Jump to content

Queens Park Rangers (B), 31.03


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 94
  • Created
  • Last Reply

Svak kamp av oss spelemessig og når vi i tillegg gjere så mykje grove feil så fortjene vi å tape. Syns og at det er merkeleg å starte med Ramsey på kant, og det er ikkje eit trekk som fungerer. Meiner og at når kampen er så fysisk å tett at Gervinhio ikkje er rett mann å sette inn. Da er Chambo bedre etter mitt syn og/eller Chamak og legge Rosicky ut...

 

Da er det berre å håpe at scum avgir poeng og at vi ikkje må ha tre kampar på å reise oss igjen!

Link to comment
Share on other sites

Tragisk! Chelsea henter inn 3 poeng på oss, det samme gjør nok Tottenham. Greit at vi ikke kan forvente at vi skal vinne resten av kampene - men legg i det minste ned en respektabel innsats. Etter all rosen AW har høstet de siste ukene. Hva i store alpakka gjør Ramsey på kanten? Helt ubegripelig..

Link to comment
Share on other sites

Dette var en elendig forestilling. Først synes jeg Wenger gjør en grov feil med å sette Ramsey på kant. Gervinho er jeg veldig usikker på, så jeg mener bestemt Ox burde startet på den kanten. Etter en rekke gode kamper, faller Song igjen ned på det nivået vi ikke ønsker å se han. Kan det være at han ikke takler skrytet han har fått de senere ukene:P Rett og slett en møkkakamp av et tannløst Arsenal, som ikke så ut til å ha noen plan i dag. At dommeren ikke legger til 8-9 minutter, er en gåte. QPR begynte å drøye tiden allerede i førsteomgangen.

Link to comment
Share on other sites

En virkelig svak forestilling. Spesielt førsteomgangen. Mike Dean og "get in their faces"-taktikk. Gamle uvenner som vi ikke finner noen gode svar på. Forblir dette en "one off", er det mulig å tilgi det efter syv strake seire. Men neste motstander er altså Manchester City... Grunn til bekymring!

Link to comment
Share on other sites

Aiai dette var virkelig en trist kamp. Laget viser en elending innstilling til kampern, virker som om vi kjører for 80%, istedet for 100%, som trengs i ALLE PL kamper. Vi er late, løper ingenting, bevegelse er fraværende, og som en effekt av det kommer det mange stygge feilpasninger, dårlige oppspill osv. Ikke ufortjent at QPR vinner, de ville vinne, og er effektive. Har ikke mange sjanser, men tar godt vare på de. Vermaelen ikke veldig heldig idag, må skjerpe seg, van Persie viker til å være helt fraværende. Ramsey på kant er bare patetisk, skjønner ikke hvorfor vi ikke kan starte med Gervinho, Oxlade eller Bønna. Ramsey funker ihvertfall ikke på kanten og burde seriøst ikke spille mer denne sesongen om han ikke skjerper seg. Gleder meg til å få tilbake Wilshere, det skal bli veldig deilig! Han har ihvertfall innstillingen og ferdighetene.

 

Må bare legge denne kampen bak oss, så får vi håpe at dette blir en vitamininnsprøytning inn mot City-kampen. Den må vi faktisk vinne om vi skal beholde denne 3.Plassen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...