Jump to content

2010.05.09 Fulham H


ernsti14

Recommended Posts

  • Replies 96
  • Created
  • Last Reply

Fulham er (naturligvis) ikke veldig interesserte. Vi vinner greit hjemme. Dette er ikke rocket science! Dersom man trenger dokumentasjon kan man se på alle topp4-lagene som alle har noe å spille for: 2-0, 2-0, 3-0, 2-0 etter 40 min. Det eneste som forbauser meg er at det fremdeles er så mange sutrete kommentarer omkring her inne :)

Link to comment
Share on other sites

Liker ikke egoet til Arshavin!

Walcott burde sette ballen inn der!

 

Jeg liker at han tør å avslutte uventet. Ofte er vi for forutsigbare og bare spiller ballen fra spiller til spiller når vi burde avsluttet for lenge siden.

Link to comment
Share on other sites

Det er slike personer som deg jeg håper har et miserabelt liv, man gleder seg ikke over andres tabber, SPESIELT når det er en spiller fra det laget man elsker...

 

Søppel kaller jeg det, rett og slett....

 

Søppel kaller jeg keeperne våre, og derfor fryder jeg meg over alle faktorer som kan føre til at Wenger tenker seg godt om i sommer.

Link to comment
Share on other sites

Merkeleg at dei ikkje har fått med kampen på LiveSport 24/7.. Dersom dei ikkje klarer det, kjem det til å bli ein desperat kamp for å finne nokon som viser kampen... :)

Han er der, på steam 7. Står at det er tv2, men på sendeskjema står det at han skal gå på steam 7. Og det stemmer.

Nydelig 1.omgang, og viss vi ikke kan feire st.tottenhams day idag blir eg sikkelig skuffa :blink:

Link to comment
Share on other sites

He he, der kom det litt sutring ja, kjør på :)

Hehe, suttring og suttring. Er storfornøyd med det vi har vist den første lille timen. Men hadde vore kjekt hadde vi puttet på slike som RvP bommet på der.

Link to comment
Share on other sites

Hehe, suttring og suttring. Er storfornøyd med det vi har vist den første lille timen. Men hadde vore kjekt hadde vi puttet på slike som RvP bommet på der.

haha, sutring faktisk..... Han sier bare meningen sin, og hvordan han vil ha det:) etter det jeg har lært på skolen så kalles ikke det sutring:)

Link to comment
Share on other sites

He he, der kom det litt sutring ja, kjør på :blink:

Vil nesten si at du sutrer mer enn de fleste. For du sturer jo på alle som sutrer. :) Nei, nok sutring.

Ser et helt annet Arsenallag idag. Et lag som vil underholde og vise seg fram, det synes jeg er bra. Fint med 3poeng på slutten av sesong.

Link to comment
Share on other sites

Straffe situasjon! Var det straffe? Jeg håper neste det, for trodde virkelig Eboue hadde lagt fra seg dette! Noen som så det bra?

 

EDIT: og håpløst av Fabianski!

Jeg mener at det var straffe, hvis dere ser på høyrebeinet til eboue så ser det ut som om han blir truffet der, i en såå stor fart så mener jeg at det kan gjøre nok skade til at han kommer i ubalanse.. men seffølgelig, han legger jo litt ronaldo takter inn der:P

Link to comment
Share on other sites

Skulle vært straffe til Eboue, han blir tatt av et "trailing leg". Men, han har vel sitt eget rykte å takke for det gule kortet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener at det var straffe, hvis dere ser på høyrebeinet til eboue så ser det ut som om han blir truffet der, i en såå stor fart så mener jeg at det kan gjøre nok skade til at han kommer i ubalanse.. men seffølgelig, han legger jo litt ronaldo takter inn der:P

Hadde han ikke filmet i alle åra han har vert i PL så hadde han garantert fått straffe der.

Link to comment
Share on other sites

Off topic, Chelsea har skåret 100 mål i årets PL sesong. Verdige vinnere av årets PL

Det som gjør det verdig er vel 18 poeng fra kampene mot Arsenal, United og Pool...

Ikke at det ikke er imponerende å score 101 mål på en sesong også.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...