Jump to content

2011.1.12 Ipswich B


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Er ikke rart det blir diskusjoner så busta fyker, når man er vitne til slike forestillinger..

 

Definitvt..

 

Eneste som får godkjent av meg hittil er Szczesny, JD, Kos og Wilshere. Fabregas som er kaptein kan si så mye han vil om at vi må gå ut og kjempe for å slå Ipswich, men holdningen hans ute på banen er ikke akkurat "leading by example". Skulle ønske Van Persie satt på benken nå slik at han kunne kommet inn for Bendtner. Vi hadde blitt langt mer dynamiske med Rockin' Robin på banen.

Link to comment
Share on other sites

"We're not in it to win it" foreløpig... Mye labert tempo, upresist og en antydning til "dette er bare Ipswich-holdning" hos spillerne nå.

Siden vi har ballen mye kommer nok et ivrig Ipswich-lag til å bli sliten utover 2. omgang.

Men det må ikke bli mye slappere for da står det fort 1-0.

 

Jeg tror spillerene kjører på halv maskin og tenker at dette avgjør vi på Emirates.

Link to comment
Share on other sites

Er ikke rart det blir diskusjoner så busta fyker, når man er vitne til slike forestillinger..

 

 

Du er inne på noe, dette har vært noe jævla piss, absolutt piss, alt for lite gjennombrudd, alt for statisk, ipswich kjemper som løver men det kan umulig være overraskende.

Vi trenger mere glød nå, Arshavin, Bendtner og Walcott har vært stillestående og vil ha ballen på fot og dette er alltid et tegn på at vårt spill ikke stemmer.

Null gjennomløpinger fra midtbanen, våre sidebacker er absolutt tragisk, alle ser vel at Gibbs er milevis unna å utfordre Clichy nå.

Ingen grunn til å slakte enkeltspillere etter denne omgangen men det er vanskelig...uansett er det laginnsatsen som stinker mest, jeg forventer litt passion i andre omgang.

Link to comment
Share on other sites

"We're not in it to win it" foreløpig... Mye labert tempo, upresist og en antydning til "dette er bare Ipswich-holdning" hos spillerne nå.

Siden vi har ballen mye kommer nok et ivrig Ipswich-lag til å bli sliten utover 2. omgang.

Men det må ikke bli mye slappere for da står det fort 1-0.

 

Jeg tror spillerene kjører på halv maskin og tenker at dette avgjør vi på Emirates.

 

Så jo hvordan vi klarte oss mot leeds. Vil jo være mye bedre å avgjøre det i dag, slik at vi kan spille med juniorer på hjemmebane..

Link to comment
Share on other sites

Uff og uff. Dette lukter det ikke svidd av for å si det MILDT. I dag er jeg helt enig i laguttaket til Wenger. En god blanding av spillere fra "førstelaget" og "b-laget". For dette laget bør virkelig ikke være et hinder for Arsenal. Her gjelder det å få fart på ballen, knallhard jobbing og vinnervilje! Dersom vi hadde vært 100 % fokusert og spilt god angrepsfotball ville Ipswich vært slitne veldig slitne nå. I stedet sitter det elleve mann i hjemmegarderoben og har nå troa på et resultat. Og det er litt skremmende...

 

Edit: Så en kommentar på en chat ved siden av streamen min jeg syns var ganske passende. "Come on Arsenal, you've got 22 legs out there. Use them!!!!"

Link to comment
Share on other sites

Så jo hvordan vi klarte oss mot leeds. Vil jo være mye bedre å avgjøre det i dag, slik at vi kan spille med juniorer på hjemmebane..

 

Ja jøss, men virker ikke som spillerne våre tenker sånn.

Men har trua på en bedre 2.omgang.

Link to comment
Share on other sites

Klasseforskjellen skal bli mer og mer tydelig for hver av de fire omganger som skal spilles. Uansett har det vært søvndyssende så langt. Samtlige ser ut til å trykke på snooze-knappen når de nærmer seg motstanders boks. Slik kan det ikke fortsette.

 

Og hvor er egentlig denne superstjernen som endelig har fått sjansen som spiss? Det må snart være på tide å vise frem annet enn snakketøyet!

Link to comment
Share on other sites

Klasseforskjellen skal bli mer og mer tydelig for hver av de fire omganger som skal spilles. Uansett har det vært søvndyssende så langt. Samtlige ser ut til å trykke på snooze-knappen når de nærmer seg motstanders boks. Slik kan det ikke fortsette.

 

Og hvor er egentlig denne superstjernen som endelig har fått sjansen som spiss? Det må snart være på tide å vise frem annet enn snakketøyet!

 

Generelt er jeg enig med deg når det gjelder snakketøyet til Bendtner, men jeg synes det er litt urettferdig å klage altfor mye på ham i kveld. Er ikke mye støtte han har fått som kunne tillatt ham å true målet mer.

Link to comment
Share on other sites

Generelt er jeg enig med deg når det gjelder snakketøyet til Bendtner, men jeg synes det er litt urettferdig å klage altfor mye på ham i kveld. Er ikke mye støtte han har fått som kunne tillatt ham å true målet mer.

 

Det siste er helt sikkert riktig. Og jeg er åpenbart mer kritisk til Bendtner enn de fleste andre. Men det er fordi dansken selv gjennom sine uttalelser har lagt lista høyt. Jeg foretrekker folk som Senderos, som holder kjeft og gjør så godt de kan. Bendtners metode er stikk motsatt..

Link to comment
Share on other sites

Nå har vi spilt 150 minutter mot Championshipmotstand uten å ha scoret et eneste spillemål. Før skapte vi vertfall sjanser, men det har jo nesten vært kjemisk fritt for det også. Og ikke kom med den tåpelige unnskyldningen om at det er så vanskelig å spille mot 11 spillere som ligger i forsvar. Det må gå an å skape et par sjanser mot såpass svak motstand UANSETT! Håper virkelig de skjerper seg ekstremt til lørdag!!!

 

At Fabregas ikke avslutter selv der, viser alt om hvor lav selvtillitten er...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...