Jump to content

2011.1.12 Ipswich B


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

15 minutter, Arsenal spiller og Ipswich nærmest mål.

 

Jepp. Men fortsetter vi å trykke sånn vi gjør nå vil Ipswich bli møre og gi oss rom. Bare vi unngår å forære dem et mål.

 

Men, som nevnt på arseblog i dag: Hvis det finnes en vanskelig måte å gjøre ting på det, vil Arsenal gjøre det på akkurat den måten...

Link to comment
Share on other sites

15 minutter, Arsenal spiller og Ipswich nærmest mål.

 

Szczesny hadde kontroll på den. Så på reprisen hvordan han trakk hendene til seg. Hadde den gått innenfor stolpene så hadde han tatt den.

 

Forøvrig latterlig hvor redde vi er for å skyte.

Link to comment
Share on other sites

Canal+ web-tv greiene suger noe jævli hvertfall. Når det koster 79,- per kamp forventer man at det ska fungere. Stopper opp og hakker hvert 15 sekund. Men jeg får nå hvertfall opp rett kamp... Skulle heller bare prøvd å finne en stream, arg!

etter 13 minutter dukket rett kamp opp hos meg og... kvaliteten er ikke mye nei...

Link to comment
Share on other sites

Tegn til konsentrasjonssvikter og lavt tempo nå (og jeg tenker ikke bare på "mottaket" til Gibbs). Her gjelder det å holde foten på gasspedalen for å slite Ipswich ut som foreløpig forsvarer seg godt!

 

Akkurat nå gjør vi det litt for enkelt for dem å forsvare seg.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 12 2011, 09:05 PM) 214207[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Szczesny hadde kontroll på den. Så på reprisen hvordan han trakk hendene til seg. Hadde den gått innenfor stolpene så hadde han tatt den.

Tja...... :)

 

Trust me B)

 

Mye feil og rare ting som skjer av spillerene våre forøvrig. Forundrer meg ikke om vi spiller uavgjort her i dag.

Link to comment
Share on other sites

Det her lover ikke godt. Ingen som virker å ville vinne i dag. Nesten så de tror de er videre uansett. Vi får virkelig se det Keown nevnte i studio på streamen jeg ser på, at vi sliter med at vi undervurderer altfor mange lag som er dårligere enn oss på papiret...

Link to comment
Share on other sites

Det her lover ikke godt. Ingen som virker å ville vinne i dag. Nesten så de tror de er videre uansett. Vi får virkelig se det Keown nevnte i studio på streamen jeg ser på, at vi sliter med at vi undervurderer altfor mange lag som er dårligere enn oss på papiret...

 

Jepp. Ipswich vil mye mer enn oss når de har ballen, mens vi vil bare trille ballen når vi har den.

 

Edit: Bendtner holder på med i dag? Bortsett fra en fin flikk mot Gibbs har han ikke akkurat vært særlig involvert. Nå når Walcott fikk ballen på kant og Bendtner var på vei inn i boksen bare stoppet han opp ved sekstenmeteren. Virker ikke akkurat som en stor måltrussel for å si det mildt. Dog ser jeg ikke akkurat no særlig større trussel i Chamakh heller.

Link to comment
Share on other sites

Canal+ web-tv greiene suger noe jævli hvertfall. Når det koster 79,- per kamp forventer man at det ska fungere. Stopper opp og hakker hvert 15 sekund. Men jeg får nå hvertfall opp rett kamp... Skulle heller bare prøvd å finne en stream, arg!

 

Byttet fra Silverlight til Windows Media, og da sluttet hakkinga. Men finner ikke Full Screen der.

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 12 2011, 09:18 PM) 214214[/snapback]

Jepp. Ipswich vil mye mer enn oss når de har ballen, mens vi vil bare trille ballen når vi har den.

 

Edit: Bendtner holder på med i dag? Bortsett fra en fin flikk mot Gibbs har han ikke akkurat vært særlig involvert. Nå når Walcott fikk ballen på kant og Bendtner var på vei inn i boksen bare stoppet han opp ved sekstenmeteren. Virker ikke akkurat som en stor måltrussel for å si det mildt. Dog ser jeg ikke akkurat no særlig større trussel i Chamakh heller.

 

Hvorfor ikke det, egentlig? Chamakh har da virka potent i boksen denne sesongen?

Link to comment
Share on other sites

Noen som vet hvorfor Fabregas tar frisparkene våre? Bortsett fra målet mot Aston Villa forrige sesong og den mega deflectionen av ryggen til Gallas har han ikke akkurat vært noen trussel. Og det begynner å bli maaaaaange frispark han har brent. Både når det gjelder å legge den inn i feltet og skuddforsøk.

 

Walcott har vel prøvd seg 4-5 ganger på et direkte frispark og har hver eneste bidige gang fått den over muren og sørget for at keeperen måtte jobbe for ballen.

 

Edit: Klar offside på målet der, men fy faen for en avslutning. Det er kunst!

Link to comment
Share on other sites

huff for en tragisk omgang!

 

Jepp - men jeg kan ikke skjønne at folk ikke så dette komme. Det var åpenbart at Ipswich i en kamp som denne kom til å jobbe skjorta av seg og gjøre livet surt for oss.

 

Det som allikevel skuffer meg er at kroppsspråket til spillerne sier at de egentlig ikke gir all verdens. DET må Wenger rette på i pausen.

 

Ipswich kommer til å bli slitne etterhvert, men vi må sørge for at de ikke kan trekke nye krefter av gode angrep for ofte!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...