Jump to content

Christopher Samba


Stefanb

Recommended Posts

  • Replies 141
  • Created
  • Last Reply

Vi får se, dette er jo bare uttalelser uten spesielle kilde henvisninger

 

Nå har forfatteren av The Goon Blog kilder innenfor klubben, men selvfølgelig skal man ta det med en liten klype salt.

 

Edit: Her er artikkelen hvor han også nevner at Gervinho mest sannsynligvis også kommer og at Arsenal er interessert i en midtstopper til og en keeper.

Link to comment
Share on other sites

Jeg ser svært gjerne Samba i Arsenaldrakt til høsten. Verminator-Samba som førstevalg med nødvendige backuper i Kos og Djorou, og evt. Bartley hvis han ikke er på lån (Noe jeg håper). I verste fall kan vi få et rotasjonssystem lignende det til United. Jeg er ubetinget positiv til dette!

Link to comment
Share on other sites

"We don't want to let Chris go," Desai told the Mail on Sunday. "I'm confident that we can keep him and I hope he'll stay. I know he has an ambition to play for Arsenal but I hope we can keep him for another year at least and prove our own ambition."

 

http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/929049/blackburn-hopeful-over-chris-samba-stay-despite-arsenal-interest?campaign=rss&source=soccernet&cc=5739

Link to comment
Share on other sites

"We don't want to let Chris go," Desai told the Mail on Sunday. "I'm confident that we can keep him and I hope he'll stay. I know he has an ambition to play for Arsenal but I hope we can keep him for another year at least and prove our own ambition."

 

http://soccernet.espn.go.com/news/story/_/id/929049/blackburn-hopeful-over-chris-samba-stay-despite-arsenal-interest?campaign=rss&source=soccernet&cc=5739

 

Hvis Samba virkelig vil til Arsenal så ender han opp i Arsenal i dette vinduet her. Han vet at hvis klubben er så desperate etter å få tak i en bauta av en midtstopper så gjør de det og hvis han blir en sesong til så blir det for sent.

Link to comment
Share on other sites

Tror neppe Blackburn klarer å holde på Samba vis han vil vekk og til Arsenal.

 

KLubben er ikke tjent med å ha en spiller i klubben som blir sterkt missfornøyd Samba og agenten hans vil nok presse klubben.

 

Nor Samba har sakt i pressen slik han har gjort at han vil vekk, så er ikke Blackburn tjent med å han en spiller som sikkert nå kommer på kanten med klubben.

Link to comment
Share on other sites

Samba vil ikke spille for klubben etter de nye eierne kom og om vi da vil ha han bør de slippe han til oss, ellers kan de la han gå annensteds.

 

 

Synes fremgang på denne overgangen også går trekt ass.......

Om det blir noe overgang i det hele tatt!

 

Er i bunn og grunn overgangssummen det står på utifra hva jeg har hørt. Blackburn vil ha rundt £10-12M mens Arsenal ikke vil gi mer enn £8-9M og vi vet jo alle hvor bastante vi er på å ikke høyne budene så altfor mye.. :P

Link to comment
Share on other sites

 

Samba var på vei vekk i januar og var utrolig nærme en overgang til Arsenal og det samme holder på å skje nå. Samba vil til Arsenal og Blackburn er villige til å gi slipp på han til en overkommelig pris på rundt £12M. Byr vi nogenlunde rundt dette blir Samba en Arsenal spiller, men såfremt vi ikke byr innenfor hva Blackburn mener er rimelig så vil ikke dette skjer mtp. at Samba trives utrolig godt i Blackburn også.

 

Minner nesten litt om Fabregas saga'en bortsett fra et vidt gap i uoverstemmelser og en meget respektløs halvpart i Barcelona mtp. markedsverdi og "tapping up".

Link to comment
Share on other sites

Hele opplegget virker neste litt latterlig på meg, Wenger er villig til å legge £9 mil på bordet men, å gå opp 2-3 mil til er totalt uinteressant!

Få opp øya Wenger og se hva vi trenger, Arsenal har råd til å slå seg litt løs, etter alle disse årene hvor vi har spart oss til fant!!!!

Link to comment
Share on other sites

Hele opplegget virker neste litt latterlig på meg, Wenger er villig til å legge £9 mil på bordet men, å gå opp 2-3 mil til er totalt uinteressant!

Få opp øya Wenger og se hva vi trenger, Arsenal har råd til å slå seg litt løs, etter alle disse årene hvor vi har spart oss til fant!!!!

 

Det har sånn det har vært hele veien. Vi har visstnok et budsjett på £60M (før salg av spillere) tilgjengelig for nye spillere, men allikevel så virker det som om klubben står bastant på sin evaluering av de mest ønskede spillerene klubben vil ha og ender heller derfor opp med en spiller som er billigere og dårligere enn førstevalget rett og slett fordi vi ikke skal betale et pund mer enn hva vi mener vi skal.

 

Har utrolig lyst til å kaste meg inn på Ravenghost sin negative tankemåte (og ofte realistiske tankemåte). Da blir man hvertfall ikke skuffet gang etter gang på langt nær av hva man blir når man er forholdsvis forventningsfull.

 

Det er greit nok at overgangsvinduet offisielt ikke har åpnet enda, men allikevel har uttallige klubber allerede sikret seg mange nøkkelspillere for lengst mens vi sitter igjen med en 19 år gammel gutt og et par andre spillere som har virket å være på vei til klubben, men som har falt igjennom.

 

Vi mangler fortsatt en midtstopper, DM, kantspiller og en spiss og utifra hva det virker som er Gervinho "48 timer unna" hver eneste dag, men aldri noe nærmere. Samba/Cahill virker å ha truffet en vegg og den eneste spissen som det nesten virket sannsynlig for at skulle komme inn dette vinduet Peter Odemwingie avslo visstnok Arsenal fordi vi tilbød for lave lønninger. Forøvrig griner jeg ikke noe over at Odemwingie ikke kommer til Arsenal, men fordi vi er ute etter en type spiller som ikke matcher hva ambisjonene til klubben burde være.

 

Vi burde ha prøvd oss på Falcao eller Benzema og virkelig prøvd å få inn en ordentlig klassespiller som ville ha løftet hele spillergruppen og supportergjengen, men istedet ender vi mest sannsynligvis ikke opp med verken Odemwingie eller Falcao/Benzema.

 

Og når det gjelder en DM virker det ikke som om Wenger mener dette er noen nød og satser heller på en 19 år gammel gutt ved navn Frimpong som aldri har spilt for førstelaget til Arsenal. Er dette virkelig hva man skal forvente av en klubb som har ambisjoner om å være verdens beste?

 

Slik som jeg ser det blir dagene bare mørkere og mørkere (akkurat som været i Norge pdd. forøvrig) inntil vi faktisk har gjort et par kvalitetskjøp og har ordnet opp i fremtidene til Cesc og Nasri. Dog kjenner jeg denne klubben rett vil det gå til langt uti juli før evnt. signeringer og kontraktsigneringer skjer..

 

Edit

 

Glemte forøvrig å legge til at det heller ikke har skjedd noen endringer bak kulissene så langt heller og hvis det ikke skjer før spillerene samles til preseason igjen så varsler det nok dårlig for å få drillet dette laget skikkelig på det defensive mtp. at det ikke virker som om vi har en kompetent forvarsstrener i hele klubben.

Link to comment
Share on other sites

Det ser ikke lyst ut med tanke på Samba. Blackburn har mistet Jones, vi er ikke villige til å betale den nødvendige prisen og Tottenham har nå for alvor meldt sin interesse. Det ender vel med at han går til Tottenham for £20 mill pund, etter at Tottenham har vunnet en budrunde med seg selv.

Link to comment
Share on other sites

Det ser ikke lyst ut med tanke på Samba. Blackburn har mistet Jones, vi er ikke villige til å betale den nødvendige prisen og Tottenham har nå for alvor meldt sin interesse. Det ender vel med at han går til Tottenham for £20 mill pund, etter at Tottenham har vunnet en budrunde med seg selv.

 

Du skriver morsomt :-)

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...