Jump to content

12.03.12 Newcastle United (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

Szczesny, Sagna, Koscielny, Vermaelen, Gibbs, Song, Arteta, Rosicky, Walcott, Oxlade-Chamberlain, Van Persie.

 

 

Substitutes: Fabianski, Djourou, Santos, Ramsey, Benayoun, Gervinho, Chamakh.

 

Via arsenal.com på twitter.

 

Burde være godt nok til å slå de fleste

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 204
  • Created
  • Last Reply

Tror dette er første gangen jeg treffer på med lagoppstillingen i en kamptråd når den er laget før pressekonferansen med skadeoppdateringer. ;)

 

Så får vi se om de 11 utvalgte klarer å holde trykket oppe etter 3 glimrende resultater mot vanskelig motstand, hvis ikke har vi en benk god nok til å endre kampbildet litt.

 

Edit: Laget til Newcastle: Krul; Simpson, Williamson, Coloccini ©, Santon; Obertan, Cabaye, Tiote, Gutierrez; Ben Arfa; Ba

Link to comment
Share on other sites

Det er vel kanskje det sterkeste vi kan mønstre, så her er det bare å peise på!

 

Newcastle byr på følgende lag:

Krul; Simpson, Williamson, Coloccini ©, Santon; Obertan, Cabaye, Tiote, Gutierrez; Ben Arfa; Ba.

 

Subs: Elliot, Perch, Guthrie, Gosling, Vuckic, Shola Ameobi, Cisse

Ser for meg ut som en 4-5-1 / 4-2-3-1. Da blir det folksomt på midten i dag!

Link to comment
Share on other sites

Fornøyd med benken ihvertfall, vi har flere ulike alternativer som kreves ut i fra hvordan kampbildet forløper seg. Ramsey og Gervinho kan være kjekke å sette inn hvis vi trenger mål og hvis vi finner ut at vi ikke trenger flere mål kan vi sette innpå Chamakh, så her er det store taktiske muligheter fra benken.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig viktig med 3 poeng idag. For å korte ned til Tottene og rykke fra Chelski.

Vi har gått på nok blemmer mot Newcastle til at det skal skje idag.

Rosicky fortsetter sin glimrende form og sikrer seieren sammen med RvP.

3-1. Come on

Link to comment
Share on other sites

Når jeg ser på lagene, så har jeg trua på at Chamberlain kommer til å herje i dag. Obertan kommer neppe til å jobbe ræva av seg, og Gibbs + Chamberlain mot stakkars Simpson kan bli stygt for Newcastle.

Link to comment
Share on other sites

Når jeg ser på lagene, så har jeg trua på at Chamberlain kommer til å herje i dag. Obertan kommer neppe til å jobbe ræva av seg, og Gibbs + Chamberlain mot stakkars Simpson kan bli stygt for Newcastle.

 

En av grunnene til at Obertan faktisk blir såpass hyppig brukt av Pardew er vel nettopp fordi han jobber hardt hjemover? Simpson har også vært en av Newcastles beste spillere denne sesongen. Vil faktisk våge meg og si at han har vært deres tredje beste bak Krul og Demba Ba, men foran Cabaye osv.

 

Men, håper selvfølgelig at du får riktig! Hvis Chamberlain har en god dag så kan han rive istykker de fleste. Og da snakker jeg ikke bare om på fotballbanen! :P

Link to comment
Share on other sites

 

En av grunnene til at Obertan faktisk blir såpass hyppig brukt av Pardew er vel nettopp fordi han jobber hardt hjemover? Simpson har også vært en av Newcastles beste spillere denne sesongen. Vil faktisk våge meg og si at han har vært deres tredje beste bak Krul og Demba Ba, men foran Cabaye osv.

 

Men, håper selvfølgelig at du får riktig! Hvis Chamberlain har en god dag så kan han rive istykker de fleste. Og da snakker jeg ikke bare om på fotballbanen! :P

 

Oida, Kan godt være at du har rett i det, men han er allikevel en surrpung. Bør være lett å lure den karen virker det som. Simpson har vist seg bra fram mot dårligere motstand, men har lagt merke til at han ikke spiller like godt mot gode vinger som utfordrer han en mot en.

 

Men som du sier; Chamberlain kan ta hvem som helst, så de vil uansett slite! ;)

Link to comment
Share on other sites

Dette er hvorfor jeg tidligere har ønsket å se Chamberlain som den offensive midtbanespilleren vår. Ufattelig lite involvert i spillet ute på kanten. Særlig på venstre da vi som regel spiller på høyre.

Link to comment
Share on other sites

Dette er hvorfor jeg tidligere har ønsket å se Chamberlain som den offensive midtbanespilleren vår. Ufattelig lite involvert i spillet ute på kanten. Særlig på venstre da vi som regel spiller på høyre.

Han spilte vel venstre kant mot United da han dominerte stort?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...