
Share on other sites

Han gjør da det samme med Gibbs på banen? Bare mer synlig nå som vi har en dårligere back bak han

 

Han har som regel tatt langt flere defensive løp som regel enn hva han har gjort i dag. Syntes han har vært ufattelig svak de siste 4 kampene våre. Stråler ikke offensivt og det defensive blir det skrallere og skrallere med..

Link to comment
Share on other sites

Det der liker jeg ekstremt dårlig! Ekstrem fyfy av Geir! Burde straffes med bot for slikt av klubben, for å sette et eksempel.

 

Faktisk en av de første gangene jeg har sett mannen kaste seg, men liker virkelig ikke å se det nei. Schalke spillerene har vel lært han et par ting i løpet av kvelden..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...