Jump to content

12.03.12 Newcastle United (H)


49 unbeaten

Recommended Posts

  • Replies 204
  • Created
  • Last Reply

Tror ikke Krul og van Persie skal dele rom i sommerens EM ihvertfall. :P

 

"Krul and van Persie row in tunnel. RVP accused Krul of time wasting in 1st half, then said 'time waste now' after Vermaelen winner. Naughty."

Via Jamie Sanderson på twitter.

Link to comment
Share on other sites

DEILIG..

 

men med det kortet må van Persie stå over neste?

 

men djizzes hvor deilig...og newcastle er noe av det mest håpløse jeg har sett...kruel...for et rasshøl...og pardew...for en destruktiv fyr..

 

MEN...wheres the gap????

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk resultat. Intet mindre å si. Walcott var HELT anonym i andreomgang, men allikevel så står han for det ufattelig avgjørende innlegget. Dette er en ting jeg hadde tenkt til å nevne tidligere når jeg mente at Chamberlain var en spiller som trenger en god del ballberøring i løpet av en kamp for å kunne være skikkelig involvert. Selv om han nødvendigvis ikke har rørt ballen på 25 minutter så kan han bare dukke opp og gjøre det utroligste.

 

1 jævla poeng bak Spurs nå!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk resultat. Intet mindre å si. Walcott var HELT anonym i andreomgang, men allikevel så står han for det ufattelig avgjørende innlegget. Dette er en ting jeg hadde tenkt til å nevne tidligere når jeg mente at Chamberlain var en spiller som trenger en god del ballberøring i løpet av en kamp for å kunne være skikkelig involvert. Selv om han nødvendigvis ikke har rørt ballen på 25 minutter så kan han bare dukke opp og gjøre det utroligste.

 

1 jævla poeng bak Spurs nå!

 

1 poeng bak jævla spurs heter det...ikke poenget som er jævli der i gården...;)

Link to comment
Share on other sites

Bare viktig at van Persie holder/ holdt hodet kaldt etter kampen. Han virket rimelig tent der ute..så det på hele laget hvordan de merket det...

 

Glemte det i farten, moro med Wenger dansen igjen, sist var vel mot Villareal i cl semien? HAHA

Link to comment
Share on other sites

 

1 poeng bak jævla spurs heter det...ikke poenget som er jævli der i gården... ;)

Er jo jævlig å ligge bak dem.

 

Har etterlyst vinnerskaller: Sagna, Wojciech, Vermaelen og Van Persie er DEFINITIVT vinnerskaller!!

Rosicky kan også tas med under tvil(etter siste tids form i alle fall)

Link to comment
Share on other sites

Jeg liker denne trenden med å vinne kamper på overtid. I dag tror jeg Wenger med rette kan spille "Mental strength"-kortet sitt. Det skulle vært avgjort mye tidligere, men missene til Rosicky og Gervinho var helt uforståelige. Krul hadde også en god match, sett bort fra all sløsingen. Szcezzer og spesielt Lehmann er ikke spesielt bedre på det, men det er likevel litt trist å begynne å hale ut tiden etter 30 minutter. Uansett, den som ler sist ler best - igjen!

Link to comment
Share on other sites

Ganske mange følelser inne i hodet her nå og skal nyte dem godt frem til neste kamp, men har lyst til å komme med en liten pekefinger likevell. Noen flere som så hvordan Gervinho posisjonerte seg på det avgjørende målet? Når duellen går og ballen spretter bakover står Gervinho helt stille uten noen tegn til å interessere seg i å komme til avslutning - ganske stor forskjell til vinnerhodet som Vermaelen besitter og igjen viser ved et sugende løp og fullstendig ofrer kroppen for å få den ballen i mål.

 

Men skal ikke kritisere noen akkurat nå; det får vente til pulsen senker seg noen 70-80 hakk og hodet igjen klarer å tenke klart.

Link to comment
Share on other sites

Krul finish!

 

I pausen tippet jeg at dette ville bli avgjort sent. Dette ble litt i meste laget, men gud bedre så deilig da den endelig satt! Fullt fortjent, innsatsen igjen upåklagelig! Og en aldri så liten mini-revansj for 4-4. God togtur hjem, Pardew og Krul!

 

Byttet av Oxlade var forståelig. Han var enten i feil posisjon og/eller hadde ikke dagen. Rosicky mente jeg derimot var vår beste, og byttet av ham skjønte jeg lite av. Ellers var Walcott meget god. Så lenge han får litt plass å løpe på, er han gjerne det. Og så har vi 3 herlige midtstoppere.

 

Eneste skåret i gleden er tumultene i sluttsekundene og muligheten for at dette får efterspill. Forhåpentligvis så Webb "alt", og da kan som kjent ikke FA gjøre stort.

 

Are you watching, Tottenham?!

Link to comment
Share on other sites

Kom til 14 "you know"-er fra Walcott denne gangen. Han har kuttet ut noen fra forrige gang :P

Stakkarer som blir intervjuet rett etter kamp da, som fan synes jeg det er helt nydelig å få direkte responser fra begge lag uansett hvordan det har gått, men hadde han klart å sitere Dickens eller Shakespeare rett etter kampen så kunne han i såfall gitt langt mer. De aller fleste drar 'you know' etter kamp, i hvertfall i vår kamp, Wenger er jo store mesteren på dette.

Link to comment
Share on other sites

Gervinho, jeg vet ikke.... Han er så variabel. Han er enten strålende eller forferdelig dårlig, det er ingen mellomting.

 

Vermaelen viser nok en gang at han har vinnerskallen som trengs i et lag med våre ambisjoner, det målet der var pur viljestyrke.

Link to comment
Share on other sites

Herre min hatt for en nervepirrende affære. Dette ga meg sterke assosiasjoner fra 06/07 sesongen med masse sjanser og utallige bom.

I kveld må jeg berømme Rosicky og Walcott. Fantastisk innsats, driv og engasjement fra begge to. Defensivt jobbet de to også veldig godt. Keep it coming boys!

Forsvaret klarte seg jo godt, til tross for en grov glipp på 0-1. Koscielny har en liten formdupp og slurver litt i blant, men klarer seg relativt godt.

Mot Liverpool ble det nevnt at vi hadde matchvinnere foran og bak i RvP og WS. Nå var det Verminator5 ( :P ) som trakk ut et ekstra ess av ermet. Fantastisk driv og vilje i Vermaelen på det siste målet. Herlig spiller, til tross for en grov glipp på 0-1.

 

Til tross for at det var en del slurv i dag så spiller vi jo en god kamp. Det er ingen kasteball vi møtte i dag og vi skal være stolte av 3 poeng i dag.

Det var så utrolig verdt å sitte oppe til 06.15 i dag for å se ferdig kampen.

Link to comment
Share on other sites

In your face, Krul! Nå tar vi 3. plassen fra Sp*rs. Den kontringen til sistemålet er orgsasme, makan til helhjerta løp vil jeg se hele tiden! For en vinnerinnstilling. Det eneste negative med idag er at jeg irriterer meg grenseløst over Gervinho.. Walcott, for en match! Sånn skal han være, for da er han faen meg god. Knall kamp.

 

Proud to be a Gooner!

Link to comment
Share on other sites

Jeg sa det i desember/januar - Walcott kommer til å komme tilbake så fort vi får en skikkelig fullback på høyresden igjen

 

Og jeg hadde visst rett... Etter at Sagna har kommet tilbake så har Walcotts prestasjoner gått oppover og oppover i takt med at formen til Sagna har kommet tilbake - og nå kan Sagna slå presise innlegg også!

Fkin awesome!

Link to comment
Share on other sites

Fantastisk scoring av Vermaelen, og han er nesten bedre fremover enn han er i forsvar. Syntes han gjør unødvendig mange småfeil i forsvar, og har mistet litt av timingen sin i luftdueller bakover. Fremover derimot er han jo en av våre aller målfarligste på dødballer og contringer. Fyttigrisen for et "brenne siste resten av kruttet" løp han har på det målet!

 

Lurer på om tottene begynner å skjelve litt nå? Tror ihvertfall de begynner å få negative tanker, mens vi fylles opp av positive tanker for hver eneste kamp som går. Boost av selvtillit!

 

Er nesten synd det ikke er kamp til helgen igjen med den flyten vi har nå.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...