Jump to content

2010.05.09 Fulham H


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Fra TV2s liveoppdatering:

"Gult kort Arsenal Emmanuel Eboue. Blir meid ned inne i feltet av Kelly, og får gult kort for filming. Dommeren har mistet grepet nå."

Akkurat det samme står hos Nettavisen, som jeg mener er den klart beste live oppdateringstjenesten! er de like?

Kunne sett ut som en straffe mener nå jeg og!

 

EDIT: Walcott ut for Lansbury og Arshavin for Vela

Link to comment
Share on other sites

Burnley leder hjemme mot Tottenham nå. De betyr at de ligger hele fem poeng bak oss, med andre ord klasseforkjell mellom oss og dem. Gratulerer med St. Totteringhams day alle goonere.

Takk det samme :)

Vela og Lansbury innpå. Håpe et av dem putter nå :)

Der ser vi hvorfor Eboue ikke fikk straffe istad!

Link to comment
Share on other sites

WHAT :) ledet ikke tottenham 0-2:O!?!?!?!?

Helt sykt at Burnley har snudd det.

 

Håper virkelig Vela kan få seg et mål, kanskje han får litt selvtillit til å satse mer 1 mot 1.

 

Off Topic: 7-0Chelsea, Drogba med ekte Hattrick

Link to comment
Share on other sites

Helt sykt at Burnley har snudd det.

 

Håper virkelig Vela kan få seg et mål, kanskje han får litt selvtillit til å satse mer 1 mot 1.

 

Off Topic: 7-0Chelsea, Drogba med ekte Hattrick

der fikk han det, ser ut som om selvtilitten er på topp:P heheheh

Link to comment
Share on other sites

Burnley 4-2 Tottenham! HAHAHA! Happy st. totteringsday alle sammen! Bedre sent enn aldri!

Den som venter på noe godt venter, venter ikke forgjeves vettu.

Enda en sesong over, og ingen sølvtøy, men vi har tidvis imponert og vi gjør det mye bedre enn hva alle "eksperter" tippet førs sesongen startet. Liverpool er ute av topp 4. Så er egentlig brukbart fornøyd med denne sesongen. Får bare gratulere Chelsea som har vert det beste laget.

Link to comment
Share on other sites

4-0. Fin avslutning på sesongen. 16 mål og 0 innsluppne av 3 beste lagene i PL idag. Forhåpentligvis kommer vi tilbake enda sterke neste sesong, og hvem vet, kanskje er det Arsenal som vinner 8-0 og tar ligagullet i sin siste kamp neste sesong?

Den fine avslutningen krones også med at Tottenham taper 4-2. Nydelig nydelig nydelig. Happy St. Totteringhams day alle goonere.

Link to comment
Share on other sites

Vi spilte hvertfall en konge siste kamp da! :)

Digg at Vela fikk seg et mål, jeg har altid likt han og har sinnsykt troen på han.. Blir så utrolig glad hver gang han putter, og han er forresten helt syk på de lobbene sine!

Noen som har målene?

 

Da er det en liten pause før vi starter på nytt igjen, gleder meg allerede!

Link to comment
Share on other sites

Godt fornøyd med en 4-0 seier på seriens siste dag :)

Vi trengte denne etter en del motgang i de siste kampene.

 

Første omgangen syns jeg vi var veldig gode, selv om dette ble godt hjulpet av et tildels klønete forsvarsspill av Fulham. I andre omgang begynner vi å slappe av mye mer og selv om det er forståelig så er det litt irriterende når man vet hvordan vi av og til rakner litt når vi får baklengsmål imot. Det gir motstanderne blod på tann og gjør at vi gjør fryktelig mange dumme feil og ødelegger for oss selv. Dette må vi bli mye flinkere til frem til neste sesong. Skal man "slappe av" litt, så må man allikevel være fullt konsentret og ikke la motstanderen ta over for mye. I dag holdt vi nullen, men Fulham begynte å yppe seg litt i andre omgang, og det er litt unødvendig når vi ellers i kampen hadde såpass god kontroll på dem.

 

Campbell gjorde en del rart i dag. Fabianski hadde noen små uhell. Ellers klarte de fleste seg relativt bra. Arshavin startet litt svakt, men kom seg utover i kampen. RVP viser at det ville vært et helt annet Arsenal-lag hadde vi hatt han tilgjengelig hele sesongen. Moro å se Lansbury tilbake og Djourou. Eboue hadde noen flotte samspill, selv om det også var noen små filming-tendenser igjen hos han noe som ikke er bra. Allikevel har Eboue gjort store fremskritt denne sesongen og det er positivt!

 

Nå er det bare å se frem til en ny sesong og håpe at Wenger gjør noen positive ting på overgangsmarkedet som kan løfte oss enda noen hakk til neste sesong. Noen erfarne spillere inn blandet med de nåværende spillerne som blir eldre og mer erfarne så kan vi bli vesentlig sterkere neste sesong. :) forhåpentligvis kan vi klare å slippe unna så mange skader også neste sesong.

Link to comment
Share on other sites

Absolutt ikke. Hadde van Persie scoret på en av de hundre sjansene han hadde, så kunne det fort blitt 5 - 0.

Han gjorde jo det? scorte ikke han det andre målet vårt?

 

Men men, Nok en sesong er over. Den ender i år som i fjor.. vi henger lenge med oppe i toppen men dubber av til slutt,i år tror jeg skadene våres har mye å si. MIN mening er at vi hvertfall burde forsterke keeperplassen, det er den plassen jeg mener er mest ustabil..

 

Alt i alt, Ser fremover mot en ny sesong her på Forumet.. Negativitet, positivitet, skuffelse, følelser, hat og ikke minst kjærlighet.... DET er en del av å være fotball supporter, det MÅ vi tåle og det må vi skjønne!

 

We love you Arsenal, we really do!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...