Jump to content

Christopher Samba


Stefanb

Recommended Posts

Hvis han er tilgjengelig for en rimelig penge så sier jeg synes jeg det absolutt er noe Wenger bør vurdere.

 

Han kan da løse den lille back-krisen på høyresida ved å skyve Kosci ut på backen. Helt sikker på at han vil gjøre en langt bedre figur en Djorou. Squi og Djorou ut, Samba inn.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Ok, du skal få for den. Samba er bedre en Mertesacker på offensiv dødball, men innrøm at Mertesacker er bedre enn Samba når han må avslutte med beina :proud: Ok, så er han ikke det da, men kanskje litt bedre enn Torres akkurat på det området?

Link to comment
Share on other sites

Ok, du skal få for den. Samba er bedre en Mertesacker på offensiv dødball, men innrøm at Mertesacker er bedre enn Samba når han må avslutte med beina :proud: Ok, så er han ikke det da, men kanskje litt bedre enn Torres akkurat på det området?

 

Det er keepere som er bedre enn Torres...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Samba er visstnok på vei tilbake til England. Er snakk om at Harry "wheeler-dealer" Redknapp prøver å hente han til QPR.

Samba og Krancjar til QPR så begynner laget å likne på et topp 10-lag, ingen stabilitet eller lagånd i laget mer virker det som så håper det ender med nedrykk. (Hadde vært gøy, QPR betaler vel snart like mye som oss i lønninger..)

Link to comment
Share on other sites

Cesar, Mbia, Granero, Remy og Bosingwa har vel rimelig heftige lønninger. Hvis de rykker ned allikevel så vet jeg hvor jeg ville gått for å få tak i et par spillere i så fall. De har jo alle nedrykksklausul. Hvertfall han godeste Remy. :P

Link to comment
Share on other sites

Cesar, Mbia, Granero, Remy og Bosingwa har vel rimelig heftige lønninger. Hvis de rykker ned allikevel så vet jeg hvor jeg ville gått for å få tak i et par spillere i så fall. De har jo alle nedrykksklausul. Hvertfall han godeste Remy. :P

Føler meg sikker på at Zamora og Johnson ligger på ca 80 000 i uka og at Hoilett, Park og Green håver inn de også. Har vel også vært snakk om at SWP har en 50/60 000 i uka også. Syke lønninger for et ganske dårlig sammensatt lag.

Link to comment
Share on other sites

Føler meg sikker på at Zamora og Johnson ligger på ca 80 000 i uka og at Hoilett, Park og Green håver inn de også. Har vel også vært snakk om at SWP har en 50/60 000 i uka også. Syke lønninger for et ganske dårlig sammensatt lag.

 

Sant det. Glemte egentlig alle disse. Tipper Hoilett og Park ligger på temmelig drøye lønninger. SWP ligger nok også på en temmelig høy ukeslønn etter at han forlot City.

 

Ganske utrolig hvor dårlig det laget fungerer som enhet (bortsett fra bakover mot City i går). Mange talentfulle spillere, men mange rare kjøp og spillertyper som ikke nødvendigvis er en god fit for hverandre.

 

Tipper Harry syntes hele gjengen er 'triffic uansett!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...