Jump to content

2012.10.20 Norwich B


Mr Chapman

Recommended Posts

Damn, lenge siden kamp nå. Og dette tror jeg blir 3 poeng, Norwich-forsvaret henger jo ikke sammen.

Ønsket lag:

 

Mannone; Jenkinson, Vermaelen©, Mertesacker, Santos; Arteta, Ramsey; Oxlade-Chamberlain, Cazorla, Podolski; Giroud

Benk: Martinez, Koscielny, Wilshere, Coquelin, Arshavin, Walcott, Gervinho

 

TIPS: 0-3(Giroud, Cazorla, Walcott)

 

Go gunners!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Stan Collymore som skal kommentere kampen for talksport sier at Podolski er usikker og at dette er laget:

 

Mannone

Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Santos

Ramsey - Arteta

Gervinho - Cazorla - Podolski (Chamberlain)

Giroud

 

Han sier også at Gnabry er med på benken i dag.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal team to play Norwich: Mannone, Jenkinson, Mertesacker, Vermaelen, Santos, Arteta, Ramsey, Cazorla, Podolski, Gervinho, Giroud

 

Substitutes: Martinez, Djourou, Coquelin, Wilshere, Oxlade-Chamberlain, Arshavin, Gnabry

Link to comment
Share on other sites

 

Tja... Nå var det nå ingen av disse som var gode streams. Merkelig få gode stream i dag faktisk!

 

Jeg ser på en som har omtrent TV kvalitet, men med russiske kommentatorer da dessverre. Ser i VLC gjennom SopCast.

 

Ellers ser man igjen hvorfor Mannone er altfor dårlig..

Link to comment
Share on other sites

 

Ja, den har jeg også men fryktelig slitsomt å høre russisk :)

 

Plager ikke meg noe vesentlig, men har hørt på mye russisk opp i gjennom årene så forstår bittelitt. Muligens det hjelper litt på det :P

 

Ellers er det merkverdig at Gervinho ikke lenger klarer å spille på kanten etter å ha spilt på topp. Har vært helt elendig siden han ble droppet fra spissposisjonen.

Link to comment
Share on other sites

 

Ruddy i den andre enden, derimot ...

 

Ruddy står ikke i mål for Arsenal. Er en temmelig stor forskjell på Norwich og Arsenal for å si det slik.

 

PS: Hadde heller hatt Ruddy fremfor Mannone hvis jeg skal være ærlig.

Link to comment
Share on other sites

Det blir for mye balltrilling syns jeg. Er småflaut det som skjer utpå der,

Vi er svake i begge 16 meterne. Mannone er ikke god nok for Arsenal.

Savner eksplosivitet fra Podolski og Gervinho. Det blir rett og slett for tamt.

Må et kjempeløft til i 2 omgangen. dette er ikke godt nok..

Link to comment
Share on other sites

Norwich skulle ledet med 2 mål. Bare flaks som gjorde at Turner ikke satt den i nettet..

 

Ramsey og Gervinho er svakest av utspillerene. Førstnevnte virker ikke å klare å spille fra start, mens sistnevnte ikke klarer å spille fotball lenger etter at han ble spilt som spiss i noen kamper. Burde kanskje aldri vært droppet i utgangspunktet?

 

Ellers er samtlige spillere bortsett Arteta og Santos svake. Giroud skuffer meg ved at han har vært veldig usynlig, men det er ikke så rart når bevegelsen rundt han er latterlig dårlig. Mannone er direkte elendig, men det sjokkerer meg ikke.

 

Hva gjør Wenger i pausen? Forhåpentligvis så gir han de hårføneren. Soleklart den dårligste omgangen vi har spilt hittil denne sesongen. Vi har ikke skapt en dritt.

Link to comment
Share on other sites

Vi får se det positive i det - dette kan vel bare bli bedre...

 

Vi triller og holder ball (73-27, tror jeg at jeg så?), men vi skremmer vel ikke keeperen til Norwich så langt.

 

Mer bevegelse og høyere balltempo, så vil vi klare å spille oss til sjanser!

Link to comment
Share on other sites

Naivt, søvt og rett og slett grusomt dårlig.

 

Det er en liten skandale at Gervinho ikke får spille spiss. Han er dårlig som ving, Giroud er en svak svak spiss i dag. Avslører alle sine svake sider som jeg har påpekt gang på gang.

Cazorla er litt høy på seg selv og gjør ting vanskelig og tregt.

Vermaelen og Mertesacker bør virkelig få en tordentale i pausen. Ramsey tilbake til føring av ball i slow mo..

 

Dette arsenallaget er rett og slett umotivert, slurvete og til tider dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Walcott hadde vært kjekt. Han klarer hvertfall å slå innlegg. Arshavin hadde gjort seg

 

Walcott hadde vært noe ja.

 

Ser gjerne at dette skjer i pausen (riiiiiiiiiiiiight). Ramsey og Giroud ut. Coquelin og Arshavin inn.

Mannone

Jenkinson - Mertesacker - Vermaelen - Santos

Coquelin - Arteta

Arshavin - Cazorla - Podolski

Gervinho

Et annet alternativ er også å spille Podolski på topp. For igjen så kommer han seg til særdeles få sjanser ved å spille på vekselvis på kant og på topp.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...