Balsnes Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Det er meg ei enormt stor glede å ynskje Per velkomen til klubben! Ovegongssummen skal ligge på £10 mill og lønna på £80.000 i veka. Per starta karriera i Hannover før han flytta til Werder Bremen i 2006. 142 kampar og 12 mål seinare tek han no turen til London og Emirates. For det tyske landslaget har han spelt 75 kampar. Kryssar fingrane for at han blir ein stor suksess! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Er vel ikke helt bekreftet ennå? Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Er ikke bekreftet, men dette skjer nok. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ben lakris Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Litt skummelt å sette inn i denne topicen, men det gjenspelier en gledelig optimisme. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted August 30, 2011 Author Report Share Posted August 30, 2011 I DO want to believe forøvrig kan gjerne denne tråden slåast saman med tråden frå rykter.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuhi Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Denne spilleren er vår, tro meg! 100% sikker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Safe Hands Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Et kjøp efter mitt hjerte! Tysk landslagsstopper med 75 landskamper. Og han er ennå bare 26.. Nye kvaliteter å bli kjent med for dagens Arsenal. Det er helt sikkert. Arsenal's new centre-back Per Mertesacker comes to the aid of his boyhood club in their hour of need. "When Per Mertesacker was growing up he and his two brothers would travel to visit his aunt who lived in England. The three were obsessed with football and their priority was making sure they each came home with a Premier League team’s shirt. Mertesacker came back to his home near Hanover with an Arsenal shirt and he supported them ever since. Since emerging onto the football scene in Germany in 2004, Mertesacker has spoken affectionately of Arsenal and now, with just a year left on his contract with Werder Bremen, the 26-year-old is about to make good on those childhood ambitions." Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Kult, Per er en ekte gooner Link to comment Share on other sites More sharing options...
gooner6 Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Kult, Per er en ekte gooner Er dette Arsenals foerste Per? Veldig gledelig uansett! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Håper du ikke jinxer nå Balsnes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dannialdo Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Ja Wenger henter 2 bra forsvar spillere som vi trenger og en go spiss, men det er også mittbane spillere Arsenal trenger nå også. Det har vi ikke mange spillere i gjen som holder høyt nok nivå Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 BOOM http://www.arsenal.com/news/news-archive/per-mertesacker-set-to-join-arsenal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Deilig å få han på plass. Takk skal du ha, Wenger. Link to comment Share on other sites More sharing options...
1Bergkamp0 Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Dette har jeg bedt om i åresvis <3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Balsnes Posted August 31, 2011 Author Report Share Posted August 31, 2011 Eg jinx'ar aldri! Dette er ein gledens dag!! No: kreativ midtbane, takk!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Imerslundinho Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Da blir det Mertesacker-drakt på meg! 1,98 cm høy. Vi bør ikke slippe inn flere dødballmål, samtidig som vi blir farligst på offensive dødballer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bergkamp88 Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Herlig. Har trua på at Mertesacker blir en solid og stabil stopper for oss! Jeg fryktet at stortapet og hetsen ville gjøre AW enda mer innbitt på å bevise alle feil, men heldigvis har han åpnet sjekkheftet og attpåtil hentet "rutinerte" spillere. Må innrømme jeg er meget usikker på om vi tiltross for de siste kjøpene klarer å tilrive oss en CL- plass Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Den signeringen jeg er mest fornøyd med. En høy og bånnsolid bauta som jeg har etterlyst lenge. Herlig. At han også er en Gooner fra før hjelper også bra. Nå begynner vi virkelig å bli tette baki der. Sagna Mertesacker Vermaelan Santos Må bli en fryd for WS å spille bak disse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stian96 Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Velkommen til klubben, Per Mertesacker! Gleder meg allerede til å se deg rense unna alt av langballer Link to comment Share on other sites More sharing options...
HaakonFG Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Velkommen til klubben, Per! Gleder meg til å se deg i aksjon! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ulfagrafr Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Gode nyhender, har lenge hatt lyst på hans tjenester i Arsenal. Vermaelen og Mertesacker... nærmaste vi kommer Adams Keown.... siden Adams Keown Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polljen Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Velkommen til klubben, Per! Gleder meg til å se deg i aksjon! Henger meg på den velkomsten til Per. Med hilsen Per Link to comment Share on other sites More sharing options...
Castor Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Hei Per. Hvordan er været over skyene? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Umlaut Posted August 31, 2011 Report Share Posted August 31, 2011 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.