Jump to content

Tony LEGEND Adams


Larsenal76

Recommended Posts

Caribo sendte denne artikkelen til meg, vi har snakket litt om gamle legender, og lurt på hvor de var nå, blant annet min store helt Tony Adams, for hvorfor i all vide verden er han ikke endel av Wengers trener team?

 

Martin Keown sporet han opp, og her er artikkelen: http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...Azerbaijan.html

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Det hadde vært en julegave fra de høyere makter om Adams og Keown fikk kontrakt og ansvar for defensiv organisering i klubben. Vi husker vel alle hvor stor effekt Keown hadde på den bakre fireren da vi tok oss til CL finale i 05/06 sesongen.

 

Enig. Men tviler på at Adams forlater en managerjobb for å komme tilbake til Arsenal som defensivtrener. Keown derimot kan gjøre underverker for oss som trener og jeg har mange ganger tenkt hvor gode vi kunne vært med litt defensiv organisering..

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror faktisk Adams hadde takket ja til en trenerjobb i Arsenal hvis Wenger hadde ringt.

Han har jo ikke akkurat imponert som manager hittil og tror han kunne hatt nytte av å jobbe under Wenger på trenersiden også.

Mr. Arsenal bør være i Arsenal...basta! :o

Link to comment
Share on other sites

"Adams begynte managerkarrieren i Wycombe i 2003, og hadde trenerroller i både Feyenoord og Utrecht før han tok over Portsmouth. Nå forteller han, med glimt i øyet, hvordan han ser for seg managerkarrieren.

 

- Det blir tre år her hvor vi bygger stadion og forhåpentligvis vinner serien. Så drar jeg til Feyenoord med en ny eier som investerer 20 millioner pund og vil vinne serien. Jeg blir der i rundt fem år og vinner Europa League før jeg tar over Arsenal, senere England, og så dør jeg."

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

ITV mener Tony Adams vare en midtbanespiller: A football team from Azerbaijan on its first ever world tour has stopped off in our region for a friendly with Luton Town FC.

 

Gabala FC met the Hatters - and there was an extra treat for local footy fans. The Gabala manager is none other than FORMER ARSENAL AND ENGLAND MIDFIELDER TONY ADAMS

 

http://www.itv.com/anglia/gabala-fcs-tony-adams90901/?

 

Når det er sagt så savner jeg denne mannen

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Fint intervju og som alltid dønn ærlig. Morsomt å lese at han virkelig har beholdt entusiasmen og engasjementet for Arsenal til tross for at han ikke har fått en jobb i systemet. Så kan man lure på hvorfor det er slik. Blir selvfølgelig bare spekulasjoner, men jeg tror at det kan være vanskelig å ha en så sterk mann i klubben uten at han har en toppjobb. Ser ikke for meg Adams som assistent. Med han tror jeg det er alt eller ingenting og for øyeblikket er det ingenting.

Link to comment
Share on other sites

Statuen fikk du for det du gjorde på banen, ikke utenfor. Har vi ingen ledige stillinger som han er kvalifisert for, bør han heller ikke få en jobb bare pga en legendestatus, dette er sjelden en god kombinasjon. Jeg skjønner også fra Adams sin side at det er surt å bli ignorert av klubben som han alltid har vært lojal mot, men slik er det. Noe cunt er han ikke, langt ifra, han er Mr Arsenal!

Link to comment
Share on other sites

Virker bare som en bitter cunt for min del. Kan godt holde dritten sin for seg selv. Ikke første gangen han angriper Arsenal.

 

Det er en grunn til at Arsene Wenger er manager i Arsenal, og du, Tony, er sjef i Gabalalala.

Den største Arsenal spilleren gjennom tidene. Show some fucking respect

 

Statuen fikk du for det du gjorde på banen, ikke utenfor. Har vi ingen ledige stillinger som han er kvalifisert for, bør han heller ikke få en jobb bare pga en legendestatus, dette er sjelden en god kombinasjon. Jeg skjønner også fra Adams sin side at det er surt å bli ignorert av klubben som han alltid har vært lojal mot, men slik er det. Noe cunt er han ikke, langt ifra, han er Mr Arsenal!

Så vidt jeg skjønte av intervjuet så ba han ikke om managerstolen heller. Sa vel mer at han gjerne ville jobbe for klubben uansett hvilken jobb det måtte være

Link to comment
Share on other sites

Virker bare som en bitter cunt for min del. Kan godt holde dritten sin for seg selv. Ikke første gangen han angriper Arsenal.

 

Det er en grunn til at Arsene Wenger er manager i Arsenal, og du, Tony, er sjef i Gabalalala.

 

Er det slik Arsenalsupportere skal snakke om sine legender?

Link to comment
Share on other sites

Er det slik Arsenalsupportere skal snakke om sine legender?

 

Det at han er klubblegende, og det er han, gir han i hvert fall ikke automatisk rett i det han sier. Jeg ville selv gå så langt som å si at han misbruker statusen sin. Jeg ser som Wilshere over ikke hvordan Adams hjelper klubben. Har uttalelsen hans noen verdi overhodet? Vel, han har større relevant kompetanse enn gjennomsnittssupporteren, men igjen: Hvor vil han egentlig hen?

 

Min respekt for Adams daler. Det er mulig resultatene våre gjør det samme, men Adams trenger ikke gni det inn.

Link to comment
Share on other sites

Han kan være så mye legende han bare vil for min del, men han trenger ikke oppføre seg som en fitte mot Wenger og Bould hver gang muligheten byr seg.

 

Sånn skal det gjøres: http://www.dailymail...ick-Vieira.html

Fitte? Hva er det for idioti. Han har et par meninger om klubben. Er ikke det lov?

"Hopefully Arsène is giving Steve [bould] access [to the defence] because Steve knows how to do it"

 

Hvordan skal det hjelpe klubben at "Mr Arsenal" går til verbale angrep på en daglig basis? Igjen; han kan få mene det han vil, men hold det for deg selv. Vær så snill.

Angrep på daglig basis? Go home, you're drunk

Link to comment
Share on other sites

Enig med Castor her. Hvorfor kalle han en fitte osv? Han er tross alt en legende i Arsenal, som ytrer sine meninger. Er du ei fitte fordi du ytrer dine meninger?.. Da er vi en gjeng med fitter på forumet her.

Link to comment
Share on other sites

Enig med Castor her. Hvorfor kalle han en fitte osv? Han er tross alt en legende i Arsenal, som ytrer sine meninger. Er du ei fitte fordi du ytrer dine meninger?.. Da er vi en gjeng med fitter på forumet her.

Tro meg elx, det er mange fitter på dette forumet her.

 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...