1Bergkamp0 Posted June 25, 2012 Report Share Posted June 25, 2012 Rooney er overvurdert i følge Terje Liverød, personlig er jeg enig i at han er overvurdert, men mener at han skaper mye med DEN touchen, og bevegelsene sine samt hans fantastiske hurtighet. At Zlatan er en bedre spiller er jeg ikke helt sikker på, mener han er ujevn og primadonnaete selv om han har vært bedre i det siste, som Alsaker påpeker er han ikke akkurat en lagspiller. At Ronaldo er bedre er dog ingen sjokknyhet og er ikke debattverdig engang, hadde Liverød sagt Gomez, Huntelaar, Van Persie eller Benzema hadde det lagt mye større grunn for diskusjon. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted August 19, 2012 Report Share Posted August 19, 2012 Everton have completed the signing of Belgian forward Kevin Mirallas on a four-year deal.. Tror dette er et kupp av Everton. Arsenal snuste på han også visstnok. Blir artig å se hvordan han gjør det i Premier League. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 21, 2012 Report Share Posted August 21, 2012 Everton have completed the signing of Belgian forward Kevin Mirallas on a four-year deal.. Tror dette er et kupp av Everton. Arsenal snuste på han også visstnok. Blir artig å se hvordan han gjør det i Premier League. Mirallas og Ramirez kuppvarer for Soton/Everton Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted August 25, 2012 Report Share Posted August 25, 2012 Jævelig mye rart keeperspill så langt denne sesongen. Det er nesten så man lurer på om det er noen som får ekstra lønn fra Kina og Øst Europa Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sir John Posted September 14, 2012 Report Share Posted September 14, 2012 Bare tragisk, bare trist. http://www.dailymail.co.uk/news/article-2199765/Promising-Stoke-City-youth-player-18-admits-murdering-girlfriend-15-stabbing-60-TIMES-house-party.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted September 14, 2012 Report Share Posted September 14, 2012 Horribelt. Bare håper ikke noen lager sanger av dette. Selv den britiske fansen holder vell seg for gode til det Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kim Posted September 14, 2012 Report Share Posted September 14, 2012 Selv den britiske fansen holder vell seg for gode til det Med tanke på at det finnes nok av supportere i Storbritannia som synger om tragedier som Hillsborough, Heysel og München, så ville jeg ikke blitt overrasket dersom de hadde begynt å synge om dette også Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted September 22, 2012 Author Report Share Posted September 22, 2012 Da har endelig Southampton signert en keeper som kan stå i mål i stedet for slepphendte Kelvin Davis. Premier League @premierleague RT @officialsaints Saints can confirm the signing of Polish goalkeeper Artur Boruc on a free transfer until the end of the season. Ble i 2008 kåret til verdens 3. beste keeper av fourfourtwo, og var ganske mange rykter om at han skulle signere for Arsenal før han gikk til Celtic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted September 22, 2012 Report Share Posted September 22, 2012 Uff likte det at Kelvin fikk sin sjanse i PL, men sier seg selv at Boruc er et bedre valg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Realgooner_93 Posted September 23, 2012 Report Share Posted September 23, 2012 (edited) Da har endelig Southampton signert en keeper som kan stå i mål i stedet for slepphendte Kelvin Davis. Ble i 2008 kåret til verdens 3. beste keeper av fourfourtwo, og var ganske mange rykter om at han skulle signere for Arsenal før han gikk til Celtic. Artur Boruc ja, det tror jeg vil passe bra for Saints. Polske keepere er gode, bare spør oss Edited September 23, 2012 by Realgooner_93 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 (edited) Poster det her, selv om det skjedde på nivå 2 i kveld. Wednesday vs Leeds: Skysports: Trouble had been brewing throughout the night, with a section of the away support throwing bottles on the field as they clashed with stewards and police, while the home fans stoked things up by singing songs that referenced the two Leeds fans who were killed in Turkey in April 2000. The Leeds fans amongst the crowd of 28,582 also courted controversy by singing songs that referenced criminal charges against Wednesday manager Dave Jones which were eventually dropped, as well as seeming to salute Jimmy Savile, the former broadcaster who is now the subject of a criminal investigation for child abuse. http://www.youtube.com/watch?v=VLmCJk_jCxM Edited October 19, 2012 by Safe Hands Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted November 18, 2012 Report Share Posted November 18, 2012 Hansen just asked Vincent Kompany if 'he knew the (Man Utd) result in the dressing room'. Kompany: 'They played after us.' Astonishing. Hansen just asked Kompany if they knew the United score in the City dressing room. City played at 3, United at 5.30 Lenge visst at Alan Hansen er en clueless bastard, men dette er jo temmelig latterlig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornage Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 Gårdagens match mellom West Ham og Stoke var overraskende bra. Høyt tempo, fryktelig bra trøkk og mange sjanser. Vi kan bare fantasere om hvor mange mål de virkelige gode lagene kunne scoret på dødballer dersom de hadde brukt like mye tid på det som Allardyce og Pulis sine lag gjør. Ellers har jeg sansen for Kevin Nolan, ingen stjernespiller akkurat men hvis jeg hadde vært manageren for et lag på nedre halvdel i PL ville han vært høyt på ønskelista mi. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 Fordrar ikke Nolan personlig, men skjønner hvofor han er en viktig brikke for de mindre lagene i PL. Er ekkel å spille mot, noe blant annet Wojciech Szczesny fikk oppleve på St. James' Park i 2011. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjornage Posted November 20, 2012 Report Share Posted November 20, 2012 Stor arbeidskapasitet, vanskelig å ha med å gjøre og er glimrende til å ha i boksen på dødball og på innlegg. Da får det bare være at han har ligaens nest verste målfeiring - etter det jævla hjertet til Gareth Bale selvfølgelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mikl02 Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Hughes sparket i QPR. http://www.dagbladet.no/2012/11/23/sport/fotball/premier_league/mark_hughes/24514921/ Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted November 23, 2012 Author Report Share Posted November 23, 2012 Goodbye Mark Hughes, and welcome Harry Redknapp! #QPR Trener nr. 2 som må gå i November - klarer araberne å gi Mancini fyken også før vi skriver desember? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Hvis ikke Arry berger QPR nå, er han ferdig som manager imo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Trener nr. 2 som må gå i November - klarer araberne å gi Mancini fyken også før vi skriver desember? Araberne har vært mønstereiere så langt, jeg skjønner ikke hvorfor det skulle endre seg til desember? Det skulle vært interessant å få spesifisert hvordan du har kommet til denne konklusjonen 49 unbeaten. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 For min del ville jeg heller hatt Mansour bin Zayed Al Nahyan som eier av Arsenal enn en viss Enos Stanley "Stan" Kroenke. Link to comment Share on other sites More sharing options...
49 unbeaten Posted November 23, 2012 Author Report Share Posted November 23, 2012 Det var bare tanker jeg luftet ut, og med tanke på at Mancini har uttalt at han balanserte på kniveggen på slutten av forrige sesong der serietittelen trolig reddet jobben så vil jeg tro det er tatt opp i styret etter fadesen i Champions League for andre året på rad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Espen Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Tenk dere Arry gå bananas i en tropp som allerede hadde 11 nye inn i sommer og med sjekkhefte til QPR eierne i bakhånd, kan bli stygt (og artig for oss andre). Kanskje vi får en situasjon som med Birmingham i 1993-96 der Barry Fry signerte 80 a-lags spillere, dvs ca 3 nye pr måned Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Artig å følge Mark "Fulham did not match my ambition" Hughes' karriere.. Resultatene til QPR denne høsten, efter den sommerhandelen, må være en av de dårligste managerprestasjonene i PL noen sinne! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Artig å følge Mark "Fulham did not match my ambition" Hughes' karriere.. Resultatene til QPR denne høsten, efter den sommerhandelen, må være en av de dårligste managerprestasjonene i PL noen sinne! Han var da sånn ca like elendig som manager for City, noe vi bør være glade for Det er mye jeg ikke skjønner her i verden. Jeg sliter med å forstå implikasjonene av oppdagelsen av Higgs bosonet, jeg var aldri i nærheten av å forstå hvorfor ikke sheiken kastet han ut av City lenge før det skjedde. Disse to tingene blir jo enkle å forstå sammenlignet med det mirakelet at noen ville signere ham som manager etter City-fadesen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted November 23, 2012 Report Share Posted November 23, 2012 Tenk dere Arry gå bananas i en tropp som allerede hadde 11 nye inn i sommer og med sjekkhefte til QPR eierne i bakhånd, kan bli stygt (og artig for oss andre). Kanskje vi får en situasjon som med Birmingham i 1993-96 der Barry Fry signerte 80 a-lags spillere, dvs ca 3 nye pr måned Kan definitivt bli et artig prosjekt. Kommer vel til å skakkjøre QPR - som han har gjort med nesten alle de andre klubbene sine også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts