Jump to content

01.02.12 Bolton(B)


Umlaut

Recommended Posts

Står resultatene seg i dag vil vi ligge på 7. plass etter 23 serierunder. Herre for en sesong vi har hatt i år...

 

Det er 7 plass jeg spådde vi ville ende på i starten av sesongen. Ligger dessverre right on schedule..

 

Forøvrig gleder jeg meg noe VANVITTIG til Gervinho er tilbake. Med han og Chamberlain på hver side så vil vi ha to skikkelige kantspillere. Walcott er virkelig så svak at jeg ikke finner ord for det. Klarer ikke å passere en eneste spiller ved hjelp av teknikk og ei heller klarer han å score alene mot keeper heller lengre.

 

Edit: Tapapa Chelsea har 42 poeng. Vi har 36. 3 poeng bak.. :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 137
  • Created
  • Last Reply

Føler Ramsey har kommet helt bort i denne andreomgangen og tror det kan være på tide med et bytte for å skape nytt trykk mot målet til Bogdan. Ramsey ut og Henry inn, og flytt Van Persie ned som hengende spiss.

 

Skjer ikke. Wenger tar ikke av yndlingene Ramsey eller Walcott for den saks skyld.

 

 

Sorry, my bad :shy:

 

 

Edit: Chelsea har 42, vi har 36, ergo er vi 6 poeng bak

 

Det var ment som hvis vi mot all formodning skulle vinne i dag.

Link to comment
Share on other sites

Hurra...hvorfor ikke ta ut noen som ikke er med. hvorfor ikke prøve å ta ut noen andre enn du pleier. Herre min hatt, hadde jeg kunne satt huset mitt på det så hadde jeg gjort det i hver kamp. Mellom 60-70 min i vær forbanna kamp så tar wenger ut en kantspiller. Og det er 90% feil også. Ta nå heller ut walcotten om du absolutt skal ta ut en. Han er jo crap for tiden...Og Ramsey...mangler ord..

 

DOG herlig med en back på banen igjen...og herlig med legenden inn...og ja, WS...slutt med det pisset bak i forsvaret der...i mangel på alternativ...VEKK!!!

 

Og SKEJRPINGS NÅ!!! Dette er en must win greie..

Link to comment
Share on other sites

Er det rart at spillerene våre ikke presterer? Chamberlain som til tider har gjort mange gode ting (hvertfall jævlig mye bedre enn Walcott) blir tatt av som om han har hatt en dårlig kamp. Walcott derimot som har vært HORRIBEL de siste 10 kampene blir på banen og hvorfor skal han da gidde å prøve i det hele tatt? Uansett hvor dårlig han spiller så får han jo spille uansett. Helt latterlig.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...