Jump to content

2010.05.09 Fulham H


ernsti14

Recommended Posts

Arsenal v Fulham

 

 

 

Arsenal-256x256.png Fulham%20logo.png

 

 

 

Barclays Premier League

 

Emirates Stadium

 

 

Søndag, 09. mai, kl. 17:00

 

Vises direkte på: CanalPluss_Extra_100x70.gif

 

 

Forhåndsomtale, Arsenal:

 

Da er det klart for den siste kampen i Premier League 2009/2010, og Arsenal har ikke vunnet på de fire siste kampene sine, hvorav 3 av disse har resultert i tap.

 

Faren for at erkerival Tottenham kan ta 3. plassen fra Arsenal, burde være motivasjon nok for The Gunners til å vinne denne kampen.

 

Arsenal har imidlertid veldig mange skader, og har foran denne kampen en skadeliste bestående av 9 spillere.

 

Disse er Tomas Rosicky, Alex Song, Nicklas Bendtner, Cesc Fabregas, William Gallas, Thomas Vermaelen, Denilson, Manuel Almunia og Aaron Ramsey.

 

Gael Clichy er derimot klar til denne kampen. Djourou og Gibbs, som var på benken mot Blackburn, får sannsynligvis også litt spilletid.

 

Arsenals form de siste 6 kampene: U V T T U T

 

 

Forhåndsomtale, Fulham:

 

Fulham gikk på et skuffende tap i midtuken mot Stoke, men gjør det derimot strålende i Europa League.

 

Fulham er klare for finale mot Atletico, og har ingenting å spille for i ligaen. De søkte om å få spille kampen på lørdag, men det ble avslått.

 

Det kan stilles spørsmål om Fulham vil stille med et reservepreget lag mot Arsenal, for å ha nøkkelspillerne klare til finalen i midtuka.

 

Andy Johnson er definitivt ute med skade, og Damien Duff og Bobby Zamora er tvilsomme.

 

Fulhams form de siste 6 kampene: V U U T V T

 

 

Mulig lagoppstilling:

 

 

Andrey Arshavin - Robin van Persie - Theo Walcott

 

 

Abou Diaby - Craig Eastmond - Samir Nasri

 

 

Gael Clichy - Johan Djourou - Sol Campbell - Bacary Sagna

 

 

Lukasz Fabianski

 

 

Arsenal+v+Fulham+Premier+League+Hz5YJUedl6nl.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Tap her er ikke et alternativ!! om det skulle skje, så vil atmosfæren på Emirates etter kampen ikke bli noe hyggelig.

 

Men tror gutta forstår alvoret nå og tar en grei seier, 2-0 etter mål av Van P og Nasri.

 

Vil se følgende røde gjeng:

 

Fabianski (siste sjanse)

 

Sagna

Campbell

Djourou (orker ikke se Silvestre igjen)

Clichy (om han er klar)

 

Walcott (fortjener ikke VM-spill desverre)

Nasri

Eastmond

Diaby

Arshavin

 

Van Persie

 

Benk: Mannone, Eboue, Vela, Eduardo, Aneke, Silvestre, Afobe

Link to comment
Share on other sites

Det er jo omtrent eneste kampen med et snev av spenning i utenom Chelsea og United sine kamper. Regner med at den kampen her blir vist.

Link to comment
Share on other sites

Jeg forventer at vi tar 3. plassen, og jeg forventer at vi gjør det med seier!

Jeg tror også at vi tar seieren, Fulham kommer ikke til og toppe laget, da bør vi ta de selv med skader eller ikke.

Håper Vela får en ny sjanse fra start, han utvikler seg hvertfall ikke hvis han ikke spiller.

Hvis Djourou er klar vil jeg ha han fra start.

Tror vi avslutter med stil og vinner 3 - 0, håper på dette laget:

 

Mannone

 

Eboue-Campbell-Djourou-Clichy

 

Nasri-Eastmond-Diaby

 

Walcott-van Persie-Vela

Link to comment
Share on other sites

Årets viktigste kamp.....

 

Det er den viktigste kampen siden CL finalen i 2006.

 

Føler meg langt fra sikker på utfallet her da det helt sikkert er noen spillere på Fulham som vil vise at de fortjener en plass på laget som skal spille finalen.

 

Tør ikke tenke hvordan sommeren blir hvis Tottene tar tredjeplassen fra oss.

 

Svogeren min og en kamerat av meg er fan av dem, så det vil bli gnidd inn hver en solskinnsdag.....

 

Håper på følgende lag:

 

-En med keeperhansker (Gjerne Almunia med gipset arm og på krykker)

 

-Sagna

-Campbell

-Djourou

-Clichy

 

-Walcott

-Nasri

-Eastmond

-Eboue

-Arshavin

 

-Van Persie

 

Og måtte de vise at de fortjener drakta!

Link to comment
Share on other sites

Fra Arse.com: Secondly, history is well and truly on Arsenal's side. They have played Fulham 23 times at home in their history, winning 20, drawing three and losing none.

 

Målforskjellen er (kan mangle en kamp) 55-18. Så historisk sett burde dette ikke være noe problem. Men glemmer aldri tapet for Hull for halvannen år siden, så alt er vel mulig...

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen så forventer jeg festfotball. Nå skal spillerne gjøre opp for alle de dårlige resultatene og prestasjonene. 5måls seier bør det iallefall bli for å sette plaster på såret til fansen. Å betale flere tusen for å se umotiverte spillere er det ingen som vil.

Tror det skal bli en lett kamp. 3poeng!

Link to comment
Share on other sites

I denne kampen så forventer jeg festfotball. Nå skal spillerne gjøre opp for alle de dårlige resultatene og prestasjonene. 5måls seier bør det iallefall bli for å sette plaster på såret til fansen. Å betale flere tusen for å se umotiverte spillere er det ingen som vil.

Tror det skal bli en lett kamp. 3poeng!

 

5-0? okei skulle vist hva du hadde fått i deg da du skrev det B)

 

Et b-prega Arsenal lag skal klare å vinne så mye med den bedritne formen Arsenal er i nå kommer det aldri til å skje.

 

Høres ut som Arsenal skal opp mot et båndlag i 2 divisjon i England.

 

Fulham har et av de beste forsvara i England, de har gjort det umulige, de har faktsik slått ut mange goe lag og nåd en Europa cup finale som ingen trodde var mulig at Fulham skulle klare ;)

 

Vi for se ossen lag Fulham starter med, men tror neppe de stiller med et reint b-lag mot oss for det B)

 

London oppgjør blir ofte gjevnere en vi håper og tror :D

Link to comment
Share on other sites

5-0? okei skulle vist hva du hadde fått i deg da du skrev det ;)

 

Et b-prega Arsenal lag skal klare å vinne så mye med den bedritne formen Arsenal er i nå kommer det aldri til å skje.

 

Høres ut som Arsenal skal opp mot et båndlag i 2 divisjon i England.

 

Fulham har et av de beste forsvara i England, de har gjort det umulige, de har faktsik slått ut mange goe lag og nåd en Europa cup finale som ingen trodde var mulig at Fulham skulle klare B)

 

Vi for se ossen lag Fulham starter med, men tror neppe de stiller med et reint b-lag mot oss for det ;)

 

London oppgjør blir ofte gjevnere en vi håper og tror B)

Som vanlig latterliggjør du folk som har andre meninger enn deg selv... :D

Hvis jeg ikke har mistforstått skal Fulham spille finalen i midtuka etter kampen og vil nok sannsynligvis spare mange sentrale spillere. I fjor vant vi vel 4-1 i siste kamp mot Wigan, så det er fullt mulig at vi kan avslutte sterkt! I tillegg bør vel spillerne bli ekstremt motivert av at tredjeplassen kan ryke til tottene, så her forventer jeg bånn gass til siste spark på ballen.

 

Men som du sier har vi tidvis elendig innsats og form. Men som Andy Gray pleier å si, "form is temporary, class is permanent"

Link to comment
Share on other sites

Denne kampen skal i utgangspunktet være grei skuring for Arsenal.

Det har imidlertid skjedd utrolig mye rart i den siste serieomgangen mange ganger tidligere, så her tar jeg absolutt ingenting for gitt.

Skrekkscenarioet vil jo være at spudz overtar 3.plassen fra oss men jeg håper vi klarer å moblisere såpass mye i denne kampen at vi kontrollerer den inn til en seier.

Et stort poeng med denne kampen er om vi får se Djorou på banen, ser mange av dere håper på det men det spørs om Wenger vurderer ham for match-fit allerede nå.

 

Jeg håper på:

 

Fabianski

Sagna-Djorou-Sol-Clichy

Diaby-Eastmond-Nasri

Walcott-van Persie-Arshavin

 

Når jeg ser på dette laget og tenker meg om tror jeg faktisk vi kommer til å kjøre over fulham :D

Det sier vel noe om vår spillerstall når vi mangler 9 spillere og er favoritter!!!

Link to comment
Share on other sites

en grei 3-0 seier mener jeg:) Fulham skal ut i europa cup FINALE, da tror jeg dem sparer på kruttet, hvertfall ettersom de ville ha denne kampen flyttet..

 

Starter Fulham med a-stallen så går de jo selvfølgelig ikke hardt inn i takklinger, det vil ikke bli like hard jobbing.. Arsenal derimot HAR noe å bevise, og de har noe å spille om!

 

3 plassen er utrolig viktig for mannskapet og vil gi oss selvtilitt i starten av neste sesong!

 

van persie x2 og mål av eboue:)

Link to comment
Share on other sites

Blir ein ny vanskeleg kamp, og neste kamp er som alltid den viktigaste. Både Arsenal og Fulham stiller reduserte. For Fulham sine spelarar blir dette ein kamp der dei gir alt mot eit lag dei verkeleg har lyst til å slå. Fulham som til dagleg høyrer heime på ein stadion med fasalitetar og sjarme fra 30 år tilbake vil gå i krigen for å vinne denne kampen. Arsenal sine spelarar vil ubevisst tru at dei er betre enn motstandaren og kan få slite med dette i kampsituasjonen.

 

Eg trur me vinn knepent, men fryktar det blir vanskeligare enn me trur. Med tap endar me på fjerdeplass i ligaen, ein plass bak Tottenham. For ein fryktelig tanke...

 

Her er det dei to managerne har å velgje i:

 

Arsenal: Fabianski, Silvestre, Campbell, Traore, Sagna, Eboue, Walcott, Nasri, Diaby, Van Persie, Arshavin.

 

Reserver? Mannone, Djourou, Gibbs, Henderson, Eastmond, Eboue, Vela, Clichy.

 

Fulham: Schwarzer, Pantsil, Okaka, Hughes, Hangeland, Konchesky, Nevland, Murphy, Etuhu, Davies, Dempsey

 

Reserver? Gera, Zuberbuhler, Baird, Riise, Smalling, Dikgacoi.

Link to comment
Share on other sites

"Denne kampen bare må vi gjøre det bra!"

 

Neida. Dette er en kamp vi skal vinne greit, og jeg tror også at vi kommer til å vinne greit. Spillerne har skjønt at det fortsatt er alvor, og jeg tror at spillerne ikke akter og miste tredjeplassen til Spudz. Nå håper jeg bare gutta viser stolthet og ære og kjører over det kjepphøye laget til Roy Hodgson.

 

Vil se Arshavin og Djourou i denne kampen.

 

Peace and luv

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke garanere at dette stemmer, men det kan se ut som kampen vil vises på canal+ sport xtra.

 

Når jeg går inn i programoversikten for i morgen, så står det bare Premier Leauge Live. Når jeg trykker på denne inken, kommer det opp ett bilde av PL-logoen, med linken les mer under. Hvis man holder muspekeren oppå denne linken, så står det Arsenal - Fulham

Link to comment
Share on other sites

Kan ikke garanere at dette stemmer, men det kan se ut som kampen vil vises på canal+ sport xtra.

 

Når jeg går inn i programoversikten for i morgen, så står det bare Premier Leauge Live. Når jeg trykker på denne inken, kommer det opp ett bilde av PL-logoen, med linken les mer under. Hvis man holder muspekeren oppå denne linken, så står det Arsenal - Fulham

 

Er veldig usikker på om vi får sett denne.. Den ligg ikkje i programmet til LiveSport 24/7, og dei pleier å vise alle kampane som går på TV..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...