Jump to content

2012.10.20 Norwich B


Mr Chapman

Recommended Posts

Har vi hatt et ordentlig skudd på mål engang?

 

Fy faen så patetisk. Dette er seriøst så forbanna latterlig. Klubben burde refundere penger til samtlige av supportere som har brukt penger på dette skvipet her i dag.

 

Ingen vilje, ingen energi, ingen entusiasme, ingen forbanna ting viser gutta ute på banen! Dette er helhjertet elendig! Vel minus unntaket: Mikel Arteta.

 

Jeg synes ofte at det er altfor negtivt her inne, men denne her oppsummerer dessverre kampen til punkt og prikke...

 

Det så ut som en god gammeldags landskamp-hangover. Noe Arsenal har drevet mye med de siste årene.

 

All ære til knallhard jobbing fra Norwich, men vi gjorde det jaggu lett for dem. :-(

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 114
  • Created
  • Last Reply

Vår svakeste kamp de siste 4-5 sesongene? Aldri sett noe så svakt fra Arsenal som jeg klarer å huske hvertfall.

 

Marseille kampen fra i fjor og Montpellier kampen er jo superkamper fra et Arsenal synspunkt sammenlignet med denne. Til og med 4-4 kampen mot Newcastle var jo ørten ganger bedre.

Link to comment
Share on other sites

Synes ingen enkeltspillere skiller seg ut. Hverken i positiv eller negativ retning. Dette var jevnt over pissdårlig!

 

City hadde Dzeko. Han snudde kampen med 2 mål. Vi hadde Oxlade. Han måtte ut med skade efter 9 minutter.. Jeg gjetter at vi ikke får se debattanten "arshavin" her i dag.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Hvem trenger Song eller vP når vi henter Giroud og Podolski? Gud bedre så svake Arsenal har blitt. Hva f.. skjer i denne klubben? Dette er det dårligste jeg har sett i PL denne sesongen. Vi taper mot Norwich i en kamp hvor vi ikke har mer enn to halvsjanser og Norwich en halvsjanse og en sjanse.

Det er latterlig, patetisk og trist. Det verste er at jeg nesten ikke bryr meg lengre fordi jeg ikke venter annet fra dette laget

Link to comment
Share on other sites

Rett og slett skammelig dårlig.

Hvor er viljen? Arbeidsinnsatsen? Tempoet?

Nytter ikke å bare skylde på landskamper heller. Chelsea hadde like mange ut på tur og slo Sp*ds greit og hadde et gir ekstra når de ønsket. Manure vant lett og Shitty vant selv med 10 mann.

Vi møter det dårligste laget i PL og blir kjempet ut av stilen og skaper ca. en halv sjanse hele kampen.

 

Vi ligger midt på tabellen og der blir vi en stund nå desverre.

Link to comment
Share on other sites

Synes ingen enkeltspillere skiller seg ut. Hverken i positiv eller negativ retning. Dette var jevnt over pissdårlig!

 

City hadde Dzeko. Han snudde kampen med 2 mål. Vi hadde Oxlade. Han måtte ut med skade efter 9 minutter.. Jeg gjetter at vi ikke får se debattanten "arshavin" her i dag.

 

Gervinho var forferdelig og skilte seg ut negativt, Podolski var så anonymt at det må være negativt, Mannone var forferdelig på målet og det er vel strengt tatt ikke positivt.

Link to comment
Share on other sites

En av de dårligste og svakeste kampene jeg har sett Arsenal spille noensinne. Når vi ikke en gang klarer å etablere press og skape skikkelig sjanser er det en svak dag, når spillere knapt klarer å slå pasninger - eller i det hele tatt treffe ballen når de sparker (ref. Giroud og Gervinho) vet vi at det er en katastrofal dag. Dette bør få ettervirkninger.

Link to comment
Share on other sites

Skammelig dårlig. Dette var som å se Arsenal i sesongavslutninger.

Tamt, planløs og rett og slett dårlig.

Mannone burde absolutt ha klart og holdt skuddet. Savner Szczesny.

Gidder ikke å kaste bort mere tid på denne kampen. Men gutta bør slå tilbake i mot Schalke.

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke om jeg skal le eller gråte. Hvem trenger Song eller vP når vi henter Giroud og Podolski? Gud bedre så svake Arsenal har blitt. Hva f.. skjer i denne klubben? Dette er det dårligste jeg har sett i PL denne sesongen. Vi taper mot Norwich i en kamp hvor vi ikke har mer enn to halvsjanser og Norwich en halvsjanse og en sjanse.

Det er latterlig, patetisk og trist. Det verste er at jeg nesten ikke bryr meg lengre fordi jeg ikke venter annet fra dette laget

 

Dette var en så patetisk forestilling fra Arsenal at jeg ikke engang klarte å følge med på kampen. Dro opp mobilen og spilte heller på den. Det er første gangen jeg har gjort noe slikt.

 

At vi trenger en spiss i januar er noe enhver av oss burde se. Kommer Wenger til å se det? Ja. Kommer han til å gjøre noe med det? Nei..

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er vi så dårlige etter landslagspauser? Føler vi alltid sliter da, spesielt hvis det er bortebane. Og føler også Nowich hadde veldig godt av to ukers pause etter stortap mot Chelsea og Losershit.

 

Uten at det er noen unnskyldning. Man Utd, Man City og Chelsea vant i dag - alle etter å ha ligget under.

Link to comment
Share on other sites

Hvorfor er vi så dårlige etter landslagspauser? Føler vi alltid sliter da, spesielt hvis det er bortebane. Og føler også Nowich hadde veldig godt av to ukers pause etter stortap mot Chelsea og Losershit.

 

Uten at det er noen unnskyldning. Man Utd, Man City og Chelsea vant i dag - alle etter å ha ligget under.

 

Vi er alltid elendige etter landslagspauser. Hvorfor vites ikke, men det er intet nytt dessverre. Som du sier så vant Chelsea, United, City og Liverpool (ikke at vi skal måle oss med Liverpool) i dag. Og alle disse har også en del spillere som er på internasjonal tjeneste. Hva skiller de fra oss?

 

Ellers sier det litt: Norwich vant sin første kamp denne sesongen mot oss. Norwich har tidligere tapt med store stygge sifre mot Liverpool og Chelsea, men det var alt annet enn imponerende i dag heller. Det var rett og slett bare at Arsenal var så tannløse som det er mulig å få det. Ikke en eneste sjanse eller halvsjanse skapte vi i dag. Rett og slett uakseptabelt.

Link to comment
Share on other sites

Gidder ikke å kaste bort mere tid på denne kampen. Men gutta bør slå tilbake i mot Schalke.

 

Så enig, så enig. Denne kampen bør vi ikke legge noe mer energi i.

 

Men spillerne bør få lov til å lide seg gjennom hele denne kampen - både før og etter trening - fram mot Schalke-kampen.

 

Skamme seg!

Link to comment
Share on other sites

 

 

 

Ox blir jo skada? Og det han viste de 2 minuttene var langt bedre enn samtlige arsenal spillere.

 

Hva har han vist ellers i år for Arsensl? Ikke en dritt.

 

Det er mange her som synes det er helt greit at Walcott blir borte, fordi man har Ox i klubben. Ox når ikke Walcott til anklene engang.

Link to comment
Share on other sites

Hva har han vist ellers i år for Arsensl? Ikke en dritt.

 

Det er mange her som synes det er helt greit at Walcott blir borte, fordi man har Ox i klubben. Ox når ikke Walcott til anklene engang.

Nei eksempelet blir jo nokså tydelig hvis en ser innhoppet Walcott hadde forrige kamp.

Er overbevist at han hadde spilt mer med en signatur på blokka. Synd han er skadet nå for han har ihvertfall

vist at han kan snu kamper.

Det Podolski-Gervinho-Giroud presterte idag er nesten skammelig. Podolski prøver jo ikke engang. Virker ikke som

han trives på kanten.

Og hvis dette er snakk om undervurdering har vi et stort problem.

Det er nesten så svakt idag at det er vanskelig å begripe at det går an.

Skuffa over at det vi har sett før at de kjemper for hverandre var vekke idag fullstendig.

Link to comment
Share on other sites

Håpløst. Topp 3 er i ferd med å forsvinne i horisonten. Lite energi og null og niks av den viktigste ingrediensen i vårt spill - speed. Vi eier nok det meste av kampen statistisk sett, men i virkelighetens verden var dette heller hjelpeløst. Arteta ble beholdningen. Seaman og Wright ....

 

Vrede, eder og galle plasseres her: https://docs.google.com/spreadsheet/ccc?key=0Aol4RnjAKUe8dFY3ZjlmM2E2Y19jeXNpTUpMT2lJWmc#gid=0

Link to comment
Share on other sites

Taper fortjent. Har mye ball, men mangler sluttprodukt. Regner med gutta revansjerer seg i midtuka og drar hjem en sterk seier der. Et lite feilskjær vil alle gjøre, om vi nå lærer og unngår flere slike på en periode vil vi være med igjen. Nå får vi flere potensielle spillere som kan starte tilbake fra skade og vi vil bare bli bedre.

Link to comment
Share on other sites

Rett og slett skammelig dårlig.

Hvor er viljen? Arbeidsinnsatsen? Tempoet?

Nytter ikke å bare skylde på landskamper heller. Chelsea hadde like mange ut på tur og slo Sp*ds greit og hadde et gir ekstra når de ønsket. Manure vant lett og Shitty vant selv med 10 mann.

Vi møter det dårligste laget i PL og blir kjempet ut av stilen og skaper ca. en halv sjanse hele kampen.

 

Vi ligger midt på tabellen og der blir vi en stund nå desverre.

 

 

--------------------------------------------------------------------------------------------

 

Se på chelsea i fjor,de havnet utenfor topp 4,de tapte kamper i søkk og kav og var direkte svake. Så kom en ny trener inn i laget,med omtrent de samme spillerne har han fått laget knallgodt ! Dette sier utrolig mye om hvor mye treneren betyr i et lag. Spillestil og direkte innvirkning på spillergruppen. Jeg tror Wenger sin tid renner ut nå. Jeg liker overhodet ikke denne ball besittende spillestilen der nesten alle lag ligger seg i forsvar og vet at da vil Arsenal slite så det holder. Hele prosjektet skriker etter endringer. Bare ørsmå justeringer der 72 % av ballbesittelse i en kamp som mot Norwich brukes til å skape noe i stedet,kan gjøre det til et helt annet lag. Fotball handler om selvtillit og bare det i slike sammenhenger. Det får man av å lykkes over tid.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...