Jump to content

Smått og stort i Premier League


49 unbeaten

Recommended Posts

Rooney er overvurdert i følge Terje Liverød, personlig er jeg enig i at han er overvurdert, men mener at han skaper mye med DEN touchen, og bevegelsene sine samt hans fantastiske hurtighet. At Zlatan er en bedre spiller er jeg ikke helt sikker på, mener han er ujevn og primadonnaete selv om han har vært bedre i det siste, som Alsaker påpeker er han ikke akkurat en lagspiller. At Ronaldo er bedre er dog ingen sjokknyhet og er ikke debattverdig engang, hadde Liverød sagt Gomez, Huntelaar, Van Persie eller Benzema hadde det lagt mye større grunn for diskusjon.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • Replies 271
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Selv den britiske fansen holder vell seg for gode til det

 

Med tanke på at det finnes nok av supportere i Storbritannia som synger om tragedier som Hillsborough, Heysel og München, så ville jeg ikke blitt overrasket dersom de hadde begynt å synge om dette også

Link to comment
Share on other sites

Da har endelig Southampton signert en keeper som kan stå i mål i stedet for slepphendte Kelvin Davis.

 

Premier League@premierleague

RT @officialsaints Saints can confirm the signing of Polish goalkeeper Artur Boruc on a free transfer until the end of the season.

 

 

Ble i 2008 kåret til verdens 3. beste keeper av fourfourtwo, og var ganske mange rykter om at han skulle signere for Arsenal før han gikk til Celtic.

Link to comment
Share on other sites

Da har endelig Southampton signert en keeper som kan stå i mål i stedet for slepphendte Kelvin Davis.

 

 

 

Ble i 2008 kåret til verdens 3. beste keeper av fourfourtwo, og var ganske mange rykter om at han skulle signere for Arsenal før han gikk til Celtic.

 

 

Artur Boruc ja, det tror jeg vil passe bra for Saints. Polske keepere er gode, bare spør oss :D

Edited by Realgooner_93
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Poster det her, selv om det skjedde på nivå 2 i kveld. Wednesday vs Leeds:

 

Skysports:

Trouble had been brewing throughout the night, with a section of the away support throwing bottles on the field as they clashed with stewards and police, while the home fans stoked things up by singing songs that referenced the two Leeds fans who were killed in Turkey in April 2000.

 

The Leeds fans amongst the crowd of 28,582 also courted controversy by singing songs that referenced criminal charges against Wednesday manager Dave Jones which were eventually dropped, as well as seeming to salute Jimmy Savile, the former broadcaster who is now the subject of a criminal investigation for child abuse.

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=VLmCJk_jCxM

Edited by Safe Hands
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Hansen just asked Vincent Kompany if 'he knew the (Man Utd) result in the dressing room'. Kompany: 'They played after us.' Astonishing.

 

 

 

Hansen just asked Kompany if they knew the United score in the City dressing room. City played at 3, United at 5.30

 

Lenge visst at Alan Hansen er en clueless bastard, men dette er jo temmelig latterlig. :P

 

Facepalm_by_iceman_3567.jpg

Link to comment
Share on other sites

Gårdagens match mellom West Ham og Stoke var overraskende bra. Høyt tempo, fryktelig bra trøkk og mange sjanser. Vi kan bare fantasere om hvor mange mål de virkelige gode lagene kunne scoret på dødballer dersom de hadde brukt like mye tid på det som Allardyce og Pulis sine lag gjør.

 

Ellers har jeg sansen for Kevin Nolan, ingen stjernespiller akkurat men hvis jeg hadde vært manageren for et lag på nedre halvdel i PL ville han vært høyt på ønskelista mi.

Link to comment
Share on other sites

 

Trener nr. 2 som må gå i November - klarer araberne å gi Mancini fyken også før vi skriver desember?

 

Araberne har vært mønstereiere så langt, jeg skjønner ikke hvorfor det skulle endre seg til desember? Det skulle vært interessant å få spesifisert hvordan du har kommet til denne konklusjonen 49 unbeaten.

Link to comment
Share on other sites

Tenk dere Arry gå bananas i en tropp som allerede hadde 11 nye inn i sommer og med sjekkhefte til QPR eierne i bakhånd, kan bli stygt (og artig for oss andre). Kanskje vi får en situasjon som med Birmingham i 1993-96 der Barry Fry signerte 80 a-lags spillere, dvs ca 3 nye pr måned :shades:

Link to comment
Share on other sites

Artig å følge Mark "Fulham did not match my ambition" Hughes' karriere..

 

Resultatene til QPR denne høsten, efter den sommerhandelen, må være en av de dårligste managerprestasjonene i PL noen sinne!

 

Han var da sånn ca like elendig som manager for City, noe vi bør være glade for :proud:

 

Det er mye jeg ikke skjønner her i verden. Jeg sliter med å forstå implikasjonene av oppdagelsen av Higgs bosonet, jeg var aldri i nærheten av å forstå hvorfor ikke sheiken kastet han ut av City lenge før det skjedde. Disse to tingene blir jo enkle å forstå sammenlignet med det mirakelet at noen ville signere ham som manager etter City-fadesen.

Link to comment
Share on other sites

Tenk dere Arry gå bananas i en tropp som allerede hadde 11 nye inn i sommer og med sjekkhefte til QPR eierne i bakhånd, kan bli stygt (og artig for oss andre). Kanskje vi får en situasjon som med Birmingham i 1993-96 der Barry Fry signerte 80 a-lags spillere, dvs ca 3 nye pr måned :shades:

Kan definitivt bli et artig prosjekt. Kommer vel til å skakkjøre QPR - som han har gjort med nesten alle de andre klubbene sine også.

Link to comment
Share on other sites


×
×
  • Create New...