Jump to content

Tony LEGEND Adams


Larsenal76

Recommended Posts

Enig med Castor her. Hvorfor kalle han en fitte osv? Han er tross alt en legende i Arsenal, som ytrer sine meninger. Er du ei fitte fordi du ytrer dine meninger?.. Da er vi en gjeng med fitter på forumet her.

 

Blir vel ikke heeeelt det samme, Elx.

 

Enig i at han ikke er noen cunt, men det at han er en legende gir han ikke automatisk rett i alt han sier. Som flere nevner her, spilleren var god - og en legende i Arsenal, men som trener og taktiker så syns jeg ikke han skal si så alt for mye, da får han bevise noe først.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 73
  • Created
  • Last Reply

Heh, godt poeng. Syns fortsatt ikke det blir det samme å være på et norskt gunnersforum og å ved flere anledninger gå ut i media.

 

Jeg syns for øvrig ikke at Adams lirer av seg dritt - jeg stiller bare spørsmålstegn ved nødvendigheten av det hele.

 

Artig intervju for øvrig.

Link to comment
Share on other sites

 

Blir vel ikke heeeelt det samme, Elx.

 

Enig i at han ikke er noen cunt, men det at han er en legende gir han ikke automatisk rett i alt han sier. Som flere nevner her, spilleren var god - og en legende i Arsenal, men som trener og taktiker så syns jeg ikke han skal si så alt for mye, da får han bevise noe først.

 

Helt det samme blir det ikke. Men de fleste forstår hva jeg mener.

Nei, jeg sier ikke at alt han sier er rett. Men å kalle han fitte, cunt. Og lignende? Synes jeg bare blir HELT feil.

Link to comment
Share on other sites

Virker bare som en bitter cunt for min del. Kan godt holde dritten sin for seg selv. Ikke første gangen han angriper Arsenal.

 

Det er en grunn til at Arsene Wenger er manager i Arsenal, og du, Tony, er sjef i Gabalalala.

Dette går faen danse meg ikke an! Kalle seg arsenalfan og kalle Tony Mr. Arsenal Adams for en cunt! Det er like feil som at en muslim pimper bayer til svineribbe!

 

Han virker riktignok ikke som noe potensielt toppmanageremne, men som spiller i nesten tjue sesonger for klubben, så hadde han større baller enn hva dagens gjeng med suppegjøker har til sammen. Jeg finner meg faen ikke i at en av klubbens beste og mest trofaste spillere blir omtalt på denne måten!

 

Utsagnet ditt vitner om total historieløshet, og i mine øyne er du ikke arsenalfan!

 

Edit: Har forøvrig rapportert deg til moderatorene. Skammelig at de ikke har tatt affære for lenge siden!

Link to comment
Share on other sites

 

Helt det samme blir det ikke. Men de fleste forstår hva jeg mener.

Nei, jeg sier ikke at alt han sier er rett. Men å kalle han fitte, cunt. Og lignende? Synes jeg bare blir HELT feil.

Kunne ikke vært mer enig.

En type som Adams er noe dagens Arsenal skriker etter. Stor ledertype....og ikke minst en stor legende.

Link to comment
Share on other sites

 

Dette går faen danse meg ikke an! Kalle seg arsenalfan og kalle Tony Mr. Arsenal Adams for en cunt! Det er like feil som at en muslim pimper bayer til svineribbe!

 

Han virker riktignok ikke som noe potensielt toppmanageremne, men som spiller i nesten tjue sesonger for klubben, så hadde han større baller enn hva dagens gjeng med suppegjøker har til sammen. Jeg finner meg faen ikke i at en av klubbens beste og mest trofaste spillere blir omtalt på denne måten!

 

Utsagnet ditt vitner om total historieløshet, og i mine øyne er du ikke arsenalfan!

 

Edit: Har forøvrig rapportert deg til moderatorene. Skammelig at de ikke har tatt affære for lenge siden!

 

Skjerp deg Tusmo. Dersom Wilshere mener at Adams er en fitte så vær så god. Er du uenig så er du vel det, men å antyde at han er en dårlig supporter fordi han mener noe annet enn deg er lavmål.

Moderatorene gjør selvfølgelig ikke noe med dette.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Skjerp deg Tusmo. Dersom Wilshere mener at Adams er en fitte så vær så god. Er du uenig så er du vel det, men å antyde at han er en dårlig supporter fordi han mener noe annet enn deg er lavmål.

Moderatorene gjør selvfølgelig ikke noe med dette.

 

BE

 

Tusmo har rett. Wilshere er en skam for forumet og for alle Arsenalfans. Mr Arsenal skal ikke angripes uansett hva han sier i media!

Link to comment
Share on other sites

Personlig syns jeg det er en skam å skrive slikt uansett hvilken person det er snakk om. Om det er brudd på reglementet er jeg derimot usikker på. I såfall må vi slå ned på ordet hver gang uansett hvem det er snakk om...

Link to comment
Share on other sites

Personlig syns jeg det er en skam å skrive slikt uansett hvilken person det er snakk om. Om det er brudd på reglementet er jeg derimot usikker på. I såfall må vi slå ned på ordet hver gang uansett hvem det er snakk om...

 

Der er jeg ikke helt enig med deg. Vår forrige kaptein f.eks... Hadde aldri trodd jeg skulle lese/høre Mr Arsenal bli kalt dette av egen supporter. Men selv om jeg tar avstand fra utsagnet, blir det for altfor drøyt med utestengelse osv.

Link to comment
Share on other sites

Personlig syns jeg det er en skam å skrive slikt uansett hvilken person det er snakk om. Om det er brudd på reglementet er jeg derimot usikker på. I såfall må vi slå ned på ordet hver gang uansett hvem det er snakk om...

Feil. På et forum for arsenalfans SKAL det være forbudt å titulere arsenalhelter som cunt. Dersom ordet brukes om svorne arsenalfiender a.la. Teddy, er ordet en selvfølge.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tusmo har rett. Wilshere er en skam for forumet og for alle Arsenalfans. Mr Arsenal skal ikke angripes uansett hva han sier i media!

 

For noe tull.

Jeg er ikke enig i Wilsheres uttalelse, men forsvarer hans rett til å uttale det. Wilshere bidrar mer enn de aller fleste på dette forumet. Han lager youtubevideoer, kamptråder etc. Mitt inntrykk er at han er langt over gjennomsnittet interessert i Arsenal på dette forumet. Hva bidrar Tusmo med som gjør ham til en bedre supporter? En kokebok? Misforstå meg rett. Jeg liker Tusmos innlegg godt og mener det er plass til begge, altså syteren og humorklumpen.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

 

Feil. På et forum for arsenalfans SKAL det være forbudt å titulere arsenalhelter som cunt. Dersom ordet brukes om svorne arsenalfiender a.la. Teddy, er ordet en selvfølge.

Det er nok ikke feil i forhold til reglementet, men personlig syns jeg det er feil helt på linje med deg. Som moderator er imidlertid mitt personlige syn på saken helt uvesentlig. Der må det vises likhet uavhengig av person

Link to comment
Share on other sites

Wilshere bidrar mer enn de aller fleste på dette forumet. Han lager youtubevideoer, kamptråder etc. Mitt inntrykk er at han er langt over gjennomsnittet interessert i Arsenal på dette forumet.

 

BE

 

Enig. Godt poeng.

 

Personlig mener jeg, i likhet med flere her, at ingen goonere burde titulere Arsenal-legender på denne måten, det er

skikkelig skivebom. Respektløst. Men å rapportere til moderatorene er unødvendig. Wilshere bidrar mye og han bidrar bra.

Dette var et en "ripe i lakken" sett fra mitt og flere`s ståsted, uten at jeg tror Wilshere bryr seg nevneverdig ;)

Link to comment
Share on other sites

 

Enig. Godt poeng.

 

Personlig mener jeg, i likhet med flere her, at ingen goonere burde titulere Arsenal-legender på denne måten, det er

skikkelig skivebom. Respektløst. Men å rapportere til moderatorene er unødvendig. Wilshere bidrar mye og han bidrar bra.

Dette var et en "ripe i lakken" sett fra mitt og flere`s ståsted, uten at jeg tror Wilshere bryr seg nevneverdig ;)

 

Veldig enig her Bergkamp88.

Link to comment
Share on other sites

"Play for the name on the front of the shirt, and they'll remember the name on the back"

 

Altså: I mine øyne så er "greit" å kalle en eks-spiller for en cunt såfremt han faktisk oppfører seg som en skikkelig cunt. Syntes dog ikke dette stemmer om Adams og at det var helt uberettiget å slenge ut skjellsord som dette om en virkelig Arsenal legende. Han blir ikke kalt "Mr. Arsenal" uten grunn akkurat.

Link to comment
Share on other sites

De har det IKKE bra, Toggen. Dette er helt håpløst. Tusmo har så til de grader rett, den som våger å kalle en legende som Adams for cunt, er IKKE en Gooner. Ikke i det hele tatt. Vedkommende er mer en yid eller salford slut. Vedkommende har INGENTING på et forum som dette å gjøre. Jeg trodde strengt tatt at jeg var ferdig med dette forumet, men her er man nødt til å gi beskjed. Her må moderatorer eventuelt administrator ta affære.

Link to comment
Share on other sites

Ben Elfen har jo rett i at det er ytringsfrihet, og man kan jo gjerne være kritisk til Adams, uansett hvilken historisk posisjon han har i klubben, men valget av karakterisitikk (altså språkbruken) står jo ikke i noe som helst rimelig forhold til saken. Som Toggen er inne på; hvordan er det mulig at dette intervjuet kan føre til slike reaksjoner? Hvordan ville da reaksjonene blitt dersom Adams eller andre hadde kommet med noe som VIRKELIG er kontroversielt? Det virker som om mange forsøker å overgå hverandre i å bruke det mest voldsomme kraftuttrykket, for å understreke sine egne følelser. Man får virkelig inntrykk at Chaz har rett i sitt svar til Toggen, det er vanskelig å forstå at disse menneskene har det helt bra med seg selv. Det er greit å være frustrert over ståa i klubben, men hvorfor være så aggressiv? Og hvorfor rette aggresjonen mot en av klubbens største personligheter ever, som åpenbart bare har en positiv agenda her, å bruke sin posisjon og kompetanse i et forsøk på å hjelpe klubben på rett spor? Man kan godt mene Adams tar feil, men skriv det da, istedenfor å lesse på med vulgært vås! Hvis disse menneskene selv kan påberope seg sin ytringsfrihet, så må vel Adams også ha sin?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...