Jump to content

01.02.12 Bolton(B)


Umlaut

Recommended Posts

Walcott og Ramsey bør ikke starte på lørdag. Heller Arshavin. Det mener jeg faktisk.

 

AOC er allerede trehundre ganger så god som Walcott. Skulle tro det var førstnevnte som var 23. At han nok en gang blir ofret da Wenger gjennomfører sitt obligatoriske "68-minuttersbytte" er intet annet enn komplett uforståelig.

 

Jeg begynner faktisk å lure på om AW er så hjelpesløs og blind som det enkelte ganger kan virke som. Noen av valgene han tar både på transfermarkedet og taktisk under kamp er så langt, langt ute på jordet at selv den mest standhaftige AKB ikke er i stand til å forklare. Help me understand you, Wenger!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Ikke bra! Et poeng på de fire siste kampene. Ser vi bort i fra en vrien Man U-kamp, så burde de tre andre kampene gitt flere poeng. Nå venter plutselig et tøffere program. Dette kan rakne mer en forventet, og jeg beskymrer meg for konsekvensene. For hvem er som til slutt har troen på dette? Hvor lenge gidder f.eks. Robin van Persie dette?

 

Har store problemer med å se hvordan Wenger & co skal klare dette.

Link to comment
Share on other sites

Dette laget er så utrolig mye dårligere enn det wenger tok over i 96...det er helt utrolig hvordan en gal manns verk kan rasere noe så vakkert...

Nettopp. Arsenal under Bruce Rioch i 1995-96 endte på 5.plass med 63 poeng.

 

Om vi ikke gjør det bedre enn dette i år er det ingen unnskyldninger lengre. Da har man tatt tilbakesteg fra Rioch-tiden. Jeezzz...

 

Champions League eller Wenger ut, enkelt og greit.

Link to comment
Share on other sites

Akk, så skuffende.

 

Det er for meg en GÅTE at Ramsey og Walcott i det hele tatt starter kampen. Ramsey trenger hvile, noe man tydelig ser når han spiller, utrolig mye slurv. Walcott virker for meg helt blottet for selvtillit og igår hadde han vel ikke truffet en låvedør engang. Det irriterer meg at Rosicky blir benket når han spiller MER enn godkjent hver bidige gang han starter.

 

En annen ting som irriterer er at jeg syns Wenger bytter altfor seint. Ox ut og Henry inn må vel også være tidenes latterligste bytte. Ox var igjen den som virket å være, om ikke mye, litt farlig på sin kant. Det er leit å si det men Henry er way over the top. Treig, går ikke i dueller og plasserer seg ofte helt feil. At Walcott i det hele tatt får starte er også for meg en gåte. Helt ærlig vil jeg mye heller ha Arshavin fra start. Han hadde ikke gjort det noe dårligere, og han hadde også banket inn de sjansene Walcott fikk idag.

 

SKUFFET... Har Wenger mistet grepet?

Link to comment
Share on other sites

 

Champions League eller Wenger ut, enkelt og greit.

 

Det store spørsmålet for min del er hvilke grep som vil bli gjort, eller ikke gjort, dersom vi mot formodning skulle greie å karre til oss en CL-plass. Hvis det fører til en videreføring av nåværende strategi så er det nesten nytteløst, tror jeg.

 

En sportslig totalkollaps og påfølgende tap av inntekter er kanskje det eneste som kan vekke styret og Kroenke, og igjen tvinge frem endring av fremgangsmåte.

Link to comment
Share on other sites

En sportslig totalkollaps og påfølgende tap av inntekter er kanskje det eneste som kan vekke styret og Kroenke, og igjen tvinge frem endring av fremgangsmåte.

 

Denne tanken har jeg også hatt mang en gang. Virker nesten som om Wenger & co tror at ting til syvende og sist ordner seg. Vi har jo med nød og neppe klart denne fantastiske fjerdeplassen tidligere. Skulle vi denne gangen ramle utenfor CL og kanskje også EL, ja da tror jeg pipa får en annen lyd. Da blr det en helvetes stor oppvask. Tror i den sammenhengen at Wenger ikke liker seg spesielt god med hendene godt plassert i vaskebalja. Oppvask er ikke hans sterkeste side.

Link to comment
Share on other sites

Er enig i at Ramsey og kanskje Walcott har godt av ein liten tur på benken. Spesielt Ramsey virkar å vere heilt ute av form, eller er han rett og slett sliten. Når det gjeld bruken av Henry så ville det ha vore fornuftig å begrense den til dei siste 10 minuttane. Viss han får ein sjanse lik dei Walcott bommar på så sit ballen i nettet. Ser ein vekk i fra van persie så har me ikkje mange spelarar som har den touchen.

 

Men det viktigaste no er at supporterane støttar laget- Det er tydeleg at både støtteapparat og spelarar treng oppbacking. Eit buande publikum er dårlig reklame i jakten på nye spelarar, samt arbeidet med å holde på dei beste.

Link to comment
Share on other sites

Er enig i at Ramsey og kanskje Walcott har godt av ein liten tur på benken. Spesielt Ramsey virkar å vere heilt ute av form, eller er han rett og slett sliten. Når det gjeld bruken av Henry så ville det ha vore fornuftig å begrense den til dei siste 10 minuttane. Viss han får ein sjanse lik dei Walcott bommar på så sit ballen i nettet. Ser ein vekk i fra van persie så har me ikkje mange spelarar som har den touchen.

 

Men det viktigaste no er at supporterane støttar laget- Det er tydeleg at både støtteapparat og spelarar treng oppbacking. Eit buande publikum er dårlig reklame i jakten på nye spelarar, samt arbeidet med å holde på dei beste.

Vanskelig å utrette så mye på ti minutter. jeg mener Henry burde få starte noen kamper. Han må da spille litt for alt han tjener. Og så kan han ellers byttse ut. I veldig mange kamper er vi gode i de 20 første minuttene i første omgang. Spiller oss til store sjanser, men akk så hjelpesløse avslutninger.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...