Jump to content

2010.12.08 Partizan H


Mikl02

Recommended Posts

Imponerende benk: Szczesny, Rosicky, Vela, Walcott, Wilshere, Eboue, Bendtner

 

Kun en forsvarsspiller tyder på hvor offensivt innstillt Wenger er til kampen B).

 

Lurer på hvordan Denilson og Song klarer seg i midten. Ellers et meget sterkt lag. Gleder meg!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 69
  • Created
  • Last Reply

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Dec 8 2010, 08:19 PM) 211466[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Hvor ser du dette?

http://www.arsenal.com/news/news-archive/t...rts-for-arsenal

 

Tviler på at det blir 4-4-2 siden det står at van Persie erstatter Rosicky. Tror nok vi får se RvP i Cesc rollen i kveld!

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 8 2010, 08:23 PM) 211470[/snapback]

Tviler på at det blir 4-4-2 siden det står at van Persie erstatter Rosicky. Tror nok vi får se RvP i Cesc rollen i kveld!

Det tviler jeg på! Tipper i så fall Nasri tar den... Enten 4-4-2 med nasri og Arshavin på kanter, eller 4-3-3 med Nasri på midten og VP og Arshavin på hver sin ving

Link to comment
Share on other sites

Kjedelig omgang, men vi leder 1-0 og deilig at en ellers rusten RvP bankern inn. ellers er Arshavin heeeeeeeeelt anonym og virker totalt uinteressert. Egentlig en dårlig omgang av oss, håper vi kommer på med ny giv i andre. Bombesikker på flere mål, og tror på et fyrverkeri av en andreomgang.

 

Viasat presterer også å si, etter halvspilt sesong at Chamakh slett ikke er god nok for Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Et uinspirert Arsenal (er det mulig), et meget svakt Partisan (som forventet) og Viasat i kjent positur (men stadig like irriterende). Jeg gjør en endring før andre omgang - lyden går av. Arsenal bør gjøre flere. Dette er langt fra sikret.

 

Sitter og å irritere meg over kommentatorene.

Må et løft spillemessig i 2 omg. Tempo...tempo...tempo.

Link to comment
Share on other sites

Et uinspirert Arsenal (er det mulig), et meget svakt Partisan (som forventet) og Viasat i kjent positur (men stadig like irriterende). Jeg gjør en endring før andre omgang - lyden går av. Arsenal bør gjøre flere. Dette er langt fra sikret.

 

du sier det meste her ja. forferdelig viktig at guttene går inn på banen å dreper denne kampen fortest mulig. men hvem som skal stå for det, er vanskelig å si ettersom alle presterer på et svært lavt nivå i 1. omgang. en rosicky på midten hadde ville klart å slått de forløsende pasningene. han må gjerne komme inn på bekostning av nr 15, som forøvrig har bommet på flere tversoverpasninger i dag. også de som han pleier å være så sikker på :P

 

satser på at dette går veien. 4-0. også trekker vi schalke i neste runde B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg eier ikke ord!

Sjelden man kan sitte å slappe av med en kamp gutta har drept spenningen i. En sentral midtbane med Denilson Song er ikke kreativ nok. Når man i tillegg har en noe rusten Van Persie i en litt uvant playmaker rolle så blir det lite flyt og balltempo.

 

Ett par enkle grep fra Wenger så bør det allikevel ikke være noe problem få ett par mål.

Link to comment
Share on other sites

En ting er jeg sikker på, enkelt og greit. Vinner vi ikke denne og går videre. Da bør Wenger ta sinn hatt å gå.

 

det skal ikke være mulig under noen omstendogheter å levere en så slett forestilling som dette her. Er nesten så jeg håper braga scorer. Slik som vi fremstår nå så unner jeg ikke noen her en dritt...

 

For en gjeng med amøber, det mener jeg uansett utfall nå, en time med slik forestilling...helt uhørt. Må være tidenes dårligste Arsenal kamp.

 

Denilson er jo en vits, RVP er jo helt ute...ingen guts....

 

Er det mulig?

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarer ikke å dy meg: pinlig av Viasat4. Kommentatorene må ha noe personlig imot Chamakh, for det er regelrett hets det de driver med. Han spilte ikke så alt for bra i dag, men han fortjener ikke slakt i annenhver setning som spys ut. Pinlig.

Link to comment
Share on other sites

Det er nå 8. desember, en drøy uke etter black november. Slik ser det ut:

 

1. Arsenal leder Premier League. Riktignok har nummer to en kamp til gode

2. Arsenal er videre fra gruppespillet i Champions League

3. Arsenal er i semifinalen i ligacupen

4. Arsenal har trukket en kurant motstander på hjemmebane i FA-cupen

 

Dette kan bli en knallfantastisk sesong.

Link to comment
Share on other sites

Det er nå 8. desember, en drøy uke etter black november. Slik ser det ut:

 

1. Arsenal leder Premier League. Riktignok har nummer to en kamp til gode

2. Arsenal er videre fra gruppespillet i Champions League

3. Arsenal er i semifinalen i ligacupen

4. Arsenal har trukket en kurant motstander på hjemmebane i FA-cupen

 

Dette kan bli en knallfantastisk sesong.

 

 

Godt oppsummert, mulig noen innbiller seg at van Persie skal glimre med en gang og at samarbeidet med Chamakh skal sitte tvert, da mangler man imidlertid forståelse for hvordan dette spillet fungerer, dette kommer til å bli som du sier, knallfantastisk B)

Link to comment
Share on other sites

Jeg klarer ikke å dy meg: pinlig av Viasat4. Kommentatorene må ha noe personlig imot Chamakh, for det er regelrett hets det de driver med. Han spilte ikke så alt for bra i dag, men han fortjener ikke slakt i annenhver setning som spys ut. Pinlig.

 

ÅÅÅH!! TAKK! Er så forbanna enig. Som om de har peiling? Står å sier at "han er god, men ikke god nok", basert på en svak opptreden idag. Jeg blir så jævla irritert at jeg sprekker. Det er regelrett dårlig gjort. Jeg har faen ikke ord, ååååå!

 

Når det gjelder kampen, så gjør Walcott et bra innhopp, viser guts og scorer et veldig pent mål. Bendtner kommer inn og er med på 3-1 målet men ødelegger for RvP på slutten der. Ellers scorer vår kjære Nasri igjen. La oss håpe på alt utenom Barca!

 

Også forøvrig kjedelig med rødt kort på Sagna, men helt korrekt dømt.

 

Dagens svakeste: Arshavin. Makan.

 

Når er trekningen forresten?

Link to comment
Share on other sites

En ting er jeg sikker på, enkelt og greit. Vinner vi ikke denne og går videre. Da bør Wenger ta sinn hatt å gå.

 

det skal ikke være mulig under noen omstendogheter å levere en så slett forestilling som dette her. Er nesten så jeg håper braga scorer. Slik som vi fremstår nå så unner jeg ikke noen her en dritt...

 

For en gjeng med amøber, det mener jeg uansett utfall nå, en time med slik forestilling...helt uhørt. Må være tidenes dårligste Arsenal kamp.

 

Denilson er jo en vits, RVP er jo helt ute...ingen guts....

 

Er det mulig?

 

 

Jeg skjønner at du er i psykisk ubalanse men det får da være grenser, er det mulig?

 

ÅÅÅH!! TAKK! Er så forbanna enig. Som om de har peiling? Står å sier at "han er god, men ikke god nok", basert på en svak opptreden idag. Jeg blir så jævla irritert at jeg sprekker. Det er regelrett dårlig gjort. Jeg har faen ikke ord, ååååå!

 

Når det gjelder kampen, så gjør Walcott et bra innhopp, viser guts og scorer et veldig pent mål. Bendtner kommer inn og er med på 3-1 målet men ødelegger for RvP på slutten der. Ellers scorer vår kjære Nasri igjen. La oss håpe på alt utenom Barca!

 

Også forøvrig kjedelig med rødt kort på Sagna, men helt korrekt dømt.

 

Dagens svakeste: Arshavin. Makan.

 

Når er trekningen forresten?

 

 

Trekning på fredag, håper på revansje mot barca :P

Squillaci var utrolig svak på baklengsmålet, for øvrig veldig enig med eksperten som kommenterer i studio nå, vi gir bort vanvittig mye bakrom når det ikke er press på ballfører, dette må korrigeres før mandag.

Ellers helt enig med dem som sier at kommentatorene er utrolig irriterende underveis i kampen B)

Link to comment
Share on other sites

resultatmessig er vel dett ok. men spillemessig er det langt fra godt nok. mye å rette på til helga.

 

fabianski viser at han begynner å bli trygg der bak. men jeg har lagt merke til at han ved tilbakespill, vil vri hele kroppen, for så å dempe ballen på yttersia av høyrefoten. han har rett og slett ikke god nok teknikk til å kunne gjøre dette. i tillegg har en ganske dårlig tilslag på ballen når ballen er på gresset.

 

sagna minner mer og mer om den spilleren som overrasket oss i debutsesongen. litt bedre kvalitet på innleggene, så er han der.

 

denilson syns jeg ikke noe om. men det er dere vel klar over. men sjelden har vi vel sett en spiller bomme på så mange enkle pasninger. ramsey, wilshere ++ er vel ganske enkelt fryktelig mye bedre.

 

song gjør et godt forarbeid til 3-1. det var vel egentlig det eneste han bidro med. han har visst fått det for seg at han har ferdigheter til å bidra fremover. han er god defansivt, men ødelegger stort sett for seg selv og laget når han skal prøve å være kreativ. inn med en konkurent.

 

arshavin får ikke til noe i dag. må rett og slett jobbe hardt for å prestere litt, selv på dårlige dager. er nok konge i neste kamp.

 

van persie er rusten, og trengte virkelig 90 minutter. er snart tilbake for fullt. håper han holder seg skadefri.

 

bendtner er en tufs. han eier virkelig ikke selvinnsikt. dummer seg ut gang på gang med sine uttalelser. har vel egentlig ikke mye å tilføre arsenal nå som de har chamakh. bør selges i januar, om det er noen som vil gi penger for han.

 

nasri er fantastisk.

 

gleder meg stort til et mer konsentrert og skjerpet arsenal til helgen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...