Jump to content

01.02.12 Bolton(B)


Umlaut

Recommended Posts

Bolton VS Arsenal

Barclays Premier League

01.02.2012 - kl. 21.00

Reebok Stadium, Bolton

Kampen vises på TV2 PL HD1

 

 

Dette blir ikke verdens mest informative kamptråd, men det er bedre at vi får startet diskusjonene tidligst mulig.

Skal ikke være noen nye skader siden sist. Gibbs er tilbake i trening, men han blir neppe med i troppen. Et par uker unna, sier Wenger. Ellers er Diaby(sjokk), Jenkinson, Wilshere og Santos uaktuelle.

 

Hvilket laguttak jeg personlig ønsker eller forventer har ingenting i selve åpningsinnlegget å gjøre, så akkurat det får dere diskutere!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Selv om en kjæler med ball uten at motstanderen får låne den annet enn ved avspark i den ene omgangen en ikke slipper unna er det ikke sikkert en vinner kampen. Sikkert i teorien en fin måte å hindre angrep fra motstanderen, men baksiden er i praksis, som demonstrert ved utallige anledninger, at en kanskje ikke scorer selv og faren for å falle i søvn er overhengende. Gi gass, spill hurtig og fremover.

 

Have some purpose and urgency!!

 

Rant over.

Link to comment
Share on other sites

Synd Chelsea fikk med seg et poeng i går! Liverpool vant og presser oss bakfra! Det håper jeg motiverer spillerne enda mere til seier i dag! Skal bli godt å se Sagna tilbake,det er jammen meg på tide folkens! Med nermest toppet forsvar og RVP i form så tipper jeg vi vinner 4-0 :)

Link to comment
Share on other sites

Blir nok helt sikkert et tøft borteoppgjør mot Bolton, som vanlig. Håper forsvarsfireren tetter godt igjen bak der, spesielt på dødballer. Bolton kommer garantert til å ligge forholdsvis lavt, og kjøre laget opp på cornere og frispark, og det burde vi utnytte til det fulle på kontringer. Får håpe Walcott og the Ox er i løpehumør og at Robin pirker inn noen mål idag og. Vi viste styrke ved å komme tilbake mot Villa, men håper virkelig vi ikke setter oss inn i en slik situasjon idag. Leder vi etter første omgang, tror jeg det kommer til å gå fint og vi vinner, ligger vi derimot under til pause kommer dette til å bli meget tøft. Største seieren vi har hatt borte mol Bolton er 2-0. Det sier egentlig sitt, her sliter vi med å score, jeg sier gjerne 1-0 to the Arsenal, men tror ingen skal forvente noen storseier.

Link to comment
Share on other sites

Håper på:

Szczesny

Yennaris* - Mertesacker - Koscielny - Vermaelen**

Song - Arteta

Walcott - Rosicky*** - Chamberlain

v. Persie

* Hvis ikke Sagna er klar til å starte så håper jeg Yennaris starter. Coquelin gjorde en god figur der til å ikke være en høyreback, men jeg føler meg fortsatt tryggere med bartegutten.

 

**Syntes Vermaelen ikke gjør en spesielt god figur på venstrebacken og skulle gjerne sett Miquel der istedetfor, men mtp. at dette er en veldig viktig kamp så kan jeg skjønne at Vermaelen blir foretrukket. Det jeg dog ikke liker er at vi nå har spilt med våre 3 beste midtstoppere nærmest konstant siden vi mistet backene våre og en skade ligger i luften.

 

*** En "no-brainer" for meg. Syntes Rosicky har vært oppløftende for oss og Ramsey trenger desperat en pust i bakken.

 

Tror dette laget starter:

Szczesny

Sagna - Mertesacker - Koscielny - Vermaelen

Song - Arteta

Walcott - Ramsey - Arshavin

v. Persie

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til game!

 

Tror og håper vi tar med oss mye fra den oppløftende andreomgangen mot Villa. Ønsker at Walcott og Ramsey får hvile, og at Arshavin og Rosicky kommer inn på de respektive posisjonene. Ellers vil jeg selvsagt ha The Ox på banen, samt Sagna på høyre back! Dette tar vi!

Link to comment
Share on other sites

Jeg syns vi er så ujevne fra kamp til kamp at jeg knapt vet hva jeg skal tro om kveldens kamp. Forventer alt fra tulletap til en grei seier i kveld.

Vi har ikke råd til stort flere poengtap nå så skal vi ha det minste håp om 4. plass er kun seier godt nok i sånne kamper og ukene fremover.

Bolton er et lag vi ofte sliter mot på bortebane, men vi slår dem hvis vi spiller som 2. omgangen mot Villa. Da så jeg glød og solid arbeidsinnsats i laget. Det er det som må til.

Spent på hvem som spiller backplass i kveld og jeg regner med Wenger rokkerer litt ift. Villa-kampen.

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe sjokk at Ramsey starter. Herregud når skal den gutten få en pause Wenger? Har virket sliten i et par måneder nå, men allikevel så spiller han samtlige 90 minutter i nesten hver bidige kamp. Akkurat som jeg sa om Wilshere i fjor når han burde fått hvilt seg mer så burde Ramsey fått hvilt seg mer. Særlig når vi har Rosicky som har vært friskere og i bedre form enn Ramsey i det siste.

 

Ellers gledelig at Sagna er tilbake, men utrolig skeptisk da jeg føler det kanskje blir litt tidlig for han å starte allerede nå.

Link to comment
Share on other sites

Ikke noe sjokk at Ramsey starter. Herregud når skal den gutten få en pause Wenger? Har virket sliten i et par måneder nå, men allikevel så spiller han samtlige 90 minutter i nesten hver bidige kamp. Akkurat som jeg sa om Wilshere i fjor når han burde fått hvilt seg mer så burde Ramsey fått hvilt seg mer. Særlig når vi har Rosicky som har vært friskere og i bedre form enn Ramsey i det siste.

 

Ellers gledelig at Sagna er tilbake, men utrolig skeptisk da jeg føler det kanskje blir litt tidlig for han å starte allerede nå.

 

Og se hva som skjedde med Wilshere... tretthetsbrudd og langtidsskade. La oss håpe gutten ikke tar skade av skaden (oooh - nice play with words?? :D )

Link to comment
Share on other sites

Utrolig skuffet over at Wenger benker Rosicky.

 

Ditto. Ikke bare fordi jeg syntes Rosicky har vært langt bedre, men fordi han også utsetter Ramsey for en utrolig fysisk belastning når han spiller han så mye som han gjør og med en energisk spillestil som det Ramsey har.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...