Jump to content

2011.1.12 Ipswich B


gunnersfan

Recommended Posts

Ipswich Town - Arsenal

Carling Cup, Portman Road

Onsdag, 12 Januar, 2011, 20:45

 

Arsenal om kampen: http://www.arsenal.com/news/news-archive/-...cus-at-ipswich-

Ipswich om kampen: http://www.itfc.co.uk/page/NewsDetail/0,,1...2263931,00.html

Teamtalk om kampen: http://www.teamtalk.com/arsenal/6651731/Ip...Arsenal-preview

Head to head: http://www.nifs.no/head2head.php?lag1=36&l...&land=2&u=&t=55

 

Arsenal stiller uten Sebastien Squillaci og Bacary Sagna med henholdsvis skade og suspensjon.

 

Mulig lagoppstilling:

Szczesny, Eboue, Djourou, Koscielny, Gibbs, Rosicky, Ramsey, Wilshere, Arshavin, Walcott, Van Persie

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Gleder meg til kamp igjen, hvertfall når det er en viktig kamp. Dette bør gå greit, regner med at spillerne skjønte mot Leeds at ingen motstander skal undervurderes. Vil vente med å se Ramsey til vi spiller på Emirates, tror det er bra for han og få comebacket på eget gress. Håper virkelig Vela starter, gutten trenger spilletid, dette er en perfekt kamp. Vil også ha Miquel fra start, sånn at vi slipper skade på Djourou. Tror vi tar en solid 0 - 3 seier, håper på dette laget fra start;

 

Nicklas Bendtner

 

Carlos Vela-Andrey Arshavin-Tomas Rosicky

Jack Wilshere-Denilson

 

Kieran Gibbs-Laurent Koscielny-Ignasi Miquel-Emmanuel Eboue

Wojciech Szczesny

Link to comment
Share on other sites

1294789863584525.jpg

 

Dette er laget jeg håper på. Cesc ved siden av Denilson i en dypere rolle, Arshavin tar Cesc sin rolle og Rosicky og Walcott kler vingene. Van Persie mener jeg burde starte fordi Ipswich er mest sannsynlig en motstander hvor han kommer til å få en del muligheter. Hvertfall med Arshavin som offensiv midtbane, samt Cesc, Walcott og Rosicky der ute.

 

Forøvrig kan gjerne Vela starte ovenfor Walcott med Rosicky på høyre, men det er hvertfall essensielt at Arshavin starter i midten her føler jeg. Man så mot Leeds hvor mye mer til rette han var med en gang han ble plassert sentralt og får han seg en skikkelig boost så skal vi ikke se bort ifra at han kan bli en skikkelig trussel ute på kanten igjen etterhvert også.

Link to comment
Share on other sites

Spennende hvilket lag Wenger kjører med idag.

 

Det var ikke overraskende at vi slet med Leeds på lørdag, men tror at dagens kamp skal gå greit. Det er dog et par momenter som taler imot at vi får det lett i kveld:

 

1. 0-7 tap mot Chelski i helgen. Her vil de nok gjøre alt for å reise kjerringa på hjemmebane.

2. Ny manager, selv om han vel ikke offisielt overtar før etter kampen.

 

Tror Wenger vil stille med et sterkt lag. Det blir nok Eboue og Gibbs på backplassene med Kos og Djourou sentralt bak. Tror også Fabregas og Nasri starter. Da bør dette gå greit.

Link to comment
Share on other sites

Håper det blir litt eksperimentering i denne kampen, selv om ingen på reservelaget fortjener å være der etter flausen mandag.

 

Vet dere forresten hvem spilleren som det står om i endel nettaviser i dag, som skal ha rotet seg bort i noe orgiegreier, utpressing osv, er? Han skulle visst spille på et topp 10 PL-lag fra London...

Link to comment
Share on other sites

Håper det blir litt eksperimentering i denne kampen, selv om ingen på reservelaget fortjener å være der etter flausen mandag.

 

Vet dere forresten hvem spilleren som det står om i endel nettaviser i dag, som skal ha rotet seg bort i noe orgiegreier, utpressing osv, er? Han skulle visst spille på et topp 10 PL-lag fra London...

 

"The player, who is in his 20s and enjoys a clean-cut image, is an international and plays for a team currently in the top ten of the Premiership." Det er de opplysningene om Daily Mail har skrevet om spilleren. Håper, og tror, virkelig ikke at det er en Arsenal spiller som har rotet seg borti dette. Om det er rett som du sier at spilleren spiller for en Londonklubb, så er det bare tre alternativer som gjenstår: Arsenal, Spurs og Chelsea.

Link to comment
Share on other sites

Håper AA, Bendtner og Denilson blir å finne på benken.

 

Arshavin og Denilson må gjerne spille for min del, men da må Cesc spille i rollen Wilshere har spilt hele sesongen og Arshavin må spille i Cesc rollen. Bendtner kan komme inn for van Persie (som jeg håper spiller) etter 60-70 minutter.

 

Song syntes jeg trenger litt hvile, dog er jeg som vanlig skeptisk til Denilson som DM..

Link to comment
Share on other sites

Nasri skriver på sin egen Twitter-side at han skal se på kampen på TV, han reiser altså ikke med bussen østover.

Forventer seier her, noe annet er ikke akseptabelt.

 

Håper på følgende 11 røde:

 

Szczesny

 

Eboue (huff)

Kos

Djourou

Gibbs

 

Walcott

Wilshere

Song

Ramsey

Vela

 

Bendtner

 

Subs: Fabianski, Miquel, Clichy, Denilson, Cesc, JET, Van P.

 

Tips 0-2 Vela og Bendtner putter

Link to comment
Share on other sites

Slik er det:

 

53 Wojciech Szczesny

 

27 Emmanuel Eboué

20 Johan Djourou

6 Laurent Koscielny

28 Kieran Gibbs

 

14 Theo Walcott

15 Denílson

4 Cesc Fabregas

19 Jack Wilshere

23 Andrei Arshavin

 

52 Nicklas Bendtner

 

 

Benk: Shea - Ramsey - Chamakh - Vela - Miquel - Song - Eastmond

Link to comment
Share on other sites

Slik er det:

 

53 Wojciech Szczesny

 

27 Emmanuel Eboué

20 Johan Djourou

6 Laurent Koscielny

28 Kieran Gibbs

 

14 Theo Walcott

15 Denílson

4 Cesc Fabregas

19 Jack Wilshere

23 Andrei Arshavin

 

52 Nicklas Bendtner

Benk: Shea - Ramsey - Chamakh - Vela - Miquel - Song - Eastmond

 

Hmmm - ingen Rosicky? Skade?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...